Hvorfor bruker du det "Nick name" du bruker her?

Alt som ikke passer andre steder.

Topic author
Vidar Dale Fjeld

Buchan...en moderne stopper på 70-tallet. Digget han. :strong:
post liked by: Buchan, Pink Final, Cola2
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

George Best var den første spilleren jeg hørte om, og derfor ble han min favorittspiller - uten at jeg kan huske at jeg så noen kamper med han.
Med tiden ble han et ikon som jeg ble fascinert av. Lest om han, sett haugevis av klipp og mener han er helt der oppe når man snakker om tidenes beste spiller.
post liked by: Buchan, Pink Final, Cola2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Stemmer det @Vidar Dale Fjeld.
Det var flere spillere jeg likte grunnen, selv om ikke United vant noe på den tiden, så var det mange herlige spiller typer.
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Buchan var fortsatt kaptein da jeg begynte å holde med United, i 80/81-sesongen. Ble vel åttendeplass det året - Dave Sextons siste sesong og sesongen der rekordkjøpet Garry Birtles kun scoret ett mål. Så det har gått trått tidligere også... :)
post liked by: Pink Final, Cola2

Topic author
Vidar Dale Fjeld

Blir litt feil tråd dette men elsket det offensive og den totale mangelen på defensive fibre i laget på 70-tallet. Angrip, angrip angrip...Heia Busby, O'Farrell og den mest karismatiske av de alle Tommy Docherty. Den manageren jeg har likt best...Sexton går jeg stille forbi. Mest fordi United ble kjedeligere å se på. Beklager avsporing.
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Artig tråd, og mange artige svar.
For min egen del, ja det er litt vanskelig å skulle tenke på et nick i voksen alder.
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde den kreativeten.
Kunne hvertfall ikke bruke nick fra tenårene når jeg var aktiv på mIRC og gaming.

Jeg kom på offside først og fremst fordi det er et fotballutrykk.
For det andre så likte jeg godt Filippo Inzaghi, og Inzaghi som Fergie sa var jo født i Offside.

Særlig de 2 målene han hadde mot Liverpool i CL finalen var typisk hans sine mål.
Akkurat på grensa til offside og vips 2 mål og Milan vinner CL finalen.

Det var nok den simple grunnen, ikke noe mer enn det.
Kunne like gjerne ha vært onside :)
post liked by: Pink Final, Cola2

Topic author
Deleted User 480

@Cola2 Det er kjipt med sånne nett-troll. Håper vedkommende er kjeppjaget avgårde! Bra du er her ihvertfall. Ønsker deg en god dag tilbake. 👍
post liked by: Cola2, Pink Final

Alf banan
Posts: 252
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 18
Liker mottatt: 487

Heter Alf og elsker bananer. Ikke noe mer hokus pokus en det.
post liked by: Pwint, Belfastboy
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Ser at tråden jeg lagde for lenge siden, fortsatt lever med innlegg.
Her er jo kjent under Cola, til jeg følte at nok er nok grunnet hva jeg følte ang sjikane. Og ba om at min konto ble sletter.
Var vel borte i 6-7 mnd, selv om jeg leste her inne daglig
Så nå bruker jeg Cola2 = som egentlig er Cola.

Men i de virkelig dagene var bruker navnet mitt Iceman

Men det jeg vil fortelle om her, etter jeg leste om Victor på skøyter.
Mang år siden (35 år) drev jeg med en hobby, som egentlig ikke var bra.
Jeg var 1 av 6 medlemmer i en gruppe bestående av 5 amerikaner + meg fra Europa
Gruppen het THG, (The Humble Gouys) de cracket nye spill, jeg kunne ikke det, men jeg hadde den største ulovlige BBS´en i Europa.
På denne tiden kom nye spill ut på 3,5" disketter, og jeg hadde lagringsplass (tro det eller ei) 15-20 Gigabat, hver maskin med ett spesielt kort kunne koble til 7 HD hver av dem på 1 GB, så jeg hadde en del maskinert under pulten hjemme,
For å få tilgang hos meg, ha 2 medlemmer som anbefalte deg, og så var det en 14 dagers prøveperiode, lastet du kun ned og ingen ting opp, så fikk du en advarsel at nå har du 3 dager på deg, eller så vil du bli blokkert. Fulgte han det fikk han en adresse til å betale inn 100,- NOK pr mnd
1: Fun Fact den største leverandøren av de meste modemene sponset meg GRATIS med 3 av de beste modeme.
2: Fun, absolutt ikke Fun, min da værene var i postkassa før meg, og fikk sjekk. Jeg hadde opprettet egen tlf linje til datarommet. Første regningen med installasjon var på ca 5.000,- NOK. Men den neste fast hun o post kassa og den var på 17.000.- NOK
3: En av de jeg hadde kontakt med i Sverige ble tatt. Samme med en kamerat i THG i New York.
4: og jeg så at det var 40-50 hacker angrep på min server
Da slo jeg den av.

Eks antall år etter jobbet jeg som reserve sjåfør, ved siden av den daglige jobben jeg hadde der.
De satt å spilte ett spill på diskett, spurte om jeg kunne prøve, for jeg kjente igjen spillet.
Og det stemte på begynnelsen kom logoen til THG og alis navnene våre, og etter mitt alis så sto det bigges server in Europe
post liked by: JørgenT, Pwint
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Canto wrote:21 Nov 2021, 19:30 Vet ikke om Cola og @Cola2 er samme mann, men artig med hunden! (Så youtube-innslaget.)
Er den samme.
Gikk berserk ang en kommentar fra Otac for mange mnd siden, slettet brukernavn.
Men jeg hadde blitt avhengig av dette fora og var innom flere ganger daglig.
Otac og jeg skværet opp for 1 mnd siden, bærer ikke nag til han
Fotball har 90% av dere bedre greie på enn meg, men jeg har kanskje 60% bedre greie på ishockey, tribunen, lagledelse og dommer avgjørelser i hockey.
Men siden OGS ble byttet ut med RR, og laget spiller 1 glimrende omgang for dem.
Dermed svinner noa av DNA´en jeg har hatt siden 1966.
Ikke glem at dette bare er sport med skyhøye spiller lønninger, lengter tilbake til den tiden de spilte for emblemet på forsiktene av
drakta. Vil påstå er Phil Jones ikke spiller for navnet bak på drakta

Har brukt Cola siden før IRC, @RaoulDuke ba meg under når jeg gikk banana, om å ta enn pause, for hvis han slettet kontoen Cola, kunne den ikke gjenåpnes.
Jeg sa slett.
Problemet er at Cola blir forkortelsen for Kokain, og det eneste jeg tar en øl en gang, vin eller sprit. Fra apoteket får jeg blodtrykk medisin, hjertemedisin og innsovnings tabletter
Til og med min forrige hund hadde navnet sitt på en MUCF drakt, det samme har han som er 2 år nå.
Men til tider oppstår det problemer, når min hund ble 1 år fikk han epilepsi, med mange anfall. Pr i dag har jeg vel brukt 40.000,- på veterinær og medisin.
Forsikring dekker de 2 første blodprøvene. Og jeg har kontakt med de 2 beste ang nevrologi i Europa, dermed er jeg på Norges Veterinær Høgskole på Ås Instituttet hver 5. uke.
Vi ser fremgang. Og jeg føler jeg er i ett bra team, kan vi finne noe som hjelper for fremtidige hunder
Med oppdretteren skrev til meg for 5-6 mnd siden, AVLIV
Mitt svar var: Du har 3 barn, får en eller alle disse epilepsi, avliver du da? (etter det har jeg ikke hørt noe, heller ikke interesser)

HUFF, dette ble mye mere om hvorfor jeg bruker Cola2, (Cola)
Beklager
post liked by: Pink Final, Otac, RedTrafford
Post Reply