Manchester Uniteds neste manager

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Pancho P wrote:19 Nov 2021, 22:34 Reknar med at Nagelsmann får fyken snart
Bayern beholder ikke ham lenge om det fortsetter, de kan ikke tape noe særlig mer med det første. I Bayern gjelder titler, ikke topp 4...


Bruno Lage i Wolves spiller morsom fotball, kunne tenkt meg han inn au jeg.
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Hva med Ronny Johnsen eller Henning Berg?
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11872
Liker mottatt: 7641

Nå må det vel skje noe? Hvem kommer inn tro?
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Blir nok Ronaldo som spillende sjef ut sesongen.
post liked by: Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11872
Liker mottatt: 7641

Kunne vært interessant det pixma.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Vidar Dale Fjeld

Du trenger vel strengt tatt noen papirer på å ta over en klubb i PL? Har Ronaldo det da?

Deleted User 429

Med mindre styret har tro på McKenna eller Fletcher er det vel ingen i klubben som kan ta over på kort tid. Carrick har ikke vært trener så veldig lenge, så tviler på at han er aktuell. Kanskje Phelan.

Blir i så fall bare for noen uker tenker jeg, neppe ut sesongen.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Har ikke en anelse om det, men han kan vel styre treningen og en med papirer har titlen.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Så vidt jeg vet så har ikke Ronaldo begynt på sine trenerkurs. Er ganske sikker på at man må ha kurs opp til et visst nivå før du får trene klubber i PL. Også kan du evt få dispensasjon dersom du har begynt på det. Jeg er ikke helt sikker, og jeg gidder ikke helt begynne å søke det opp heller. Men jeg tror det er noe slikt.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Bruno Lage, men han sitter godt i Wolves, vant over West H i dag..
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Gode Gud for ein diskusjon…
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Med den enorme motstanden mot Zidane er det nesten så jeg håper det blir ham :hah: Og at han i tillegg vinner CL 3 ggr på rad som manager igjen...Kjerringa mot strømmen osv.

Men litt mer seriøst: Som personlighet i garderoben og div. tenker jeg han har noe å bidra med. Men det blir jo lagbygging igjen selvfølgelig. Noe enhver ny manager må gjøre. Det trengs au. Vi har 70 år på topp, de er gode men varer ikke evig. Det ser greit ut på kantene kanskje, men av alle på def. MB og forsvar er det i grunn kun Varane og Bailly jeg liker. Byggverket til OGS funker i hvert fall dårlig. Men en klar og tydelig manager kan vel få satt denne gjengen i et system får man tro.
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Blodfink wrote:20 Nov 2021, 19:47 Det ser greit ut på kantene kanskje, men av alle på def. MB og forsvar er det i grunn kun Varane og Bailly jeg liker.
Ikke at dette er noe forsvar av Maguire. Men jeg sliter litt med å se hvordan du liker Bailly når han sliter med akkurat de samme tingene som Maguire. Dårlig konsentrasjon og beslutninger altså.
post liked by: red, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

messilingard wrote:20 Nov 2021, 19:55 Men jeg sliter litt med å se hvordan du liker Bailly når han sliter med akkurat de samme tingene som Maguire. Dårlig konsentrasjon og beslutninger altså.
Ren trynefaktor, ikke seriøst, men som jeg har sagt før, noen liker man bare ikke, noen liker man. Men jeg hadde spilt Bailly før Maguire. I håp om at han ikke dreit seg ut
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote:20 Nov 2021, 19:47 Med den enorme motstanden mot Zidane er det nesten så jeg håper det blir ham Og at han i tillegg vinner CL 3 ggr på rad som manager igjen
Skulle det bli han, så håper selvfølgelig jeg også at han vinner CL 3 gang er på rad igjen :D

Bekymringen min når det kommer til han var at han fikk den samme kritikken som OGS har fått i 3 år mtp. spillestil osv. Så mange kamper med dem på den tiden og må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvordan
han ønsker å spille fotball annet enn at spillerne fikk "finne ut av det selv".
Litt redd for at dette ikke vil fungere like bra med McT, Fred og Matic på midten, som det gjorde med Kroos, Casemiro og Modric.. :hah:

Ikke var han noen stor fan av unge spillere, heller..
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pwint, Pink Final
Post Reply