Manchester Uniteds neste manager

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2883
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13410
Liker mottatt: 8584

Da er det flere som bemerker at Duncan ikke er direkte pålitelig, men Zidane som manager er jeg uansett litt skeptisk til. Føler vi bør går for en manager som har en spillestil og en mønster som kan gjøre oss bedre.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, TheMonolith
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Hva kan vi vente oss vist Zidane overtar jobben til OGS, for det er vel lite tvil om at styret leter etter en som kan erstatte Ole.

Deleted User 108

Tror ikke Zidane tar på seg jobben med å bygge videre på noe. Zidane ønsker nok et ferdig utviklet lag så han kan begynne å vinne noe stort med en gang. Håper vi holder oss langt unna Zidane.
post liked by: Pink Final

Deleted User 429

pixma wrote: 14 Nov 2021, 16:02 Hva kan vi vente oss vist Zidane overtar jobben til OGS, for det er vel lite tvil om at styret leter etter en som kan erstatte Ole.
Vi kan vel vente oss at store deler av støtteapparat og annet personale blir byttet ut, til en mye større grad enn ved et vanlig managerbytte. Med mindre Zizou skal ha en tolk på slep 24/7. Eller er dette med språk en mindre utfordring enn jeg ser for meg? Tenker jo at manageren er en person som gjerne skal kommunisere med nesten alle som er involvert i det sportslige daglig, men det er kanskje ikke sånn ting funker lengre?
post liked by: Pink Final

Vidar Dale Fjeld

pixma wrote: 14 Nov 2021, 16:02 Hva kan vi vente oss vist Zidane overtar jobben til OGS, for det er vel lite tvil om at styret leter etter en som kan erstatte Ole.
Måtte bare kommentere Zidane-ryktene. Klubben kan ikke synke lavere om de henter han...Takk. Nå blir det tippekonkurranse videre herfra.
post liked by: RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3938
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17199
Liker mottatt: 10997

Beta wrote: 14 Nov 2021, 17:16 Hva kan vi vente oss vist Zidane overtar jobben til OGS, for det er vel lite tvil om at styret leter etter en som kan erstatte Ole.
Tenker jo at manageren er en person som gjerne skal kommunisere med nesten alle som er involvert i det sportslige daglig, men det er kanskje ikke sånn ting funker lengre?
[/quote]

Har vel en app for det nå sikkert :-|
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

RedTrafford wrote:14 Nov 2021, 18:35 Har vel en app for det nå sikkert
Hehe, jepp, dette ordner seg. Zidane er det ingen som tror på stort sett. Noe positivt kan jo være at han har personligheten og omdømmet som en av verdens beste spillere noensinne å flyte på. Spillerne vil kanskje yte mer. Kommer kanskje flere ballspillere inn også.
Last edited by Blodfink on 15 Nov 2021, 19:56, edited 1 time in total.
LUHG!

Jokke
Posts: 16
Joined: 06 Nov 2021, 20:55
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 26

Bare tenk om vi sparker OGS og gir jobben til Rodgers når Blanc trener et lag i Saudi-Arabia og garantert er både billigere å kjøpe fri og en mer merittert trener som kjenner klubben og SAF.
post liked by: Pink Final, PAK, Pwint

Deleted User 402

Personlig tror jeg journalistene gjetter i hytt og pine for tiden. Ryktene flyr i alle retninger.
post liked by: Pink Final, Pwint, messilingard

Deleted User 430

Ang Blanc så har han visstnok takket nei til jobben en gang tidligere, i følge ham selv.
https://www.thetimes.co.uk/article/laur ... ion=global

Etter hva jeg kan huske så ble han ryktet å være i loopen før OGS tok over også, så det er helt klart en kobling der med dagens regime. Spørsmålet er om 5 år uten jobb på høyt nivå anses som like risikofylt som å beholde OGS, inntil videre, i dagens situasjon..
post liked by: Pink Final, PAK
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4428
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2852
Liker mottatt: 9417

Jepp, dersom Solskjær får sparken og en ny manager er på plass så kan jeg garantere at de mest troverdige journalistene rundt klubben vil melde stort sett det samme. Foreløpig er det stille. Eneste jeg tolker det som er at Solskjær sitter trygt ut måneden i alle fall. Jeg er uansett ganske sikker på at Solskjær vil lede laget mot Watford, Villarreal og Chelsea. Går det til helvete i de tre kampene der kan kanskje begynne å skje ting. Typ som da Mourinho tapte mot Liverpool på Anfield.

Personlig har jeg liten tro på for eksempel Zidane. Laurent Blanc er et interessant alternativ. Hadde jeg bestemt ville jeg gått for ten Hag eller Potter. Rodgers takker jeg pent nei til.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Endå ein topp manager som har takka nei til United??

Tom Nordli og John Arne Rise er ledige.
post liked by: Pink Final, Pwint

Deleted User 430

Otac wrote:15 Nov 2021, 18:17 Endå ein topp manager som har takka nei til United??
For 7 år siden..
post liked by: Pink Final, Pwint

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Steinar Stenseth, det er kort tid innen fotball.

Kor mange har de spurt mon tru? Post SAF.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7600
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27219
Liker mottatt: 17745

Jeg ønsker meg Julian Nagelsmann.
Tror ikke det er realistisk.
Enig i synspunktene til @messilingard.

Vi har fått nei før også @Otac.
Lenge før Glazer’s.
Det er kjent at da Dave Sexton fikk fyken var Ron Atkinson fjerdevalget.
Bak Bobby Robson, Lawrie McMenemy og Ron Saunders.

Om jeg husker rett takket Jock Stein nei til å overta på 1970 tallet.
Don Revie også? (Glad vi slapp Revie selv om det var før min tid).

Graham Potter seiler opp som min realistiske favoritt om Ole må gå.
Larry White er heller ikke et dumt forslag, men begynner å trekke på åra han også.
Jeg vil helst ha en under 50 år.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply