Hva bør gjøres?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2039
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7543
Liker mottatt: 4308

Det ser ut til at de fleste mener at å få orden på midtbanen så er mye gjort. Ikke uenig at midtbanen bør forsterkes.
Men jeg synes det også burde oppgraderes, spesielt på høyre back.
Når man spiller med Cavani, og han andre som pleier å spille der fremme. Da har man to spillere som kan score mål, og er blant de beste hode spillerne. Da burde det blitt pøst på med innlegg i feltet. Det var jo litt slik jeg hadde sett for meg fotballen under under RR. Og det kan fortsatt bli slik. Problemet er at treffsikker heten er jo nesten lik null.
AWB har til nå ikke vist noe som tilsier at han blir bedre. shaw vet vi kan og har potensiale når han er i form.
Det ser heller ikke ut som Dalot og Telles heller er første valget.
Ser man på Liverpool så er jo de enormt flinke på dette, og de har ikke to så gode hodespillere.
Last edited by Buchan on 06 Jan 2022, 13:31, edited 1 time in total.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Pwint, Pancho P
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1896
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13251
Liker mottatt: 5074

Buchan wrote:06 Jan 2022, 12:48 AWB har til nå ikke vist noe som tilsier at han blir bedre. shaw vet vi kan og har potensiale når han er i form.
Jeg mener at både Wan Bissaka og Shaw har for dårlig innleggsfot. Shaw synes jeg har en tendens til at nesten alle hans innlegg/cornere blir slått med alt for mye "luft" under ballen, blir veldig mye polere som gjør det enklere for stopperne å ta seg av enn at våre spillere er først på de.
En annen ting når det gjelder innlegg er at vi sjeldent er noe særlig mer enn 2, kanskje 3 stykker i feltet mot 4-5 motstandere.
post liked by: Buchan, Pink Final, Pwint, Pancho P, Blodfink

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

YES!!!

Ed skal hjelpe til i jakten på ny manager før han gir seg!!
Puh!!!!!! For ein lettelse.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8563

Eg kunne sikkert ha posta dette innlegget i Ronaldo-tråden, men eg synest denne tråden er egna til å diskutere det meste av det som er gale i klubben.

Det verkar som at dei fleste er einige om at (kjøpet av) Ronaldo har forrykt balansen i troppen og skapt splid. Det har oppstått fleire klikkar i spelargruppa og gnisningane spelarane imellom har vorte fleire.

Eg ser ikkje bort frå at dette kan vere sant. Ronaldo tar enormt stor plass og er sikkert ein krevjande type å forhalde seg til. Eg reknar det også som sannsynleg at han kan vere svært direkte i tilbakemeldingane dersom han meiner at t.d. innsatsen på trening eller i kamp ikkje er god nok. Kort sagt trur eg at egoet hans er langt større enn evnene til å vere 'ein likandes kar'.

Er dette likevel først og fremst Ronaldo sitt problem eller hans feil? Gå tilbake 20-30 år i tid. Trur vi verkeleg at Robson, Cantona, Schmeichel, Keane, Beckham, Ferdinand, Vidic og andre lot spelarar som presterte under den forventa standarden sleppe lett unna? Definitivt ikkje. Keane slakta alle som ikkje leverte 100% på trening. Rio og Vidic dreiv også hard justis på dei som ikkje gjorde jobben sin framfor dei. Rooney gav klar beskjed til Depay om å slutte å gå med pelskåpe og køyre Rolls Royce før han hadde utretta meir på bana. Kieran Richardson blei vel også torpedert av Keane pga det same.

Cristiano Ronaldo er den einaste gjenverande frå den siste generasjonen av ekte vinnarar i klubben (i tillegg til de Gea). Han er ein notorisk vinnar som er ekstremt profesjonell i alt han gjer. Er han egoistisk og sjølvopptatt? Definitivt. Men om det finst noko som driv han meir enn oppmerksomheit og status, så er det den patologiske viljen til å vinne.

Eg veit ikkje kva som føregår på Carrington, men eg kan tenke meg at Ronaldo har komme inn, stilt krav og kanskje tatt eit oppgjer med det han har oppfatta som uprofesjonelt eller substandard i klubben. Dette har kanskje også gått ut over enkeltspelarar. Om dette stemmer, kan det ha undergravd autoriteten til bl.a. Solskjær og kapteinen hans, Harry Maguire, sjølv om dette ikkje nødvendigvis har vore intensjonen til Ronaldo.

I ein klubb med så mange spelarar som ikkje får spele fast, kan dette vere nok til at misnøyen sprer seg fort blant svært mange. Resultatet blir sjølvsagt at samhaldet og motivasjonen går i kjellaren.

Men, for å svare på det tidlegare spørsmålet mitt: er dette først og fremst Ronaldo sitt problem eller hans feil? Om gruppa er så mentalt svak at dei ikkje taklar eit stort ego som kjem inn og stiller krav, har dei ingenting i Manchester United å gjere. Mange av desse spelarane har underprestert i fleire år under ulike managerar og trenarar utan at det har fått konsekvensar for dei. Eg trur ikkje det er tilfeldig at valget av kaptein i forrige kamp sto mellom de Gea og Ronaldo. Som dei einaste gjenverande frå United sin glansalder er dei dei einaste som veit kva standarden for ein Manchester United-spelar bør vere.
post liked by: Ryder, Buchan, Pink Final, Pangaea, aregran
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pancho P wrote: 06 Jan 2022, 18:16 Er dette likevel først og fremst Ronaldo sitt problem eller hans feil?

Cristiano Ronaldo er den einaste gjenverande frå den siste generasjonen av ekte vinnarar i klubben (i tillegg til de Gea).

Eg veit ikkje kva som føregår på Carrington, men eg kan tenke meg at Ronaldo har komme inn, stilt krav og kanskje tatt eit oppgjer med det han har oppfatta som uprofesjonelt eller substandard i klubben.
Interessant og viktig det du skriver her. Alt det du skreiv. Og eg meiner du tar feil. Alt etter perspektiv.

For å ta ditt første spørsmål. Nei, det er ikkje Ronaldos feil. Det må de som kjøpte van ta ansvaret for.

Eg trur også at Ronaldo har vært toneangivende i det å danne klikker i garderoben. Intensjonelt eller ikkje. Og eg ser heller ikkje bort ifra det at han er på den sida som stiller krav til at folk må jobbe hardere, spise betre eller meir innsats og slikt. Men, dersom den slags unisont krav splitter garderoben og fører spillergruppa heilt ned i dass, slik som det er no, er det da riktig av managementet å la Ronaldo gjøre dette? Vurderte de faren for dette når Ronaldo blei kjøpt? Var det ein alfahann troppen trengte? Svaret er Nei.

Og so må vi komme bort fra dette med Keane og Rio og Vidic og knallhard justis innad i spillergruppa. Verden har gått videre. Det er ikkje slik yngre folk er lenger. Yngre folk blir ikkje motiverte av slikt. Og sannsynligvis er det derfor vi har ein kjempekrasj i garderoben no. SAF var eit geni fordi han såg an folk, fann ut kva som motiverte kvar enkelt. Dette trur eg f.eks Klopp og Pep er gode på også. Derfor suksessen.

Mourinho og Conte er meir av de knallharde typane. Derfor varer de so kort i eit lag. Og ødelegger lagene etterhvert.

Mine tanker i hvertfall.
post liked by: Pancho P, Pink Final

Vidar Dale Fjeld

Det er definitivt ikke bare Ronaldo sitt problem, men jeg mener det har forsterket det som var der allerede. Jeg tror at Ronaldo er veldig profesjonell i alt han foretar i sitt treningsarbeid, inklusiv kosthold osv...men det er ikke til å stikke under en stol at hans prestasjoner ikke lenger står i stil med hans eget ønske og at nok mange ser på han som en aldrende stjerne som kom "hjem" for å avslutte sin karriere der den begynte...Jeg tror klubben har undervurdert problemene som sannsynligvis eskalerte da de hentet han. Og så frikjenner jeg ikke en eneste en av de andre heller...kjerringer som sutrer har ingenting i klubben å gjøre, akkurat som våre managere ikke klarte å holde spillere som ikke spilte fast fornøyde...som spiller er du aldri fornøyd med 5 minutter her og ti minutter der...alle vet at det ikke er tilstrekkelig til å få vist nok...og trening er trening...tror aldri at innsats på treningsfeltet tar deg ut på en startellever på bekostning av "stjerner" Vi har dusinvis av eksempler på at dårlig spill ikke får konsekvenser for neste kamp...da må forskjellen på spillerne på treningsfeltet være uant stor, og tror vi det? Vi er ikke i toppen verken på banen eller i klubbledelse...da er vi vel der vi fortjener å være. Så ett spørsmål...er ten Hag virkelig en forlengelse av RR-fotball, eller tilsvarende? Det ser ikke jeg...
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8563

Eg er einig i mykje her, @Otac og @Vidar Dale Fjeld. Trengde vi Ronaldo? Mest truleg ikkje. Har han ført til større splid i spelargruppa? Det kan godt hende. Er han sjølv så god at han kan kreve profesjonalitet og 100% dedikasjon? Ja og nei. Ja, fordi han har vunne rubbel og bit og fordi han er ein vinnarskalle. Nei, fordi han ikkje er like god som han var på sitt beste. Likevel meiner eg at han kan vere med på å heve standarden pga profesjonaliteten og dedikasjonen sin.

Vidare meiner eg at den indre sjølvjustisen i ei gruppe ikkje er ein anakronisme som er avleggs i den moderne fotballen. Van Dijk gjekk seinast ut etter Leicester-kampen (Ein kamp som Liverpool lett kunne ha vunne) og krevde at fleire av spelarane tok seg kraftig saman. Henderson, Milner, Robertson og andre er visstnok nådelause på trening om standarden ikkje er høg nok. I City er krava minst like høge, og Pep tar ikkje fem flate for å slå hardt ned på uprofesjonell oppførsel.

Som eg tidlegare har skrive: spelarar som held fram med å underprestere må på hovudet og ræva ut. Spelarar som klagar på laguttak, gir informasjon til journalistar, klagar på treningstider, antall sete i båsane, menyen og anna fjolleri må fjernast fort som fy. Standarden må hevast ettertrykkeleg på alt i heile organisasjonen. Det må ein 'cultural reboot' til, men ikkje ein som går på "kva ville Fergie ha gjort?" Ein må få inn ein vinnarkultur og ein tydeleg spelestil som kan ta opp kampen mot City, Liverpool, Bayern München og andre. Eg håpar og trur at Rangnick er mannen til å sette i gang dette arbeidet, men då må han få frie tøylar til å få gjort jobben skikkeleg.
post liked by: Pink Final, Ryder
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7576
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27078
Liker mottatt: 17638

Fine poster med litt ulike vinklinger @Pancho P @Otac @Vidar Dale Fjeld.
Alltid bra å få belyst flere sider av en sak.
Pancho P wrote:06 Jan 2022, 18:16 Eg veit ikkje kva som føregår på Carrington, men eg kan tenke meg at Ronaldo har komme inn, stilt krav og kanskje tatt eit oppgjer med det han har oppfatta som uprofesjonelt eller substandard i klubben. Dette har kanskje også gått ut over enkeltspelarar. Om dette stemmer, kan det ha undergravd autoriteten til bl.a. Solskjær og kapteinen hans, Harry Maguire, sjølv om dette ikkje nødvendigvis har vore intensjonen til Ronaldo.
Har også tenkt den tanken.
Der Ronaldo på den ene siden er sjokkert over standarden.
Og der enkelte lagkamerater har gått i forsvarsmodus på den andre siden.

Kan det ha hendt noe i perioden mellom Everton matchen og Leicester matchen i september?
Mot Everton ble jo Ronaldo benket.
Kan det faktisk være han som har reagert på at noen av lagkameratene fikk spille uansett?
For eksempel Harry Maguire?
Maguire så jo helt bortreist ut mot Leicester.
Lyste lang vei at hodet var et annet sted enn i matchbildet.
Virket rett og slett som psyken var helt på bånn.

Jeg bidrar ikke til noen skyldfordeling blant spillerne.
Om det i det hele tatt er interessant.
Vi vet jo ikke hva som har hendt som du skriver.
Ser bare for meg et tenkt scenario opp mot Leicester matchen.
Og at det eskalerte derfra.
post liked by: Pancho P, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2742
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3925
Liker mottatt: 5046

Mange innlegg og når jeg klikker på en tråd kommer jeg bare til siste innlegg, men det får stå sin prøve. Jeg fikk lest en del bakover.

Vanskelig å si hva man skal gjøre, klokere hoder enn oss har prøvd og feilet. Husker jeg ble overrasket når Dag Langerød omtalte det som et rottereir kort etter at Solskjær fikk fyken, og konteksten var vel Bruno og Ronaldo. Inntil da hadde narrativet vært at Bruno var solid på Solskjærs side innad, og begge hadde sagt mye positivt om hverandre, men det var vel bare spill for galleriet.

Nå skal det sies at det meste av det vi spekulerer i her kan være bare fantasier, fordi vi har null snøring på hva som egentlig skjer. Journalister sier litt, og kommer med tåpelig klikkbait om at 11 spillere vil dra (de aller fleste av disse har ønsket seg bort i lang tid, det er ikke noe nytt). Men til sjuende og sist så aner vi ikke. Men la gå, vi kan prøve å lese litt mellom linjene vertfall.

Basert på det som har kommet ut, og slik jeg tolker folka i united.no, så sitte man på info om at veldig mye ikke er bra internt. Klubben vår framstår som et rottereir av dimensjoner. "Player power" har tatt helt av, og når det har blitt så ille, ikke bare ett eller to råtne epler, så tror jeg det er vanskelig å snu situasjonen på kort sikt. Det blir en slags kultur som lever sitt eget liv, og man blir ikke nødvendigvis kvitt den ved å selge de verste trøbbelmakerne. Og hvis vi antar at noen av de verste trøbbelmakerne er Bruno, Ronaldo og Pogba, så er det ikke akkurat positivt for klubben å bli kvitt tre av våre største stjerner (okay, Pogba har sugd lenge, men likevel...).

Noe som alltid sjokkerer meg litt, særlig nå i mer 'moderne' tider, er hvor utrolig uprofesjonelle fotballspillere kan være. Vi lever tross alt ikke i tider med pils før og etter kamp lenger. Vi ser fra andre sporter, og utøvere ofrer nær sagt alt av fester, sosialliv, damer osv, for å bli best mulig. Ronaldo er selvfølgelig et hederlig unntak, og det finnes sikkert mange andre også, selv om de ikke er like ekstreme eller dedikerte. Men vi har jaggu mange unntak på negativ side i denne sporten. Vi kan nevne mange bare i vår egen klubb opp gjennom de siste 10-15 årene. Senest i dag leser jeg om at Aubameyang har testet positivt for corona, etter å ha vært på fest i Dubai sammen med en/flere andre spillere. Rett før et stort mesterskap! Det er jo helt surrealistisk idiotisk!

De har det så sabla godt, tjener så fett, og får alt på sølvfat. Når ting ikke går helt slik de ønsker seg, som spilletid fast, så blir det rabalder. Man griner til 'venner' i media, skaper kvalme internt, gidder ikke trene skikkelig, og hele denne røkla. Ærlig talt synes jeg det er kvalt hele greia. Forstår meget godt at folk ikke kan fordra fotball og fotballspillere. De er som guder, men oppfører seg som rasshøl. Mens vi mer vanlig dødelige er bekymret over høye strømregninger, om vi har råd til julegaver, ikke kan reise på ferie, ikke treffe venner, osv osv. Ikke nødvendigvis pga covid, men pga stram økonomi. Fotballspillere, og da særlig på nivået i United, lever i en helt annen stratosfære. De er ikke en del av den normale verden. Har kanskje aldri vært det siden de var 8 år gamle og kom inn på de beste akademiene i verden, med egne sjåfører til trening og hva det måtte være.

All denne prosjektilspyingen mot oss fans, samt laber innsats på banen, gjør at jeg har mye mindre tilknytning til dagens United-spillere enn jeg hadde før. Wayne Rooney fikk mye piss fra oss såkalte fans i årevis, men han la alltid ned innsats på banen, ga alltid 100%. Det kan faktisk alle gjøre, uansett talent og nivå. Men ikke våre spillere som tjener hundre millioner i året eller noe slikt galskap. Hva i svarte FAEN?!

Ønsker dere ikke spille for klubben? Dra til helvete bort. Reis til Newcastle for 10 millioner i uka og lag kvalme der i stedet.

Nå er jeg faktisk bare drittlei av hele forbanna skiten. Dette skjer ikke, men det er en større og større del av meg som tenker: "okay, drit i det her. Begynn på nytt. Rensk ut hele sulamitten, med noen unntak, og bygg på nytt. Få inn unggutta og andre spillere som faktisk VIL spille for United, genuint, og ta 15. plass i ligaen og jobb derfra."

Det hadde ærlig talt vært enklere å bli glad i klubben og spillere igjen (ikke ta av nå...) om de gadda å blø for drakta, la ned en innsats, og spilte som om de faktisk brydde seg om mer enn likes og 'venner' på instacrap, fecesbook, twatter, og all den asosiale gjørma der. Jeg tar heller en Bryan Robson eller Phil fucking Jones. Som faktisk bryr seg (tror jeg...)

Det var en tid da jeg var enda mer forbanna på vampyrene som sitter koblet til halsen vår, at jeg så på medlemskap i FC United, og lurte på å nær sagt kutte bånd til United, eller vertfall ikke følge like mye med. Jeg er ikke tilbake der enda, men jeg kjenner på flere av de samme følelsene. Hvorfor gidde å følge med på en klubb som har overbetalte primadonnaer som ikke bryr seg, og en klubb som er mer opptatt av utbytte og overskudd enn å vinne fotballkamper?

Joda, fotball handler om mer enn bare poeng, titler osv. Men det er ikke like lett å være glad i spillere som er klyser og ikke legger inn innsats som kreves. Da hadde det vært like greit å se på et lokalt 3. divisjonslag eller noe slikt. Der kan man jo til og med risikere å bli benka hvis man gir faen for lenge (!!).
post liked by: Pancho P, Otac, Belfastboy, Ryder, Pink Final, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8563

@Pink Final. Det er godt mogleg at du har rett, men i så tilfelle meiner eg at Maguire er komplett ueigna som kaptein. Ikkje berre i Leicester-kampen, men i eit utal andre kampar, både etter Mykonos-fadesen og i denne sesongen, har Maguire sett ut som eit vandrande nervevrak. Når kapteinen opptrer med så lite autoritet og så stor usikkerheit, vil nervøsiteten også spre seg til resten av laget. Eg ser ikkje bort frå at Maguire er ein kjekk type som er godt likt blant mange, kanskje særleg dei engelske spelarane, men dét kan aldri vere eit godt nok kriterium for å bli kaptein på Manchester United.

Det er synd å seie det, men eg kjenner eg blir forbanna kvar gong eg skriv om laget vi alle er så glade i. Tidlegare har eg forsvart laget, spelarane, trenarane, managerane og prøvd å overbevise meg sjølv om at vi er på rett veg. Eg har fokusert på dei ytterst få kampane der ting har fungert. Eg har forsøkt å fortelle meg sjølv at på tross av at laget ikkje har prestert stabilt på åtte år, så har vi drivande gode spelarar som berre treng litt betre treningar og struktur for å ta det siste steget.

Den siste tida har vist at eg og fleire andre har levd på ein illustrasjon. Spelarane er enten ikkje gode nok, eller dei har feil mentalitet til å spele for klubben vår. For første gang på lenge ser eg mykje meir fram til at spelarar forsvinn frå klubben enn at nye kjem inn.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Tusen takk for eit glimrande innlegg, @Pangaea. Eg trur mange deler avmakta og sinnet som du sit med. Det burde vere eit privilegium å spele for Manchester United, men mange av spelarane behandlar klubben og oss fans med forakt. Get rid!
post liked by: Pangaea, Belfastboy, Pink Final, Ryder
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

For omlag fem månader siden so meinte eg og mange med meg at vi hadde ein sinnsjukt bra tropp. United gjorde eit ganske bra transfervindauge der særlig Sancho og Varane er i mine auge drømmesigneringer. Ronaldo signeringen trenger eg ikkje å utdjupe kva eg meiner om.

Uansett, ein fantastisk tropp. Dette meiner eg endå. Denne troppen kan spille fantastisk fotball, og eg trur at med rett management so kan denne troppen vinne PL.

Noko er gale i United. Sannsynligvis er det summen av mange ting, og ikkje berre ein ting. Det gjer det vanskelegare å ordne.

Lite sportslig ledelse. Management med begrenset makt. Ei splitta spillergruppe. Med meir. Og på toppen av dette so har vi covid som begrenser kor mykje spillerene kan være sammen å ordne opp i problemene.

I toppidrett so kan ei bittelita tue velte lasset. Alt må være på plass. Det er det ikkje hos United. Allikevel karrer vi til oss poeng nok til å ha god heng på 4 plassen. Er det godt nok, sjølvsagt ikkje.

Poenget mitt er at troppen ER god nok. Men problema må ordnes opp i. Nokre spillere må inn. Systemet til RR må få meir tid. Midtbane og spesielt DM må forsterkes. Og troppen og laget må komme i harmoni.

Da begynner vi å vinne igjen. For vi er ikkje soooo langt bak.

So ikkje slakt alle spillerane våres. Mange er gode nok. Mange er jævli gode. Nokre burde få dra. Nokre nye inn. PANG so er vi der igjen.
post liked by: Pwint, Pink Final, Ryder
User avatar

Ryder
Posts: 4667
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2598
Liker mottatt: 10543

Veldig interessant å lese mange gjennomtenkte synspunkter rundt situasjonen, problematikken har utvilsomt mange sider og det tydeliggjør hvor vanskelig det kan bli å komme seg ut av den. Det er lett å blir forbanna på bortskjemte spillere, lett å skjønne spillerne som føler seg overkjørt av privilegerte nykommere, lett å skjønne at verdensklassespillerne blir frustrert over kvaliteten. Lett å skjønne at kulturen og strukturen ikke er bygget for vinnere. Lett å skjønne at gode spillere ikke skjønner hvorfor de aldri får spille. Det er blitt en floke der mange problemer griper inn i hverandre og som vil kreve mye å løse opp. Og selv om RR får sin del av kritikken, er det samtidig tydelig at dette er en situasjon som har brygget og boblet lenge. Garderoben var allerede splittet og desillusjonert den dagen Rangnick gikk inn portene.

Prøver selv å skille mellom det som åpenbart er agentprat i et transfervindu og det som er reelle og langsiktige problemer. Venter fortsatt på en skikkelig dybdesak fra The Athletic (Laurie Whitwell og/eller Andy Mitten) om problematikken, stoler hakket mer på dem selv om det er ganske åpenbart at det finnes problemer.
post liked by: Pancho P, Pink Final

Deleted User 108

Vi har mange å legge skylden på. Først eierne, så managere og nå spillerne.
Blir spennende å se utviklingen av dette og hva som er sant og ikke.
Håper vi nå tar vare på de med hjertet i Manchester United. Jeg tar Phil Jones framfor hver eneste stjerne på fotball himmelen. Om Phil Jones'er ikke gir meg Premier League og Champions League gull så gir han meg 100% i hver kamp. Han gir meg hjertet sitt, blodet sitt. For meg er han Manchester United. Tar med glede 15. plasser hvis jeg får "mitt" Manchester United tilbake, noe å være stolt av. Kevin Moran, Mike Duxbury, Steve Coppell, Martin Buchan osv ga meg ikke mange trofeér, men de gjorde meg stolt, de gjorde meg til Manchester United supporter🔴
post liked by: Pancho P, Pink Final

Vidar Dale Fjeld

Jeg har ikke annen løsning at det må store utskiftninger til...men igjen ser vi at United tviholder på spillere som ikke har United-genet. Av og til lurer jeg på om de som tar avgjørelser besitter fotballkompetanse. Heldigvis er ikke The Sun til å stole på, det ryktes at PP vil få småpene 400.000 pund i uken om han signerer... :perf:
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4667
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2598
Liker mottatt: 10543

Uansett detaljer rundt det som nå skjer - det vi MÅ bort fra, er en situasjon der spillere og andre tror de kan slippe unna med hva som helst. Elendig oppførsel og ansvarsfraskrivelse må få konsekvenser, ikke bli belønnet med rekordkontrakter (nå sier jeg ikke at PP er skurken i det som skjer nå. Men han har bidratt med sin andel av støy og dårlige prestasjoner over flere år, og det er symptomatisk for ukulturen dersom han er i *nærheten* av å bli klubbens best betalte spiller).

Må si det var godt å se denne. Fuck off hele gjengen

post liked by: Blodfink, Pancho P, Pink Final
Post Reply