Dette kan vi glede oss til neste sesong

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply

Topic author
Posty
Posts: 1
Joined: 30 Jul 2020, 18:47

Hey,

Ny bruker her! Tenkte jeg skulle skrive en kort post om hva jeg gleder meg til å se neste sesong.

Jeg vet det er mange supportere, eksperter og tidligere spillere som mener United er nødt til å bruke store summer på å forsterke troppen i sommer for å kunne kjempe i toppen neste sesong. Men er vi virkelig så svake?
Dette er hvorfor jeg gleder meg til neste sesong:

1. Bruno - Etter Bruno's ankomst har vi tidvis spilt festfotball og han har fortsatt ikke tapt en ligakamp. Han kom etter halvspilt sesong, så med han på laget i en hel sesong vil det helt klart bli flere poeng!

2. Pogba - Pogba var ute med alvorlig skade i lang tid denne sesongen. Noe ustabile prestasjoner når han kom tilbake, men det er vel normalt etter et så langt skadeavbrekk. Skriver han under ny kontrakt og holder seg skadefri, så blir det fyrverkeri neste sesong!

3. Rashford - Var også ute med skade i lang tid og jeg gleder meg til å se han neste sesong!

4. Martial - Herregud for en spiller, blir bedre og bedre!

5. Matic er tilbake i form

6. Greenwood fortsetter å utvikle seg. 18 år og 19 mål denne sesongen er rett og slett HELT SINNSYKT!


Det er mye å glede seg til neste sesong, og om vi krydrer dette med 1-2 signeringer så kan dette bli utrolig bra! Så får vi håpe solskjær fortsetter oppryddningen og kvitter seg med dævkjøtt som hever store lønninger uten å spille. Poeng messing var dette en svak sesong, men vi klarte 3. plassen og jeg ser en veldig positiv utvikling!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Kjenner jeg gleder meg til seriestart allerede :-)
Bring 'em on!
Post Reply