United.no-problemer

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Pink Final wrote: 18 Oct 2020, 17:27 ja, noen enkeltspillere får skylda uansett.
Leser en kommentar om at baklengsen i går var Lindelöf’s skyld!
Målet er ikke alene hans skyld, men han hadde en meget svak involvering på baklengsmålet. Det tror jeg alle kan være enige i.
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Pink Final wrote: 18 Oct 2020, 17:27 Nei og nei....nå dukka denne opp :hah:
Hahaha, så dette eksisterer på norsk også nå altså. Det har vært en gjenganger på et visst annet forum med "Ole's first real test", og nå har det faktisk skjedd så mange ganger at det har blitt en slags intern spøk - slik jeg har forstått det.

Ganske likt som med DDG. Alt bra han gjør er forventet og trenger ikke å kommenteres. Mulighet for noe negativt er neste "test". Går det greit, så er det fint få som nevner noe (se over), og så må man se fram til neste "Ole's first real test". Jaja, slik går no dagan! :D

Anyway..... borte mot PSG blir en meget viktig og vanskelig kamp. Håper vi får med oss ett poeng, det hadde smakt godt, og tror ikke vi skal forvente noe mer. De har blitt et ganske godt lag med tiden, det hjelper jo å kaste penger alt som kan krype og gå av fotballspillere.

Satser på at både Di Maria og Neymar blir utvist for filming.
post liked by: Pink Final
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

...............................................
Last edited by Van The Man on 19 Oct 2020, 10:17, edited 1 time in total.
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Gidder ikke dette skuespillet mer. Velkommen til "listen" som den første.
post liked by: Buchan

Deleted User 429

Pink Final wrote: 18 Oct 2020, 17:27 Nei og nei....nå dukka denne opp :hah:
Sir Paul Scholes
18.10.2020 Kl 17:59
Flott og utrolig viktig med 3 poeng mot Newcastle igår men ingen grunn til å ta av, testen for Solskjær startet ikke igår, den starter etter min mening på tirsdag og varer sammenhengende til og med 7. november.
Da har vi møtt Chelsea, Arsenal og Everton i PL i tillegg til PSG, Leipzig og Basaksehir i CL, min spådom er at Solskjær er ferdig som trener i United etter disse kampene…
Det er ingen unik prestasjon å vinne 4-1 borte mot Newcastle
Denne viser en ting som flere av de mest negative gjør konstant: snakker om andre lag som om de er amatører fra de dype tabellskoger. Ja, Newcastle ble utspilt i går. Nei, Newcastle er ikke et dårlig lag, for det finnes ikke dårlige lag i PL. Ikke i Championship heller for den del. Jeg lurer på om enkelte rett og slett ikke liker fotball med mindre det er United som spiller (og enkelte virker å ikke like fotball da heller, tatt kommentarene de lirer av seg i betraktning)?
post liked by: Pink Final

Alf banan
Posts: 252
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 18
Liker mottatt: 487

Van The Man wrote: 18 Oct 2020, 21:31 Ja det er flere skrullinger der inne.
En av de verste er denne Teddy beckingham. En skikkelig raring. Prøver å bli venner med alle de som er så positive uansett. Skal vedde på at han sender de fleste med eget navn venneforespørsel på Facebook. Han har sikkert ingen venner. Tragisk fyr.
Du har sikkert lagt merke til den brukeren? :P
Hva er denne trangen med å snakke dritt om folk?

Vidar Dale Fjeld

Tenker at det ikke er noen vits å omtale brukere på United.no...kanskje får de et kick av å lese det her inne? Da blir vi ikke noe "bedre" enn alle andre forum. Diskuter fotball og alle aspekter rundt klubben, spillestil, kamper osv...uenig eller ikke har ingen betydning, så lenge en er noenlunde saklig og argumenterer for sitt syn!! Min oppfordring...slutt å omtale brukere på United.no!!
post liked by: Van The Man, Pink Final
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Du har helt rett der Vidar.
Men er jo denne Belfastboy som hele tiden skal håne andre her inne med å legge ut navn og brukere på andre.
Trist å se at noen må føle trang til dette hele tiden.
Ingen har reagert på det han har holdt på med i lang tid. Derfor tenkte jeg at jeg skulle teste med å gjøre det samme<: Poff så ble det mange reaksjoner gitt! Merkverdig greier......
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7392
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26221
Liker mottatt: 16748

Vidar Dale Fjeld wrote: 19 Oct 2020, 05:33 Diskuter fotball og alle aspekter rundt klubben, spillestil, kamper osv...uenig eller ikke har ingen betydning, så lenge en er noenlunde saklig og argumenterer for sitt syn!!
Godt råd @Vidar Dale Fjeld

Å diskutere SAK på troverdig vis er nok hva flertallet ønsker.
Nettopp mangel på troverdighet i innleggene og et overdrevent negativt fokus i postene (gresset grønnere alle andre steder / undervurdering av egen klubb) er nok hva som gjør at komm feltet hos supporterklubben stadig mister brukere.

Vi ønsker alle (håper jeg) United det beste.
United har ikke levert som vi har håpet på mange år.
Helt naturlig å være uenig om veien videre.

Uansett hva man mener så blir det mer interessant å lese når man begrunner på SAKLIG vis, og skriver med troverdighet - uansett om man er såkalt ‘positiv’ eller ‘negativ’ supporter.

For egen del forbinder jeg å følge Man United og engelsk fotball med glede.
Det er et ‘fristed’, noe jeg har synes har vært gøy å drive med i over 40 år.
Fra å kjøpe min første pakke med fotballkort til å se United live.

Når jeg blir i dårlig humør av å lese og skrive om United’s manager og spillere - slik jeg stadig oftere ble på United.no var det på tide å runde av der.

Skriver ikke at min mening nødvendigvis er rett.
Men, innbiller meg ihvertfall at jeg klarer å holde et sånn nogenlunde saklig nivå.
post liked by: Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Alf banan
Posts: 252
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 18
Liker mottatt: 487

Van The Man wrote: 19 Oct 2020, 06:04 Du har helt rett der Vidar.
Men er jo denne Belfastboy som hele tiden skal håne andre her inne med å legge ut navn og brukere på andre.
Trist å se at noen må føle trang til dette hele tiden.
Ingen har reagert på det han har holdt på med i lang tid. Derfor tenkte jeg at jeg skulle teste med å gjøre det samme<: Poff så ble det mange reaksjoner gitt! Merkverdig greier......
Så når andre gjør det så er det greit? Følger du alltid etter hva andre gjør?
Kan du ikke for en gang skyld bli voksen og kommentere på en saklig måte, istedenfor å slenge dritt om alle?
Nå har du forpestet United.no i så mange år med alle dine brukere. Blir du ikke lei? Hva er det som er så utrolig morsomt med det?
Hadde du ennå vært 14 år og ikke skjønte bedre, men når man er en voksen mann med familie, så blir slik oppførsel bare patetisk.
Nå kommer du til å svare at du ikke skjønner noen ting og at du sjeldent kommenterer på United.no. Men alle vet at du er Alan Smudge Smith, alle vet at du har hatt 20+ brukere opp gjennom årene, samt spydd ut gørr til mange brukere på diverse sosiale medier.
Ta deg sammen, bli voksen og diskuter fotball. Er ikke så forbanna vanskelig.
post liked by: Pink Final, The White Pele, Belfastboy, Pangaea
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

Alf banan wrote: 19 Oct 2020, 07:39 Men alle vet at du er Alan Smudge Smith, alle vet at du har hatt 20+ brukere opp gjennom årene, samt spydd ut gørr til mange brukere på diverse sosiale medier.
Godt å se at andre også har avslørt han.
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Er ikke avslørt i det hele tatt for er ikke denne personen dere prater om.
Du derimot Ørnulf AKA Teddy Beckingham er avslørt for lenge siden,

Deleted User 430

Van The Man wrote: 19 Oct 2020, 09:57 Er ikke avslørt i det hele tatt for er ikke denne personen dere prater om.
Du derimot Ørnulf AKA Teddy Beckingham er avslørt for lenge siden,
Et lite tips..
Når du skal prøve å motbevise alle om at du ikke er en bestemt person må du legge ned litt innsats og gjøre ting motsatt av den alle tror du er. Ikke gjøre nøyaktig det samme som nevnte person har gjort med 20-talls brukere...

Snakk om å skyte seg selv i foten og alt det der.. 😂
post liked by: offside, Alf banan, Belfastboy
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Steinar Stenseth wrote: 19 Oct 2020, 10:03 Snakk om å skyte seg selv i foten og alt det der..
Ha ha ha :D ler , på tide å trykke på den røde bannknappen? :D
post liked by: Alf banan
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Vel når jeg fremdeles ikke er nevnte person så aner jeg ikke hva dere tuller med.
Jeg har ingenting å bevise. Jeg er her inne for å diskutere fotball.
Må nok skuffe deg der Steinar mente jeg.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ja du får le så mye du vil.
Ja sett meg på uvennlista di. Er fremdeles ikke den dere snakker om.
Har heller ikke gjort noen overtramp. Jeg diskuterer fotball.
Du kommer til kort der gitt....
Last edited by Van The Man on 19 Oct 2020, 10:26, edited 1 time in total.
Locked