United.no-problemer

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Spesielt det første leserbrevet høres spennende ut akkurat nå. Det var et fint innlegg litt i sammen gaten (kanskje?) for noen uker siden, men det har jo ikke hjulpet en dritt på kvaliteten der inne. Fortsatt et hylekor uten like. Nettopp det samme er grunnen til at jeg nesten aldri gidder å lese noe på redcafe lenger. Konkurranse om å kaste mest dritt om spillere og ikke minst Solskjær. "Is he even a manager?" "Does being clueless count" osv. Helt tåpelig.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Har selv fulgt litt med der inne. Men må si jeg stusser litt spesielt på en her inne som navngir folk der. Dette vitner om dårlig selvbildet på denne personen selv.
Når det gjelder person med mange nick så er det ikke bare en person det gjelder.
Den aller verste der i alle år har altid mange nick. The Withe Pele/Maggie Simpson og han har et par andre nick også. Kommer ikke på i farta.
Ikke vannskelig å se det er samme person da han går i strupen på alt og alle. En skikkelig psykopat som ikke tåler at andre har noen andre meninger enn sine egene. Å når han er ute etter noen så hjelper det heller ikke at man skriver det han liker da han bare skal lage kvalme og prøve få vedkommende til å se ut som en idiot med å vri og vrenge på alt man skriver.

Synes de som klager er noen hyklere! "Oppfør deg som oss ellers så melder vi oss ut" Dette et så barnslig på et høyt plan!

Er ganske enkelt. Alle må respektere at andre har andre meninger enn seg selv. Positiv eller negativ så får man passe på seg selv.

Men ja jeg håper også at flere vil joine denne siden.
Koster det mye for reklame på f.eks Facebook?
Er noen med på en spleis på dette kanskje?
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 12 Oct 2020, 21:57 Mener dog de har bommet en del på supporterkultur.
De har ikke lyttet til hele medlemsmassen.
Mye fornuftig du skriver der, det gjør en god jobb på mange ting. Men savner det gamle united.no . Savner også et fora hvor medlemmer kan diskutere
osv, det forrige forumet var utrolig bra. Masse innlegg, moderatorer adminer mye som ble diskutert. Veldig dumt at de tok det ned da.

Det med kommentarfelt var en skikkelig bommert spør du meg, mye som bare forsvinner i mengden.

Det er klart de utviklingene som de gjorde på siden kostet en del, hjemmesiden er veldig profesjonell. Tror nesten ikke folk er klare over hvor mye
de koster å utvikle en slik side. Samtidig som de produserer masse lesestoff hele tiden som er bra og det skal de har skryt for.

Vanskelig å evt gjøre større endringer på den siden, det kunne fort ha blitt veldig dyrt.

Får håpe det blir bedre, men vanskelig å holde alle fornøyde.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Pangaea
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Mcilroy wrote: 12 Oct 2020, 21:24 Jeg meldte meg ut av supporterklubben i helga, men er medlem ut denne sesongen da, ettersom kontigenten er betalt. Synes det har blitt litt dårligere i år. Bjarte Valen er gull, men synes Dag og Eivind har tapt seg.
Eivind har vel vært i pappaperm i flere måneder, fram til nå nylig?
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

Van The Man wrote: 13 Oct 2020, 08:10 Men må si jeg stusser litt spesielt på en her inne som navngir folk der. Dette vitner om dårlig selvbildet på denne personen selv.
Når det gjelder person med mange nick så er det ikke bare en person det gjelder.
Den aller verste der i alle år har altid mange nick. The Withe Pele/Maggie Simpson og han har et par andre nick også. Kommer ikke på i farta.
Så du stusser på at at jeg navnga noen? Og hva med deg selv? Har ikke du navngitt noen også? Noe feil med selvbildet ditt også da eller?
Har en viss anelse om at du er en av de tre jeg navnga
post liked by: offside, Pangaea
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Det blir litt forskjellig med mitt svar.
Jeg har sett du har navngitt flere brukere her inne mange ganger. Det gjorde at jeg har fulgt ekstra godt med på united.no for å se om det du skriver stemmer. De nevnte nickene du navngir er som regel i "diskusjon" med et par brukere. Mest en som har flere brukere og nick selv. Du har ikke tenkt på at det kanskje er denne nevte brukeren(e) som lager mest kvalme da?
Jeg har fulgt med å synes det er klart at det er mest denne brukere som lager det meste av kvalme. Så et par andre brukere som slenger seg på å skal "gå sammen" med denne brukeren for å prøve fryse ut de nevnte navngitte brukere du gir.
Men til syvende å sist må man klare å respektere andre sine meninger.

Sorry men må skuffe deg der for jeg er ingen av de nevnte brukerne du oppgir.

Uansett synes jeg det viktigste er at vi klarer å lage det hyggelig her inne. Så kan de andre krangle så mye de vil på united.no
Så lenge vi kan ha det hyggelig å prater seriøst her inne så er jeg fornøyd.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Nå leser jeg kun kommentarfeltet på united.no sporadisk og har sikkert ikke fått med meg det verste. Unngår for eksempel alltid "kamptråder" rett etter tap. Når det er sagt har jeg sjelden reagert på at det er spesielt ille der inne. Sikkert fordi jeg er hardhudet ettersom jeg er mye på Twitter. DER er det koko, der!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Belfastboy wrote: 13 Oct 2020, 09:34 Så du stusser på at at jeg navnga noen? Og hva med deg selv? Har ikke du navngitt noen også? Noe feil med selvbildet ditt også da eller?
Har en viss anelse om at du er en av de tre jeg navnga
-Ah nå skjønner jeg hvorfor jeg fikk opp denne her ;)


Van The Man, som for øyeblikket er på ignoreringslisten din, skrev dette innlegget.

Deilig med en ignore knapp her inne :D
post liked by: Belfastboy, Pangaea

Deleted User 430

Van The Man wrote: 13 Oct 2020, 08:10 Har selv fulgt litt med der inne. Men må si jeg stusser litt spesielt på en her inne som navngir folk der. Dette vitner om dårlig selvbildet på denne personen selv.

Så velger du å navngi personer selv. Lenge leve logikk...

Ikke vannskelig å se det er samme person da han går i strupen på alt og alle. En skikkelig psykopat...

Tar du betalt for å stille diagnoser over nett eller gjør du dette helt gratis?

Synes de som klager er noen hyklere! "Oppfør deg som oss ellers så melder vi oss ut" Dette et så barnslig på et høyt plan!

Flere av dem som har klaget der inne er vel aktive her også, så her har du lagt listen for mange gode diskusjoner fremover..
post liked by: Pink Final, Belfastboy

Deleted User 108

Skulle vært en ignoreringsknapp på united.no også. Men da hadde nok en diskusjonstråd sett snedig ut😂 men det som er trist på kommentarfeltet er at redaksjonen ikke følger sine egne råd/regler. Medlemmene betaler for et medlemsskap og da bør brukervennligheten være bedre enn den er. De stengte jo kommentarfeltet en stund, lurer på om de mener selv om det ble bedre der etterpå?
post liked by: Belfastboy
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Burde kanskje fått noe identifikasjon der?

Når du ser de her trollene dukke opp, seriøst det er folk der ute i våre samfunn som har alvorlige mentale problemer..... :P

Men hvis det er til hjelp å bruke nettet til å få ut sin frustrasjon, så ja kanskje det hjelper litt ;P
Last edited by offside on 13 Oct 2020, 11:59, edited 1 time in total.
post liked by: Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

@offside.
Ja, viktig å få fram at supporterklubben gjør mye bra.
Og hjemmesiden har garantert kostet store beløp.
Synes som sagt de har bommet på å vrake forumet de hadde og erstatte med komm felt.

@Van The Man.
Jeg går ikke inn i noen lang diskusjon her.
Kan bare snakke for meg selv - har lite problemer med at folk har andre meninger enn meg.
Saklige begrunnede meninger er lærerikt.
Vil tippe mange tenker det samme.

«Problemet» for meg er de som kun skriver når det er noe negativitet å trekke fram.
Pluss de som har forutinntatte meninger om spillerne.
Pluss de som åpenbart skriver for å provosere - rett og slett skape uggen stemning.

Ingen nevnt, ingen glemt.

Pluss selvsagt det aller verste - å opprette brukere andre steder med samme nick som på United.no, for deretter å true folk.
Var som kjent en som gjorde det ifjor.
Ga seg ut for å være Pink Final - og truet andre supportere.
Sånn oppførsel er bånn i bøtta!!
post liked by: offside, Belfastboy, Van The Man, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Må si jeg lo høyt når jeg leste siste setningen har fra en av dagens artikler.
I hans siste kamp for Porto, 2-3-tapet mot Maritimo, avsluttet han kampen med å bomme på straffe på stillingen 1-2 og så ikke gidde eller orke å ta det defensive løpet som kunne hindret 1-3 like etter.

Hadde det skjedd i United ville han vel vært merket negativt for livet hos en del supportere.
Et hjertesukk fra Dag Langerød tror jeg :D
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Belfastboy wrote: 13 Oct 2020, 09:34 Har en viss anelse om at du er en av de tre jeg navnga
Det første jeg tenkte også. Både brukernavn og skrivestil (og skrivefeil) gjør det ganske tydelig. Hvis det stemmer, håper jeg "det" får en meget kort karriere her. Igjen.
post liked by: Pink Final, Belfastboy

Deleted User 429

En ting som irriterer meg veldig med kommentarfelt er at siden saker forsvinner så fort så "blør" diskusjoner/meninger over i urelaterte saker. F.eks. kommentarene under saken om at Rashford får skryt av Southgate handler om.. Pogba og hvor dårlig han spiller. Ser dette igjen og igjen i utallige variasjoner, og like gjerne fra folk som jeg vil si er seriøse og saklige som fra folk som ikke er det. Er det rart man blir lei?
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Pink Final wrote: 13 Oct 2020, 11:32 Synes som sagt de har bommet på å vrake forumet de hadde og erstatte med komm felt.
Sorry for trippelposting her nå, men det er noe jeg har tenkt på i noen dager. Er disse bekymringene og forslagene som har blitt luftet her og delvis i kommentarfeltet på united.no noe som har blitt kommunisert direkte til supporterklubben? Hvis ikke så kan det jo være en idé å sende dem en epost der det blir lagt fram på en saklig og fin måte, med argumenter for et skikkelig forum osv. Ikke sikkert de gjennomfører det, men det kan jo være greit at de får det med seg vertfall. Vet ikke hvor nøye de er på å lese kommentarer selv, siden reglene ikke blir overholdt.
post liked by: Pink Final
Locked