United.no-problemer

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Locked

Vidar Dale Fjeld

Nå begynner dette å bli lavmål...er en saklig her inne drit.. jeg hvem som er hvem osv...etter hvert blir en luket bort om en går over streken. Ikke la dette bli på barnehagenivå. Alle har et ansvar, jeg innbefattet.
post liked by: Van The Man
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Helt enig med deg Vidar.
Jeg er her inne for å diskutere United.
Det burde alle som er her inne være intressert i.

Gleder meg som bare det til kampen i Paris imorgen.
Har troa på en ny seier der nede :D

Deleted User 430

Van The Man wrote: 19 Oct 2020, 10:11 Vel når jeg fremdeles ikke er nevnte person så aner jeg ikke hva dere tuller med.
Jeg har ingenting å bevise. Jeg er her inne for å diskutere fotball.
Må nok skuffe deg der Kristian. Ops eller Steinar mente jeg.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ja du får le så mye du vil.
Ja sett meg på uvennlista di. Er fremdeles ikke den dere snakker om.
Har heller ikke gjort noen overtramp. Jeg diskuterer fotball.
Du kommer til kort der gitt....
La oss starte med det siste først; "Jeg diskuterer fotball".. Du er, så vidt meg bekjent, den eneste som kaster ut tilfeldige fornavn her..

Litt artig at du skulle komme med "Kristian" til meg nå. Det var nemlig det "mannen med de mange profilene" kalte meg da jeg begynte å skrive inne på united.no-siden for et par år siden. Første og siste gang jeg har blitt kalt det.

Helt tilfeldig, vil jeg tro..?
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Den eneste? Er da flere som har slengt ut navn her mange ganger. Jeg gjorde det kun nå Så sorry der kom du til kort.
Ja du skriver akuratt likt og blander deg inn i ting som en Kristian gjorde hele tiden.
Helt tilfeldig det vil jeg tro....?

Deleted User 430

Van The Man wrote: 19 Oct 2020, 10:28 Den eneste? Er da flere som har slengt ut navn her mange ganger. Jeg gjorde det kun nå Så sorry der kom du til kort.
Ja du skriver akuratt likt og blander deg inn i ting som en Kristian gjorde hele tiden.
Helt tilfeldig det vil jeg tro....?
Hvis du ikke ser forskjell på nick/kallenavn og faktiske fornavn, så vet jeg ikke hvem av oss som er "kort".. Ekstra spesielt blir det å komme med andre navn til en person som skriver under eget navn.
Blander meg inn i ting? Du mener å delta i et kommentarfelt eller i en tråd på et forum? Høres ut som alle må hete Kristian etter den logikken..

Uansett, takk for dagens underholdning!
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Nei det var dine ord og at du tolker ting på en måte som er helt fjernt fra hva man sier er på din regning.
Uansett ser jeg hva du prøvde på her. Men jeg er som sagt her for å diskutere United og Fotball.
Diskuterer gjerne United og Fotball med deg Steinar. Men noe annet orker jeg ikke. Blir så negativt.

Jo bare hyggelig. Glad jeg kunne underholde deg litt.....
Får man noen til å smile og le så er det hyggelig det.

Du får ha en fin dag videre da.

Deleted User 430

offside wrote: 19 Oct 2020, 10:06 Ha ha ha :D ler , på tide å trykke på den røde bannknappen? :D
Planer om det, men trengte bare litt enkel underholdning for å kick-starte uken :D
(Endte vel med forsøpling av forumet, så det tar jeg på min kappe)
post liked by: offside
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Finn dere et hotellrom eller noe sånt, ta det i det minste på PM. Denne tissekonkurransen er jeg så jævlig lite interessert i å lese om, få det bort!
post liked by: Van The Man
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tror vi alle vet hvem som driver med forsøpling her. I motsetning til på united.no, så har jeg et lite håp om at det blir ordnet opp i her, så det går an å diskutere på saklig vis igjen.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Jepp , denne tråden har utviklet seg til bare tullball...Det var dette med personfokus igjen da...Alt blir gått igjennom, så får vi se hva resultatet blir...Sletting av hele tråden er kanskje like greit?
LUHG!

Deleted User 108

Det som er fint med slike tråder @Blodfink er jo at nå vet vi hva denne tråden består av og da er det bare å holde seg bort fra den hvis man ikke ønsker å bidra i den elker vil unngå å se hvordan den eskalerer. Det er problemet på united.no. Det skrives det hele tiden i kommentarfeltet om ting som handler om helt andre ting enn artikkelen du klikket deg inn på.
post liked by: Blodfink
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Det her er bare fjollete. Jeg stenger denne tråden.

Husk at United.no ikke har noe med dette forumet å gjøre. Har du problemer med innholdet på United.no så ta det opp med dem. Her er kontaktinfo: https://www.united.no/kontakt/
post liked by: Ryder, Van The Man, Buchan, Pink Final, Blodfink, Belfastboy, Elkey
Locked