Kanal Sports pakker

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Hei !

Lurer veldig på hva som skjer nå med betaling av Premier League kanalene nå som det ikke blir sendt hverken PL eller CL. Også med tanke på
EL. Er vel ikke sånn at man skal betale for ting man ikke får levert på tv skjermen ? For min del har jeg Viasat pakke. Og jeg har ikke fått snakket med
dem ennå. Noen her som har kontaktet kanal leverandørene om dette angående Corona viruset ??


Captain Marvel

Cola

Jeg har TV2 Sumo, og der kan du sette en på pause.

Cola

Fikk denne beskjeden i dag


Prisen på ditt abonnement endres
Fra 1. november økes veiledende pris på pakkene «Premier League og Sport» og «Total» med kr 70,-/mnd. Ny pris på ditt abonnement blir kr 549,-/mnd. Den nye prisen gjelder ved neste betaling av ditt abonnement etter 1. november. Du kan sjekke når du abonnement fornyes ved å logge inn på vår nettside og gå til «Konto».

I fjor høst økte også den veiledende prisen med kr 50,-/mnd, og du som eksisterende kunde fikk beholde prisen du hadde ut sesongen. Nå ble årets sesong litt annerledes og vi har ventet med å justere prisene etter sesongslutt. Du vil derfor oppleve at den totale økningen på ditt abonnement blir kr. 120,-/mnd når vi nå endrer prisen.


Vi jobber hele tiden med å styrke innholdstilbudet
Fotball er enda mer spennende i god kvalitet! Vi tester derfor i disse dager sendinger i 4K og vil i løpet av høsten tilby Premiere League kamper i 4K for alle kunder.

Denne Premier League sesongen skal vi vise 20 flere kamper enn tidligere. I tillegg har vi i september sendt alle kampene fra Premier League, noe som innebærer 11 flere kamper enn normalt denne måneden. Det betyr at vi totalt vil sende 263 kamper fra denne sesongen.

Nå som Martin Ødegård har inntatt 10er-rollen hos Real Madrid styrker vi også vår satsning på La-Liga og du er garantert live-tilgang til Real Madrid annenhver runde gjennom hele sesongen.
post liked by: Captain Marvel
User avatar

Van The Man
Posts: 39
Joined: 14 Jul 2020, 21:08
Liker gitt: 10
Liker mottatt: 3

Synd ikke Sky Sports kunne blitt lovlig i Norge. Hadde vært konge.
Går jo ann å få web abo hvis du har engelsk ip.
Post Reply