Nervøs for at kamp avlyses

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
borgen
Posts: 1
Joined: 10 Apr 2019, 12:51

Begynner å bli litt nervøs for at kamp skal avlyses pga corona virus
Har bestilt tur og billetter til neste helg mot city.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Resten av sesongen burde spilles ferdig på FIFA20...
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Elkey wrote: 08 Apr 2020, 23:38 Resten av sesongen burde spilles ferdig på FIFA20...
haha 😜

Tenker Liverpool og Leeds er smånervøse...

Deleted User 108

Vi skulle vært i Manchester nå. Skulle reist i går og vært til mandag. Håper det blir mulig å reise til høsten nå da.

Trolljegeren
Posts: 5
Joined: 23 Dec 2018, 12:16

Stygg Løk wrote: 10 Apr 2020, 13:49
Mcilroy wrote: 09 Apr 2020, 17:04 Vi skulle vært i Manchester nå. Skulle reist i går og vært til mandag. Håper det blir mulig å reise til høsten nå da.
Vi? Deg og støttekontakten din da eller? :hah: :P
Det er vel ikke alle som har støttekontakt, men det er tydelig at du kjenner deg igjen i slike ordninger.

At du er morsom er du ganske alene om å synes. Tror du ikke vi skjønner at du står bak både Gay Final og Stygg Løk brukerne?

La nå folk være i fred og slutt med dette tøvet ditt. Det er ingen som blir skremt av deg, ingen som tar deg seriøst eller som synes du er tøff. Du ødelegger kun for deg selv, redaksjonen på United.no og de som administrerer/ har opprettet denne siden.

Ps. Hadde folk brydd seg om dette tåpelige opplegget ditt hadde du nok fått en skikkelig omgang juling for lenge siden. Selv ikke politiet virker å ta deg seriøst nok til å avlegge deg ett besøk, selv om du er anmeldt flere ganger.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Mcilroy wrote: 09 Apr 2020, 17:04 Vi skulle vært i Manchester nå.
Utrolig kjipt. Fikk du alt refundert?

Deleted User 108

Ja, jeg fikk alt refundert. Trodde ikke jeg skulle få igjen for hotellet, men fikk det selv om det var bestilt på billigste måte. Fikk plutselig mail om at pengene var sendt til konto. Flyet ble kansellert så da gikk det greit. Kjekt å få alt tilbake uten å bruke reiseforsikringen.
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Jeg skulle faktisk over for min første kamp i mars, mot Linz. Veldig surt. Tror faktisk vi hadde reist hvis ikke alt ble avlyst, selv om det hadde vært dumt.

Fikk alt refundert, men noe hadde ikke engang blitt betalt enda (person nr 2), så det gikk veldig greit. Håper det blir mulig neste sesong i stedet, men hvem vet. Denne virus-dritten kan ta en god del tid enda, vertfall når det er snakk om gigant-arrangement som fotballkamper (og konserter).
Post Reply