Troppen til neste sesong 20/21

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

Deleted User 367

Må legge til A. Sanchez da, er jo som en ny signering. :hah:
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

messilingard wrote: 25 Feb 2020, 17:01 For de av dere som forventer 4-5 nye så kan jeg nærmest garantere dere at dere blir skuffet. Jeg tipper maks 3, sannsynligvis 2.
Hmm ville ikke sagt det. Hvis vi selger Pogba som vil det frigjøre penger til spillerkjøp. Stallen skal vel ryddes, mange som forsvinner ut. Da er det naturlig å erstatte de.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

offside wrote: 25 Feb 2020, 18:57
messilingard wrote: 25 Feb 2020, 17:01 For de av dere som forventer 4-5 nye så kan jeg nærmest garantere dere at dere blir skuffet. Jeg tipper maks 3, sannsynligvis 2.
Hmm ville ikke sagt det. Hvis vi selger Pogba som vil det frigjøre penger til spillerkjøp. Stallen skal vel ryddes, mange som forsvinner ut. Da er det naturlig å erstatte de.
Av de som forsvinner ut så tror jeg det er Smalling, Pogba og Lingard/Pereira. Jones tror jeg blir, Sanchez tror jeg ingen vil ha, Romero kan forsvinne hvis vi henter Henderson tilbake. Matic tror jeg blir en sesong til slik at man kan få sendt Gardner på utlån. Vi har for så vidt ryddet bra det siste året så jeg ser ikke helt behovet for å fortsette med det. Jeg ser ikke helt hvem vi på død og liv må slippe nå.

Et annet poeng med tanke på Pogba er at jeg tror klubben har en høyere verdisetting på Pogba enn hva markedsverdien hans faktisk er, så jeg blir faktisk ikke overrasket hvis han fortsatt er i klubben etter sommeren. Samtidig blir jeg ikke sjokkert hvis han blir solgt heller.

Det blir spennende, men basert på erfaringene med Woodward og Judge så bruker de alt for lang tid med de handlene de forsøker seg på.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Sir Keane wrote: 25 Feb 2020, 18:08 Må legge til A. Sanchez da, er jo som en ny signering.
Blir ikke kvitt ham, er det 3 år til han har kontrakt?

Får bare håpe på et mirakel da...At han holder seg skadefri og blir 4 år yngre eller noe. :champion:

En av mine favorittspillere i utgangspunktet, helt tragisk historie...Var jo på vei ned før Mourinho henta ham. Men jeg trodde ærlig talt det skulle gå litt bedre for ham...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Det kommer 3 spillere til sommeren, det er planen ifølge OGS` egne uttalelser til mediene i vinter i alle fall.

Ordrett sa han følgende, "Vi ser for oss en lignende sommer i 2020 som 2019". Om man tar med januar 2021 så er det kanskje 4-5 nye på plass, og det om under 1 år. Lover godt det. Skal man leke med de beste må man ha 15 stk i verdensklasse minst? Da må ryddejobben fortsette.

Det er vel en offensiv midt, kant og spiss. Men tror også en defensiv midt og stopper er på lista.

Tror OGS tenker som andre trenere som har og har hatt med Bruno å gjøre: Bruke ham sentralt, ute på kant og litt forskjellig. OGS` snakket seinest i helga om å hente spillere som behersker flere posisjoner. Grealish er jo en sånn type.

Pluss akademi-spillere vil jeg tro.

Kan holde til å bli et stabilt topplag det, eller topp 4 da...Det er vel da man kan kalle seg et topplag, om man deltar i turneringen med de beste lagene.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Lingard, Dalot og Pereira er de neste ut vel ? Matic og Smalling er heller ikke med i fremtidsplanen akkurat. Jones er jo ute allerede i grunn, men forsvinner hvis det hentes en stopper, noe som også er sannsynlig.

Og Pogba da...

Så spillere må inn, vil ikke ha like tynn tropp i august 20, som 19.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Akkurat Dalot er i alle fall jeg villig til å gi et par år til. Eventuelt et utlån til Championship evt Nederland/Bundesliga eller La Liga og satse på Ethan Laird som backup neste år.

Jeg er også spent på å se om Chong og Gomes blir resignert. Hvis de blir det så burde de bli sendt på utlån sammen med Garner. De gutta har spilt alt for lite seniorfotball i år og burde etter min mening fått en bedre matching enn U23.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 367

Tror A. Sanchez har kontrakt til sommer 2022.

Jeg er for å sende han vekk på billigsalg.
Får heller se på det som en gevinst å spare på lønnsutgifter.
Det store spørsmålet er om han er villig til å dra med den lønnen han har.

Cola

Sir Keane wrote: 25 Feb 2020, 21:38 Tror A. Sanchez har kontrakt til sommer 2022.

Jeg er for å sende han vekk på billigsalg.
Får heller se på det som en gevinst å spare på lønnsutgifter.
Det store spørsmålet er om han er villig til å dra med den lønnen han har.
Spisser:

2022: Alexis Sánchez (utlånt)
2023: Mason Greenwood (forlengelsesopsjon til 2024)
2023: Marcus Rashford (forlengelsesopsjon til 2024)
2024: Anthony Martial (forlengelsesopsjon til 2025)
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Tror vel også på 3 spillere inn.
Selvsagt avhenger ting av hvem som blir solgt.

‘Redd’ Sanchez kan bli ‘ny’ reserveangriper.

Ellers mener jeg det er størst behov på midten og høyre kant.

Vil ha et nytt anker.
Matic holder ikke nivået over tid, selv om han glimter til innimellom.
Fred har spilt bra i vinter men, har liksom ikke følelsen av at han er et ordentlig anker/def midtbane.

Jeg tror Grealish kommer inn og forsterker den offensive midtbanen,
Grealish på venstre siden og Fernandes til høyre.

Fernandes og McTominay som indreløpere med Grealish litt foran kan vel også funke.

Sancho inn klarer jeg ikke helt å tro på.

Skulle gjerne hatt Ndidi, Grealish og Sancho inn.

United har neppe så mye penger å bruke.
Selv med et Pogba salg til rundt £75m - £80m som jeg tipper prisen blir.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Pink Final wrote: 25 Feb 2020, 22:15 ‘Redd’ Sanchez kan bli ‘ny’ reserveangriper.
Jeg tar Sanchez foran Lingard any day of the week.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Pink Final wrote: 25 Feb 2020, 22:15 Vil ha et nytt anker.
Matic holder ikke nivået over tid, selv om han glimter til innimellom.
Fred har spilt bra i vinter men, har liksom ikke følelsen av at han er et ordentlig anker/def midtbane.
Støtter dette. Anker-ryktene har falma litt i det siste, men det er vel fortsatt aktuelt med en signering her skulle en tru.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Elkey wrote: 25 Feb 2020, 23:53 Jeg tar Sanchez foran Lingard any day of the week.
Det gjør jaggu jeg og, har i grunn gitt opp begge da...Men siden jeg er gammel Sanchez-fan så må det bli ham :hah:
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 25 Feb 2020, 22:15 Tror vel også på 3 spillere inn.
Selvsagt avhenger ting av hvem som blir solgt.
Støtter den, tror det kommer 3 mann inn. Hvem de tre er, er sannelig ikke godt å si. Men jeg tror 3 spillere kommer inn som kan være gode nok til å gå rett inn i laget. Så tror jeg også at det kommer inn 1-2 unge spillere som en skal satse på. Litt sånn utferdige produkter. Typisk han 16 åringen som jeg ikke vet navnet på. Men han spiller vel i Birmingham.

Så det blir vel 3 sterke forsterkninger. pluss 2 som på sikt kan bli kommende førstelagsspillere.
En del forsvinner vel ut, naturlig nok.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

offside wrote: 26 Feb 2020, 08:27 Men han spiller vel i Birmingham.
Jude Bellingham, mange om beina hans. Tror United prøvde seg i januar faktisk.
LUHG!
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 25 Feb 2020, 23:53 Jeg tar Sanchez foran Lingard any day of the week.
Sanchez skal bevise mye for at jeg sier det samme. MEN når man ser hvordan flere av spillerne våre tilknytter relasjoner med Fernandes, så begynner man jo å tenke på om Sanchez muligens kan gjøre det samme? Vi vet at Sanchez har et ekstremt høyt toppnivå, et nivå vi ikke har sett noe til i United-drakta, men om han kan finne tilbake til dette så er det selvsagt ikke noe tvil.

Men jeg forblir skeptisk til det motsatte er bevist. Jeg frykter vi er stuck med Sanchez.
Post Reply