Troppen til neste sesong 20/21

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Støtter det.

Grealish er nok up for grabs ved nedrykk. Og nok mer all-round enn Maddison ja.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Bara sjekka litt stats for PL, Grealish har 7 mål, 5 assist, Maddison har 6 mål og 3 assist.

De har spilt likt ant. minutter, d.v.s Maddison har spilt 20 min. mindre totalt, hehe (2064 mot 2044 min)

Sånn sett en sterk prestasjon av Villa-spilleren.

Vet ikke hvordan "chances created"-statistikken for dem ser ut.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Litt rart å tenke på at vår James har flere assist enn begge disse, tror han har 6? Litt funny.

Ikke dermed sagt at vi ikke kan trenge disse to altså. Spiller jo ikke i samme posisjon.

Men: Det er ikke flust med gode spillere i 10`er-rolla på markedet eller? Jeg tenker at vi må bruke Bruno der, og få inn en topp erstatter for Pogba om det fortsatt skal spilles 4-2-3-1
LUHG!
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Hvis man tar utgangspunkt i formasjonen 4-2-3-1 - hvordan i all verden kommer vår beste 11'er til å se ut neste sesong?
Slik ståa er nå så er Fred en av de første man skriver ned, tenker jeg.. sammen med Bruno. Begynner midtbaneproblemene å forsvinne? Pogba må erstattes, men når det skjer.. så går vi en svært spennende tid i møte.

David de Gea

Wan-Bissaka - Lindelöf (Bailly) - Maguire - Williams/Shaw

Fred - Fernandes

Ny høyrekant - Grealish - Rashford

Martial


Her er det selvfølgelig flere muligheter. (Grealish kan spille ute til venstre. Rashford kan spille på topp. Fernandes kan spille i 10'er rollen. Bare jeg som tenker litt hvis et kjøp av Grealish blir en realitet.

En annen mulighet er McTominay (rotasjon med Matic) sammen med Fred på midtbanen.. og Bruno i den offensive.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Interessant lag [mention]Lingard[/mention]

Enig med deg i det meste, men ganske sikker på at Martial ikke være fast start ellever neste sesong. Scorer alt for lite, og er grunnen til hvorfor det er spiss-krise i United. Han er talentet som liksom aldri klarer å ta steget opp.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ny spiss er høyt på lista til OGS, det er nødvendig å forsterke med en goalgetter.

Og Sancho skal jo inn skrives det om. Pluss Grealish og en defensiv MB. Boubakary Soumaré fra Lille er ryktet en del.

Og så Rashford, Grealish og Sancho foran dem. Og en ny spiss som danker ut Martial, eller i alle fall deler litt på spilletiden...

Kan bli god kamp om plassene:

DDG/Henderson?

AWB/Laird-Bailly/Lindelöf/Tuanzebe-Maguire-Williams/Shaw

Fred/Soumaré/McT-Bruno/Garner/Levitt/Mejbri?

Sancho/James-Grealish/Mata/Gomes-Rashford/Sanchez?

Ny spiss/Martial/Greenwood

Begynner å bli en god tropp da, og spillere som kan flyttes rundt i mange posisjoner.
LUHG!

Deleted User 367

Håper Pogba og alt som er rundt han forsvinner til sommeren, helst 1 Juli.
Har skrevet tidligere om en bra byttehandel, og kan ta det igjen.
Sender Pogba til Inter og får Skriniar og Martinez i retur.
Håper også på Sancho og noen flere.
Tenker 4-4-2
Så da begynner første elleveren å se slik ut:


DDG

AWB - Skriniar - Maguire - Williams

Sancho - Grealish - Bruno -Rashford

Martinez - ( kanskje Werner)

Også muligheter for Fred i 4-5-1

Romero/ Henderson, Lindeløf, Shaw, Dalot, Bailly, Fred og McT, Greenwood, James blir rulleringspillere/ benk.

Satser på Pogba byttet går opp i opp.
Selger Lingard, Pereira og Martial. Får kanskje inn 500 mill på dissa :hah:

Kostnad: Sancho, Grealish og en type av noe likt Werner
kanskje 2,5 milliard minus ca 500mill hehe. Syns laget ser ok ut. Har jo blitt sagt at det er tilgjengelig par milliarder til investeringer. :hah: :hah:

Mye bra inn og mindre bra ut :hah:

Det er lov å drømme :angel:
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Sir Keane wrote: 19 Feb 2020, 17:45 Tenker 4-4-2
Så da begynner første elleveren å se slik ut:


DDG

AWB - Skriniar - Maguire - Williams

Sancho - Grealish - Bruno -Rashford

Martinez - ( kanskje Werner)

4-4-2 med den midtbanen hadde ikke fungert på FIFA en gang. :P

Det skal bli spennende å se McTominay sammen med Fred og Fernandes. Kanskje er det nettopp disse tre som utgjør vår beste midtbanetrio neste sesong? Spørsmålet er om det er bra nok..
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ønskene til OGS skal være 3 inn? Spiss, kant og en tier.

Ser logikken, det er fremover det skorter mest. Forsvaret er jo ganske tett for tiden. Bruno sentral eller def. MB da. Han spiller vel der på landslaget.

Grealish, Sancho og Dembele i Lyon er de tre som ønskes?
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Sir Keane wrote: 19 Feb 2020, 17:45 DDG

AWB - Skriniar - Maguire - Williams

Sancho - Grealish - Bruno -Rashford

Martinez - ( kanskje Werner)
Uten å slakte for mye her, men er det her virkelig noe du kunne ha sett for deg? Tenker ikke sånn i forhold til hvilke navn som blir nevnt, men mer på hva slags typer de er. Det laget der hadde blitt kontret i senk uke ut og uke inn med en midtbane uten så mye som en defensivt fiber i kroppen.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 367

Ser poenget deres. Ja den er nok litt i overkant offensiv ja. :hah:
Tenkte mest på innkjøp og salg, troppen neste sessong.som tråden heter.

Uansett så vet jeg at det aldri kommer til å skje heller, kanskje en av de. Max
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Blodfink wrote: 20 Feb 2020, 01:12 Ønskene til OGS skal være 3 inn? Spiss, kant og en tier.

Ser logikken, det er fremover det skorter mest. Forsvaret er jo ganske tett for tiden. Bruno sentral eller def. MB da. Han spiller vel der på landslaget.

Grealish, Sancho og Dembele i Lyon er de tre som ønskes?
En 10-er? Blir utrolig skuffa og ikke så rent lite sjokkert om planen er å spille Fernandes som en av to dyptliggende. For det første er jeg veldig usikker på de defensive egenskapene hans (inkludert fysikken), dessuten får vi ikke utyttet noe av det vi VET han er god på: Avslutninger, forsvarsåpnende pasninger osv.

Dersom det stemmer med Grealish, ser jeg heller for meg en 4-3-3, med Fernandes og Grealish som "all action", box-to-box indreløpere. Pogba regner jeg ikke inn i planene for neste sesong. Så ønsker jeg meg jo en enda bedre DM enn Fred/Matic/McTominay, men kan være med på å gi dem en sesong. Om vi skal fortsette med to defensive på midten, bør det prioriteres å kjøpe toppklasse i den rollen framfor en 10-er.

Høyrekant og spiss er derimot noe vi definitivt trenger, uansett formasjon til neste år.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ryder wrote: 20 Feb 2020, 11:56En 10-er?
Ja, jeg så for meg Fernandes i 10-er rollen jeg også, men han er veldig bra på å se situasjoner før de oppstår, sånn sett gull verdt dypere i banen.
Han har allerede tatt mye ansvar defensivt, med noen returløp det er sjeldent å se fra en del andre i troppen.

Derfra kan han jo slå presise langpasninger, og bare fortsette med å ta alle dødballer. En trener han hadde i Portugal (tror jeg det var), mente han kommer mest til sin rett i en dypere rolle, og at han ikke er noen typisk 10-er. Jeg er til dels enig med ham. Var en sak på United.no btw.

Han spiller ikke offensiv midt på landslaget, har en mer sentral posisjon der, han er løpssterk og kommer seg til avslutninger uansett. Han kan bli vår nye Roy Keane, slik Keane spilte de første årene, box-to-box og innblandet i alt som skjedde både defensivt og offensivt. Uten at jeg mener de er klin like.

Spennende 4-3-3 som du nevner, kunne vært noe om Grealish kommer.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jeg er til dels enig i at Fernandes kan spille i en dypere rolle. Samtidig, slik troppen er per dags dato, så er han vår beste spiller i en tier rolle. Så med mindre det kommer inn en tier, så er Fernandes det mest naturlige alternativet i den posisjonen.

Men hvis det kommer inn en ny tier, så burde Fernandes spille ved siden av enten Fred/McTominay. I alle fall noen med defensive fibre som kan gi mer balanse til laget.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Er helt enig at det bør hentes spillere, gjerne 4-5 nye spillere. Men sett ut i fra dagens situasjon så tror jeg ikke det er så mye som skal til før vi er på nivå med City. Lfc klarer ikke levere slike poengsnitt over langen, ryktes allerede om at Salah og Mane etterhvert ønsker seg til Spania/Italia. Det vil si at om vi tar steg for steg så tror jeg allerede fra sommeren av vil vi være mye nærmere. 2-3 klassespillere med samme innflytelse som Fernandes inn dørene og ikke lange skadeavbrekk på nøkkelspillere så vil mye forandres.

Hvordan hadde sesongen sett ut med Pogba, Scotty og Rash tilgjengelige i 80% av kampene?
Må si Solskjær har truffet godt på overgangsmarkedet så langt og det ser bedre ut. I fotball snur ting fort.

Bruno har tatt nivået fra dag 1 og er en spiller som løper sokkene av seg. Han flytter beina raskt frem og bakover, har overblikket og det bor mål i gutten. Nydelig type.

Håper Solskjær også fortsetter rydde jobben og sender Lingard og Pereira ut døren.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det bør hentes en 4-5 nye spillere, 3 av de bør gå rett inn på laget, altså ha de kvalitetene. Det bør hentes en midtstopper, en ving og en spiss til. Så kan man heller hente inn noen talenter som kan ta stegene gradvis. Samtidig bør vi rydde unna en del spillere.

DDG / Henderson

WBS --- Maguire --- Lindeløf / Bailey / + ny stopper------- Shaw / Williams

James / Ny ving / Bruno / Fred / Scott / En ny midtbanemann der også / Matrial / Greenwood /

Rasfhord / Ny spiss

Så bør vi vel kvitte oss med Lingard, Pogba, Pereira / Sanchez / Smalling / Jones /
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

For de av dere som forventer 4-5 nye så kan jeg nærmest garantere dere at dere blir skuffet. Jeg tipper maks 3, sannsynligvis 2. En sentral midtbanespiller og en spiss. Angående ving så tror jeg det avhenger av to ting, om vi har kvalifisert oss for CL og om vi klarer å overbevise Jadon Sancho. Grealish tror jeg kommer, også blir det en eller annen spiss, mulig Ighalo hvis han leverer bra nå frem mot sommeren.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply