Pogba bråket

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Hva er alles tanker om bråket mellom Paul Pogba og Jose Mourinho? Klubben gikk jo ut i går og avfeide alle rykter om noe bråk, men det ligger vel utvilsomt noe i det?

User avatar

Sinderella86
Posts: 11
Joined: 09 Aug 2018, 00:12

Det er så mye en kan tenke om dette!

Hvorfor er det alltid noe med Pogba? Føler at det nesten hele tiden er ett eller annet om Pogba.
Han er en vedlig god spiller på sitt beste, som vi tidvis har sett.

Etter kampen på lørdag var jeg kjempe optimist mtp prestasjon og at han var gitt kapteinsbindet. Så ødela han alt med disse uttalelsene sine. Han kunne lagt alt død av rykter men valgte å hive mer ved på bålet. Er dette for å presse gjennom en avtale med Barce eller presse gjennom en bedre kontrakt?

Er vi tjent med å ha han i klubben når det alltid er noe? Jeg tror han er veldig bra for garderoben, men faren er visst han får flere med seg mot Mourinho om så er tilfelle.

Er det Mourinho som gjør at det alltid er litt oppstyr rundt Pogba? Hadde det blitt bedre med en annen manager?

Jeg tenker at det kan gjøres så enkelt som dette: Mourinho eller Pogba i klubben? Selv ønsker jeg å se hva Mourinho klarer å bygge med dette laget. Han har kun vært her i 2 år, og det var mye rart av spillere i klubben når han kom. Men det er jo fristende og tenke hva f.eks Zidane kunne utrettet i denne klubben :) Og ryktene sier jo at han ønsker seg til PL og helst United.

Og det er ikke akkurat stille med Mourinho som manager heller
User avatar

Sinderella86
Posts: 11
Joined: 09 Aug 2018, 00:12

Blir spennende å se hva Mourinho sier på pressekonferansen sin kl: 1430!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Pogba er og blir Pogba. Så er det store spørsmålet hva som plager han. Lønn, kritikk eller Mourinho selv.
Uavhengig om det er lønn eller krtikk fra Mourinho så bør Pogba være såpass voksen at han tar dette på et kontor i stedet for media. Samtidig så styres han av en sleip sleskete fyr ved navn Mino Raiola.

Håper at partene denne uken har satt seg ned, tatt å luftet dette og kommet til en viss enighet. Pogba kler United og visa versa.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Sinderella86 wrote: 17 Aug 2018, 11:31 Blir spennende å se hva Mourinho sier på pressekonferansen sin kl: 1430!
Du har sikkert lest det andre plasser allerede, men jeg har lagt ut pressekonferansen i Brighton kamptråden.

Bongis
Posts: 6
Joined: 08 Aug 2018, 21:39

Håper Pogba legger ballen død, enten ved å ikke si noe, eller legge lokk på det.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Artige svar til Raiola etter tweeten hans i dag

LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 18 Feb 2020, 01:00 Artige svar til Raiola etter tweeten hans i dag
Hahaha…. Det var nok ikke den responsen Raiola forventet :-) Solskjær vant både kampen og debatten. Episk.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Trur alt Raiola sier er klarert med Pogba, vist ikke så kunne Pogba si til agenten at han må holde kjeft og ikke utale seg om noe som har med MU å gjøre.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Mulig jeg er nedsnødd, men hva har blitt sagt mot Raiola?

På tide denne nissen forsvinner fra mediebildet snarest. Han ødelegger for seg selv og ikke minst Pogba. Hva tenker andre klubber som må forhandle med denne mannen?

Pogba selv da; burde kanskje tatt til motmæle, men er for opptatt med å danse seg inn på sosiale medier. Få`n vekk!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Ketil Cantona wrote: 18 Feb 2020, 09:11 Mulig jeg er nedsnødd, men hva har blitt sagt mot Raiola?
Mye bra i kommentarfeltet på twitter-linken jeg posta over, Raiola får høre det, mange tar igjen med humor, andre slakter ham ;)
LUHG!
Post Reply