Bygge nytt lag??

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply

Topic author
Deleted User 345

Gir snart opp United første gang siden begynnelsen 80 tallet. Dette er trist.

Enda mer trist blir jeg når jeg prøver alt jeg kan for å ha troen på dette prosjektet, men tidligere i uka så fikk Lindeløf ny kontrakt, er det han de skal bygge videre på? Knapt nok OBOS liga nivå spør du meg. gir opp jeg.

MEN han er jaggu ikke den eneste, vi har vel i grunnen bare en keeper og 4-5 spillere det går ann å bygge videre på.

Trist trist trist

Topic author
Vidar Dale Fjeld

(Ironivarsel) Vi skal være glad for at de andre klubbene ikke bygger lag og ikke har økonomi til dette...for øyeblikket ligger vi på ellevteplass og TV-inntektene gir ikke de andre klubbene håp om å ta steget opp i ryggen på de "etablerte". Godt er det og å tenke på at de heller ikke har managere som besitter de samme kvaliteter, som for eksempel Manchester United har. Jeg ser en del kamper nå for å få et overblikk over tilstanden i diverse klubber...og vi har ingenting å frykte. Nivået er lavt og trepoengerne vil snart renne inn, lett som bare det. Spørsmålet er hvilke lag vi møter i CL neste sesong og hvilke stjerner vi skal hente, eller dyrke frem. ;) ;)
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Uten å uttale meg spesifikt om Lindelöf: Folk må slutte å tro at alle spillere vi gir ny kontrakt er spillere "vi vil satse på". Det handler like mye om å unngå at de går gratis når vi vil bli kvitt dem.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det kan godt være Ryder. Men sommetider må spillerne bare få lov til at smutte gratis. Fordi mange af Uniteds spillere vil ikke skifte klub så længe de er på kontrakt i United da deres løn er alt for høj. Det er gældende for Rojo, Jones, Lindeløf, Lingard, Young, Bailly, Fred, Andreas, Alexis og sikkert flere andre.

Topic author
Deleted User 345

Vidar Dale Fjeld

Du skriver at ikke mange lag besitter samma kvaliteter som f.eks Man. United?? Mener du Solskjær?? Hehe bånn i bøtta med cardif og litt suksess med Molde , og da snakker vi Tippeligaen som er i det nedre sjiktet i Europa.
Post Reply