Supporter oppførsel

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2596
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7631

Jeg har tatt pause derfra, mye fordi det har vært en vanskelig tid for klubben, og mange bruker kommentarfeltet til å få ut frustrasjon. Da jeg tok en titt etter Watford kampen så jeg f.eks. en som skrev at han lurte på hvor god Maguire var til å suge, for det var eneste forklaringen for at han fikk spille. :P Men jeg er enig i at det er mye bra folk og mye bra kommentarer der også. Men aller best fungerer det i medgangstider.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ja det er jo mulig at det verste er slettet nå, og i så fall er det bra at det røktes til en viss grad.
Men de gangene jeg nærmer meg, synes jeg generelt ikke det er så ille. Overser som regel veldig korte slengkommentarer, både positive og negative, da de ikke gir meg noe. Og noen folk er bare "dumme", enten de er positive eller negative. Men synes som regel det er en overvekt av fornuftige og interessante ting å ta med seg.

Det skal sies at jeg aldri leser kamptråder/underveis i kamp. Både fordi jeg foretrekker her eller twitter, men også fordi det er å "be om bråk" når du får alle følelsene og tribunestemmene helt ufiltrert. Da er det uansett ingen som har tid eller ork til å komme med sammenhengende resonnementer, og det blir som det blir.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12534
Liker mottatt: 4887

Jeg har meldt meg mer eller mindre ut derfra av flere grunner.

Den ene er at jeg for noen år siden og fram til i fjor fikk meldinger på Facebook, telefonoppringninger med skjult nummer og til og med bestillinger på mitt navn med postoppkrav.

Dette var fra en og samme person som i sin tid ble utestengt permanent derfra etter at han truet 5-6 personer der inne. Men han kommer stadig tilbake med nye nick og da sikkert opprettet falske adresser, betalingsløsninger etc. slik at han blir godkjent. Skal jeg tippe så er han nok oppe i 40-50 forskjellige navn/nick på de årene.

Det er ikke bare meg, men sikkert 20-30 stykker han har trakassert med lignende ting. For meg gikk det så langt at jeg politianmeldte han, men saken ble henlagt pga bevisets stilling (noe jeg ikke ble overrasket over). Har også hørt at flere har politianmeldt han uten at det har ført fram.
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ja, har skjønt at enkelte av dere har opplevd en/flere brukere som har tatt det altfor langt - og inn i det straffbare. Sånt er selvfølgelig ikke akseptabelt og det er forståelig at man trekker seg ut.
Mine betraktninger var vel mer et inntrykk av den generelle tonen, som jeg altså ikke opplever som spesielt destruktiv. Jeg har heller ikke lest/deltatt så ofte at jeg har rukket å få meg fiender, hehe...
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2596
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7631

Belfastboy wrote: 22 Nov 2021, 11:40 Jeg har meldt meg mer eller mindre ut derfra av flere grunner.

Den ene er at jeg for noen år siden og fram til i fjor fikk meldinger på Facebook, telefonoppringninger med skjult nummer og til og med bestillinger på mitt navn med postoppkrav.

Hmm.... Jeg fikk plutselig noe fiskemagasin i posten forleden (som jeg absolutt ikke har bestilt). Kanskje jeg har provosert noen der inne? 😂
post liked by: Belfastboy, Cola2, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Topic author
Deleted User 480

@Belfastboy Det høres både ubehagelig og kjipt ut. Det finnes vel noen "utdannede" hakkere som kan ta seg gjennom både murer og registreringspunkter. Når det begynner med trusler og tilløp til (eller fullbyrdet) identitetstyveri, er grensen trådd over for lengst. Synd sånne saker blir henlagt.

Fikk også en drapstrusell for en del år tilbake. En hakker som hadde reagert på et eller annet jeg skrev. ( Før United.no) Det er en viktig grunn til at jeg opprettholder en viss anonymitet.
post liked by: Cola2, Belfastboy, Pink Final

Topic author
Deleted User 402

@Belfastboy Seriøst? Holder folk på slik inne på United.no? Hmm...siden jeg av og til provoserer noen av sutrehuene så bør jeg vel kanskje få meg et "nick". Slikt gidder jeg ikke. Går det an å endre fra fullt navn til "nick" der inne?
post liked by: Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2596
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7631

Jeg spurte Dag om å få skifte til nick og så hjalp han meg med det.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Topic author
Deleted User 402

@Pwint Fikk ordnet det selv så da er jeg anonym fremover i kommentarfeltet der.
post liked by: Pink Final, Pwint, Belfastboy
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12534
Liker mottatt: 4887

Jan Anders wrote:22 Nov 2021, 20:58 Holder folk på slik inne på United.no?
Jepp, det gjør de. Dette var fra den gangen man ikke fikk bruke nick der inne, men det navnet man var registrert med. Ser at den samme personen er både her og der den dag i dag.
Bra at du fikk byttet til et nick, farlig å havne i konflikt med noen som ikke er helt i vater.
post liked by: Pink Final

Topic author
Deleted User 108

Ser på en artikkel på united.no om at agenten til Martial sier at han ønsker seg bort fra United i januar. Da har det nok kommet mye oppgulp fra våre fantastiske supportere som står last og brast med spillere og laget, slik at de nå har stengt for å kommentere artikkelen. Er det så vanskelig å være rimelig respektfull selv om Martial ikke er verdens beste fotballspiller?
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Pink Final, Pwint
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Faktisk har han jo et veldig godt toppnivå.
Går mye på trynefaktor hvilke av våre spillere som godtas og ikke @Mcilroy.
post liked by: Pwint, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jeg forstår veldig godt hvorfor Martial ikke er en favoritt hos mange. Svært ujevn, jobber ikke spesielt hardt og han har en veldig reservert personlighet. Men vi bør behandle alle Unitedspillere med respekt, det er klart.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Nesten på dagen 4 år siden jeg var på Old Trafford sist.
Sangen med desidert høyeste volum den kvelden: Martial sangen.
Han var veldig populær den gang, blant de matchgående.
post liked by: Pancho P, Pwint, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12976
Liker mottatt: 8249

Heilt fair av Martial å ønske seg bort og heilt greitt av fansen å ønske seg ein ny spelar inn. Ein klassisk "best-for-alle-partar"- overgang. Trur Tony Marshall kan bli ein stor hit i ein annan klubb som passar han betre. Martial har vore ujamn, men har også gitt oss store høgdepunkt. Om han går i januar fortener han respekt og lukke til på ferda vidare.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply