Supporter oppførsel

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

Topic author
Deleted User 402

Nå ligger vi nede. Det er tungt og dette kommer nok til å bli en vanskelig sesong. Kanskje blir det bedre med ny manager, kanskje ikke. Men det er i slike tider, tradisjonelt, at UNITED-FANS, har vist sin storhet. Etter nedrykket i 74 da vi reiste oss igjen. Da det dro 18000 United-fans til Hillsborough våren 89 da sesongen var meningsløs. Da 10-12 000 fans dro til City Ground for en FA cup kamp mens laget luktet på nedrykkstrid. Noen eksempler bare.
Det er nå det gjelder.

We'll never die!
post liked by: Pancho P, Pwint, Belfastboy, JørgenT, Pink Final, Buchan, Cola2

Topic author
Deleted User 108

Selvfølgelig står vi bak LAGET @Jan Anders
De som går på match støtter laget og manager de 90 minuttene kampen varer. Jeg har godt over 100 matcher live med Manchester United og den støtten laget fikk under Moyes var helt fantastisk. Jeg så 8 kamper på Old Trafford under Moyes og alle var en herlig opplevelse, selv om resultatene ikke var det. Vi har fantastiske supportere fordi vi støtter en fantastisk fotballklubb. Å få en klem på Red Cafe og bli tiltalt ved fornavn er koselig. Manchester United er en familie og jeg er utrolig stolt over å være en del av den, uansett......
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16756

Folk på United.no skriver at de spretter Champagnen når en av våre største legender har mislykkes.
Jeg gremmes.
Takk til dere som svarer dem.
Jeg har prøvd i flere år, men det er slutt der for meg.

Kunne tenke meg at den ene håndfullen eller to med reale supportere der kom over hit.
Så kan resten holde på der inne å ramponere siste rest av troverdighet i det komm feltet.

Posten din der bør tippe tresifret antall tomler @Jan Anders
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Pwint, Buchan, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Topic author
Deleted User 402

@Pink Final Jo, takk. Regnet med at det kom en del dritt så skrev det jeg hadde på hjertet og listet meg pent ut. Spretter champagne, faktisk....er det mulig. Helvetes respektløse idioter!(beklager språkbruk...)
post liked by: Belfastboy, Pwint, Pink Final, Buchan, Pancho P, Cola2
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12542
Liker mottatt: 4887

Blitt for mye søppel inne på det kommentarfeltet nå.
Glad jeg ikke gidder å bruke tiden min der lenger.
Håper de får sjampis i vrangstrupen de som er så respektløse overfor klubb og ex-manageren vår.
Eier ikke ryggrad.
Blir nok samme leksa ved neste manager som møter motgang.
post liked by: Pwint, Pink Final, Buchan, Pancho P, Cola2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Det er ikke noe dag å sprette champagnen på. Det skal jeg være helt enig i. Samtidig som at jeg er takknemlig for jobben Solskjær har gjort så er jeg glad for at vi nå kan gå videre. Solskjær vil alltid være en spiller, manager og person som vil stå Unitedsupportere nær. Men nå var det riktig at klubben tok grep.

Men jeg tror at det fortsatt vil være en polarisert supportergruppe videre. Jeg sliter litt med å se at de verste brukerne inne på united.no nå plutselig skal bli glade og fornøyde. De finner sikkert noe annet å klage på. Noe annet å spre eder og galle om. Det er sikkert bare slik de er. Min anbefaling er at man bare overser de. Er ikke så spennende å slenge dritt om ingen gidder og tørke den opp for deg.
post liked by: Buchan, Pwint, Pancho P, Pink Final, Belfastboy, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Enig, @messilingard. Jeg feiret da Mourinho fikk sparken, klubben slik jeg kjente den var borte og ødelagt. Nå er jeg bare lei meg, selv om jeg føler meg trygg på at det var en riktig avgjørelse.

Topic author
Deleted User 429

Hører jo allerede folk murre over at ikke hele trenerteamet har fått sparken. Vil tydeligvis at spillerne bare skal styre seg selv?
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Cola2, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16756

messilingard wrote:21 Nov 2021, 12:30 Er ikke så spennende å slenge dritt om ingen gidder og tørke den opp for deg.
Sant det @messilingard.
Sånn sett er det urutinert å trekke det fram her inne gang etter gang.
Jeg er ‘medskyldig’ der.
Jeg holdt lenge på hos United.no også.
Tok disse folka på alvor, og prøvde å argumentere stort sett høflig og saklig.

Er helt innafor å mene at Solskjær eller enkelte spillere ikke er gode nok.
Men blir hakke lei sutring, jamring og fullstendig mangel på normal respekt i det man skriver.
Ja jeg er vel gammeldags, men ser det er folk der som må være 10 år eldre enn meg som også holder på.

For å prøve meg på litt konstruktivitet.
Jeg synes dette forumet stort sett har en fin balanse.
Mange postere som evner å både se samt belyse flere sider av samme sak.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Cola2, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Har ikke hatt noe behov for eller tid til å lese kommentarfeltet på United.no i helga, men tok en titt etter alle postene over her.

Stålsatte meg for gjørmebad, men det er mulig jeg leste på feil saker - kikket på spekuleringssaken lørdag kveld og den der sparkingen ble bekreftet - ettersom jeg regner med det var på de to de spontane reaksjonene ville komme: https://www.united.no/nyhetsarkiv/bekre ... /#comments
https://www.united.no/nyhetsarkiv/ingen ... /#comments

Rundt 500 kommentarer i alt, og i mine øyne en massiv overvekt av saklige og respektfulle kommentarer som takker Ole for innsatsen (i bekreftelsessaken godt over 90 prosent). Leste ingen "spretter champagnen"-innlegg, bare noen få "endelig en god nyhet"-aktige ting.

Jeg skjønner og respekterer at vi har ulike toleransegrenser, og ja - det vil alltid finnes enkelte slengkommentarer og en liten håndfull slitsomme troll som alltid er negative uten å begrunne det videre. Og som sagt mulig jeg alltid leser kommentarer på feil saker. Men kjenner meg ikke igjen i dette bildet av endeløs destruktiv negativitet som tegnes opp. Men mulig andre har et annet inntrykk av å lese de to kommentarfeltene over her?
post liked by: PAK, Pancho P, Buchan
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12542
Liker mottatt: 4887

Jeg har ikke lest så veldig mye av kommentarene der inne selv, men jeg snakket med en som vanligvis bruker det ofte og han sa at redaksjonen slettet en del av de verste. Antakeligvis mest for å beholde sakligheten på et visst nivå og ikke la det skli fullstendig ut.
post liked by: Pancho P, Buchan
User avatar

PAK
Donor
Posts: 82
Joined: 24 Oct 2021, 19:20
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 154

Jeg leser sjelden kommentarer der inne, så jeg skal være forsiktig med å uttale meg, men i grove trekk sitter jeg med samme inntrykket som deg @Ryder.
post liked by: Pancho P, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16756

La merke til det samme @Ryder.
Flere av de som har kritisert massivt takket nå som han er borte.
Helomvending fra flere.
Godt å se det.
For det har vært ille der inne.

Nå leste ikke jeg alt der i helga.
Ikke engang alle artiklene.
post liked by: Pancho P, Buchan, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12979
Liker mottatt: 8257

"Champagne"-meldingane blei sletta, kanskje mest fordi ein kar skreiv at han håpa at vedkommande fekk korken i skallen. Eg kom med eit motsvar til ein annan Champagne Charlie, men også desse kommentarane blei fjerna. Uansett var det mykje fint å lese på United.no i går, både av stoff og kommentarar. Det er heilt innanfor å meine at Solskjær måtte gå (det meiner eg også sjølv), men eg synest han fortener ros og respekt for jobben han har gjort. I går var det heldigvis klar overvekt av respektfulle og konstruktive kommentarar.

Edit: På dette forumet synest eg nivået stort sett alltid er høgt, uansett kva syn ein har.
post liked by: Pink Final, Buchan, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Det var vel et par stykker som skulle sprette Champagne flasken, da noe svarte at de håpet at de ble truffet av korken i hode. Så tror jeg det ble slettet 😊
Generelt blant de fleste så var det en respektfull tone.
Jeg leser og skriver minst mulig der inne, prøvde meg litt i går tror jeg det var, med å følge opp en som skrev fornuftig etter min mening da. Det ble vel kanskje litt mye for noen, for jeg fikk svar tilbake fra en. At med slike meninger, så burde jeg vært beskyttet fra meg selv til å poste noe 😊.
Jeg svarte i grunnen ikke, og etter en stund så ble vedkommende sin kommentar slettet.
Men det er faktisk en del som etter min mening har mye fornuftig å komme med.
Men som nevnt tidligere, det er forferdelig rotete hele opplegget med kommentar feltet der.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2
Post Reply