Manchester United’s nåværende og tidligere managerer

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ja, jeg tenker også at utviklingen under Solskjær er god på det kulturelle og menneskelige plan. Nevnte det i OGS-tråden tidligere i dag.

Jeg er enig i at managerene har overtatt en tropp uten struktur og spesielt god sammensetning.

Det som ville vært interessant å vite er hvilke spillere Solskjær stoler på. Ryddejobben tar tid, jeg føler i alle fall selv for en skikkelig renovering av denne troppen nok en gang...Og så håper jeg han tør å hive innpå de beste fra akademiet snart.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tja. Jeg mener det er ganske klart at vi både spiller bedre og har fått bedre resultater under Solskjær ledelse. Han tok over et lag som lå langt bak på tabellen, og klarte å samle troppene. Moralen var skutt, og nå er vi på et helt annet sted (selv om det har gått trått i det siste, med et visst 'lite' unntak, haha).

Det jeg er mest optimistisk om, er framtiden. Kan selvsagt være vi ikke havner mer enn på 70-75 poeng i år, men jeg synes laget har tatt store skritt i riktig retning, og jeg ser konturene av hva som kan bli en reell tittelutfordrer. Det så jeg aldri i lagene til noen av forgjengerne etter Sir Alex. Ikke Mourinho heller, selv om vi kom på 2. plass i en av sesongene.

Synes også det er greit å ha i bakhodet at vi har en ung tropp, med mange spillere som fortsatt er i utvikling. Og med flere store talenter som kommer opp bakfra. Tror og håper at laget kan vokse sammen, og forhåpentligvis begynne å vinne titler igjen. Selv om dette kan være litt merkelig å si nå, etter flere veldig skuffende kamper, så tror jeg ikke vi er så langt unna. Toppnivået vårt er meget høyt, det har vi vist mange ganger, spesielt forrige sesong. Problemet er å bli mer stabile, både over tid og i hver kamp, slik at vi ikke får disse dårlige periodene som vi synes å være inne i nå.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jo jo, det skjer positive ting. Viktig poeng det med stabilt gode prestasjoner. Der synes jeg det er et stykke igjen. Denne sesongen har vært både bra og dårlig, som den forrige også var. Men jeg får troen i de gode periodene til dette laget, men man sitter liksom alltid å venter på en downperiode.

Solskjær sier selv at prosjektet er i utvikling, at det scores for lite på mulighetene og slippes inn for mye mål.

Han ønsker forsterkninger. Problemet er at United ikke har en pengebinge å øse av lenger. Men vi får se hvor mye de tør å satse til sommeren.

United må investere for å ta nye steg.

Håper veldig på at et par stykker fra akademiet kommer opp og tar nivået også.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Begynner å bli kjent go'stemning i Roma! Så utrolig glad vi slipper dette, i alle fall.

post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, PAK, JørgenT, Pangaea

Deleted User 430

Ryder wrote:05 Nov 2021, 11:10 Så utrolig glad vi slipper dette, i alle fall.
Kan ikke nekte for at han sørger for god underholdning. Når han er på trygg avstand, vel og merke..

Vidar Dale Fjeld

En manager som ikke klarer å omstille seg...låst i sitt eget ego.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16753

Skal ikke foregripe begivenhetene men Solskjær er ferdig nå.
Ikke offisielt bekreftet på ManUtd.com - derfor foregriper jeg begivenhetene.

Neste blir vår 24 fast ansatte manager gjennom historien.
Vi har hatt få managerer.

Blir det en caretaker blir det kun vår fjerde inklusive Jimmy Murphy etter flyulykken..
Blir det ex spiller Fletcher blir han vår femte ex spiller som blir caretaker/manager.
Lal Hilditch, Wilf McGuinness, Ryan Giggs og Ole Gunnar Solskjær de fire første.

Se førsteposten for fakta oversikt.
Jeg oppdaterer den så snart ytterlige offisiell info foreligger.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Buchan, Pancho P, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Glazer må vel tenke på New York børsen slik at han ikke offisielt får sparken før i morgen i følge ryktene @Pink Final
post liked by: Pink Final, Cola2

Deleted User 430

Trodde også dette tidigere, @Mcilroy, men har skjønt det sånn at så lenge beskjeden blir gitt til markedet utenom åpningstidene/arbeidstiden på børsen så spiller det ingen rolle hvilken dag det er. Informasjonen må bare være gitt før kjøp/salg-perioden begynner hver enkelt dag.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2596
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11869
Liker mottatt: 7625

Lurer på om Carrick vil velge et helt annet lag eller om han og Solskjær har vært enige om hvem som skal starte.
post liked by: Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16753

Michael Carrick overtar inntil videre ja @Pwint.
Han blir vår fjerde caretaker.
Etter Jimmy Murphy, Ryan Giggs og Ole Gunnar Solskjær.
Han blir vår femte spiller som leder klubben.
Clarence George ‘Lal’ Hilditch, Wilf McGuinness, Ryan Giggs og Ole Gunnar Solskjær var de forrige.
Av de var både Hilditch og Giggs spillende manager.
post liked by: Buchan, Pancho P, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Da er det bare å vente på at Carrick vinner noen kamper, og vipps så er han permanent Manager.
For sannheten er jo at klubben sannsynligvis famler i blinde.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Pwint, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2596
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11869
Liker mottatt: 7625

Dagbladet hentet fra the athletic: The Athletic skriver at tidligere Manchester United-spiller Laurent Blanc var aktuell som midlertidig manager og at Sevilla-manager Julen Lopetegui har vært foreslått som en langsiktig løsning. Sistnevnte må i så fall kjøpes fri.

Aner ikke hva de mener med var aktuell.
post liked by: Pink Final, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 429

Kanskje de har jobbet med å få inn noen en stund nå og at planen var Blanc ut sesongen, han sa nei, Solskjær fortsatte helt til siste kampen der styret følte de ikke hadde noe annet valg enn å sparke ham.
post liked by: Pwint, Pink Final, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Michael Carrick, manageren, snakket jo tydelig og greit på PK`n, har kun lest oppsummeringen på United.no. Hell og lykke ønskes, kanskje kommer det en positiv reaksjon fra spillerne, de må jo skjerpe seg.
post liked by: Pink Final
LUHG!
Post Reply