Kven vil du aldri sjå i ei United-trøye?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Harry Greaves wrote: 22 Aug 2019, 22:26 folk som er idioter mot lagkameratene sine og som skaper interne stridigheter.
Var det ikke Ramos som brukte United i et spill for å true seg til en bedre kontrakt i RM? Det er jo det som gjør han så uspiselig for United-fans. Må jo være.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Ganske sikker på at det var agenten.

Nå snakker jeg mer om de karene som streiker fordi de ikke får bytte klubb, og den typen ting. Ramos er kæptn fantasisk i Real og har nok vært like viktig som Ronaldo de siste årene. Tror faktisk han er bortimot min favorittspiller i verden (topp fem hvertfall).
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Harry Greaves wrote: 22 Aug 2019, 22:26 Av spillere for øvrig som jeg ikke hadde likt å se i United, så går det mer på folk som er idioter mot lagkameratene sine og som skaper interne stridigheter.
Det der høres ut som en beskrivelse av Ramos...Det har vært nok av bruduljer og syting fra hans side.

Han hater Ronaldo, tok litt for mye oppmerksomhet vekk fra ham. Det var ikke god stemning i RM-garderoben, men de var jo verdens beste lag uansett.

Som nevnt så brukte han MUFC for å få feitere kontrakt, det bryr meg ikke i grunn, men å skylde kun på agenten?
Da reduseres jo Ramos til en nikkedukke for agenten, det tror jeg neppe han er...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Sergio Busquets er en til på min liste, god spiller, men alt ødelegges av griseriet hans på banen, og ikke minst filmingen hans...Ekkel fremtoning...Drama queen...Jeg har lagt merke til dette i årevis...Han går under radaren og smisker med dommere i tillegg.

Kom på det nå, han filma seg nettopp til et frispark mot Betis...Barca ligger under 0-1 på Camp Nou, hehehe. Fekir putta en pen goal, god spiller. Han burde vi henta...utrolig driv i den karen.

Edit: Må nesten ta med at Barca herjer utover i kampen, Griezmann 2, Perez 1, Alba 1, 60 min.
LUHG!
Post Reply