The Glazers.

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pangea
Eg leser da kva som blir skrevet her, og vil følge med vidare.
Men gidder ikkje å være aktiv når det blir slik overformynderi.

Mitt ståsted er at roten til alt ondt i United er Ed og Glazers feil. Og det må addresseres på alle nivå. Ellers lurer vi oss sjølv.

F.eks Dag Langerød i supporterklubben, etter at vi rauk ut av FA cupen.
Massevis av unnskyldninger og forklaringer om kvifor vi rauk ut, og tynn tropp og slitne spillere og kor uviktig FA cupen er i den store samanhengen er.

Kvifor addresseres det ikkje kvior vi har tynn tropp og er slitne?
Kvifor skal vi på 7 året akseptere at vi er i ein "oppbygningsfase"?

Ja, SAF bygget opp United til ein storheit, Glazers river det ned. Det kan vi ikkje akseptere.

Dette ønsker eg å bruke kvar ein anledning til å "addressere" inn i de fleste diskusjoner.

Men når det blir for virkeleg og truande (og sikkert or kjedelig, men sannheita er ofte det) for moderatorane som åpenbart har valt Glazers "The blue pill", so gidder eg ikkje. Og det er sikkert sunt for forumet her inne. Ikkje sant, men sunt.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pangaea wrote: 24 Mar 2021, 08:21 Håper du ikke gir deg helt @Otac.
Samme her.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Otac wrote: 24 Mar 2021, 11:14 Men når det blir for virkeleg og truande (og sikkert or kjedelig, men sannheita er ofte det) for moderatorane som åpenbart har valt Glazers "The blue pill", so gidder eg ikkje. Og det er sikkert sunt for forumet her inne. Ikkje sant, men sunt.
Det der kjenner jeg meg ikke igjen i, på meg så virker det som de fleste ønsker noe annet enn Glazers, men det er også noen som forsvarer dem. Folk har ulikt syn på Glazers, jeg skulle ønske alle hatet dem, fordi jeg gjør det selv. Men sånn fungerer det dessverre ikke.

Og som før nevnt så er det bare sunt at noen snakker fritt om de elendige eierne, men kanskje ikke som svar på hvert eneste innlegg i alle tråder...Det å holde seg til tema i tråd mener jeg du bør klare å akseptere, Glazer-tråden er en synlig og til dels aktiv tråd. Der får man frem sitt syn på eierne.
post liked by: Pink Final
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Blodfink wrote: 24 Mar 2021, 11:27 Og som før nevnt så er det bare sunt at noen snakker fritt om de elendige eierne, men kanskje ikke som svar på hvert eneste innlegg i alle tråder...Det å holde seg til tema i tråd mener jeg du bør klare å akseptere, Glazer-tråden er en synlig og til dels aktiv tråd. Der får man frem sitt syn på eierne.
Ja, eg er heilt enig med deg, men eg meiner at i f.eks ein diskusjon om overganger so er det ok å nevne at man ikkje trur på overganger i sommar pga Glazers.
Ikkje at den kommentaren må i Glazers tråden.
Mi subjektive meining då. Også for å halde litt liv i tråene.

Om ikkje Pink F finner att ein kommentar om fem år er ikkje so viktig synest eg.
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Otac wrote: 24 Mar 2021, 12:38 Ja, eg er heilt enig med deg, men eg meiner at i f.eks ein diskusjon om overganger so er det ok å nevne at man ikkje trur på overganger i sommar pga Glazers.
Ikkje at den kommentaren må i Glazers tråden.
Mi subjektive meining då. Også for å halde litt liv i tråene.
Det bør være ok, enig der.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Otac wrote: 24 Mar 2021, 12:38 Om ikkje Pink F finner att ein kommentar om fem år er ikkje so viktig synest eg.
👍😄
post liked by: Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Tror at de fleste er enige i at Glazers er langt fra optimale. Så er nok hatet for Glazers forskjellig fra person til person. Nå kan jeg vel kun uttale meg på vegne av meg selv, men jeg har nok ikke svelget noe blå pille fra Glazers. Snarere tvert i mot så har det blitt brukt en del timer på å lese årsrapporter, regne ut utbytte, sjekke kilder i stedet for å stadig anklage alle andre for å være problemet, komme med udokumenterte påstander og generelt forsøke å spre negativitet og dårlig stemning.

Og selv om at jeg definitivt ikke er en forkjemper for Glazers så blir jeg stadig imponert av hvor lite fakta som presenteres av "LUHG" gjengen, spesielt på Twitter. Spesielt er disse tallene rundt økonomi som stadig overvurderes, ting som at Glazers koster klubben 1-2 mrd i året. Jeg skrev en del om dette på side 22 i denne tråden.

Personlig hadde jeg fint hatt en mye mindre "laidback" holdning til denne diskusjonen, men før det skal skje må nok alle parter være villige til å diskutere respektabelt og holde seg til fakta fremfor konspirasjonsteorier.
post liked by: Pink Final, Buchan, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Det er altso du Messilingard som skal sette premissene for korleis og kva man skal diskutere her inne. Og du er kun moderat motstander av kva Glazers gjer med United..

Blodfink er enig meg over her.

Du skreiv at du hadde diskutert min oppførsel med andre moderatorer. Kva stemmer her?

Eg ser også at andre kan være meir tolerante overfor kva Glazers gjer med klubben vår. Stort sett blodkapitalister.

Klubb, KLUBB!!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jeg forstår virkelig ikke hva du prøver å oppnå her. Bortsett fra å skape negativitet og splittelse her inne. Jeg har i alle fall ingen planer om å la deg holde på slik uten motstand. Og det er helt uavhengig av hva jeg mener om Glazers, som jeg langt i fra støtter.

Og som du sikkert så her på lørdagen så var det ganske bred enighet om at dersom man kun ønsket å diskutere én ting, så kan man holde det til en tråd. Og det er ikke en regel som kun gjelder for deg.
post liked by: Blodfink, Buchan, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Du svarte ikkje på spørsmålet mitt..?
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Ok, sånn for å legge det til rette med teskje. Nei, det er ikke jeg som legger premissene. Er flere som har ordet der. Stort sett har vi ganske høy takhøyde også, helt til enkeltes oppførsel krever at man gjør noen grep for å opprettholde struktur og orden.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Buchan, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Moderatorene er helt enige om at tema i et innlegg absolutt bør danse i takt med trådens tema.
post liked by: Pink Final, Buchan, messilingard, Belfastboy
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Her er du i utakt med deg sjølv.

Det blir uansett subjektivt kva som er i tråd med tråden. Og eg meiner åpenbart at Glazers ødelegger meir, og bør få meir oppmerksomheit enn messi og fanboysa hans. De fem som bruker forumet her. Kanskje det er ein grunn for det.

Takk for meg.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Otac wrote: 24 Mar 2021, 21:51 Her er du i utakt med deg sjølv.

hehe, joa, jeg har flyti ut mange ggr. og skrevet utenom trådens tema, men da tar jeg meg som oftest i det, og prøver å skjerpe meg.

Synd du synes forumet er helt rævva, men man mener jo det man mener.

Takk for dine bidrag.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Blodfink wrote: 24 Mar 2021, 22:16
Otac wrote: 24 Mar 2021, 21:51 Her er du i utakt med deg sjølv.

hehe, joa, jeg har flyti ut mange ggr. og skrevet utenom trådens tema, men da tar jeg meg som oftest i det, og prøver å skjerpe meg.

Synd du synes forumet er helt rævva, men man mener jo det man mener.

Takk for dine bidrag.
Har ikkje sagt at forumet er ræva. Men at modereringa i so fall er.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lite positivt å lese om forumet i dine poster om jeg tolker rett @Otac , men om du mener det er et bra forum så flott. At modereringen ikke faller i smak har jeg forstått.
LUHG!
Post Reply