Jeg sliter med å se hvordan dette er negativt. Slanking av organisasjonen og kutt i driftskostnader handler om å snu en trend med store underskudd over flere år. Det ville vært alarmerende hvis ny ledelse ikke gjorde endringer. Ny stadion er en potensiell 'game changer' for United. På relativt kort sikt vil den betale seg selv og generere store inntekter. Kan ikke tenke meg at finansiering blir et problem. Ikonisk stadion og legendarisk fotballklubb. Sponsorer og långivere vil stå i kø.Pangaea wrote: ↑12 Mar 2025, 13:27 Bildet kommer ikke opp på preview så droppet det.
Synes stadion ser ut som et sluk, som tross alt er passende
Mat i kantina har vi ikke råd til, og halvparten av de ansatte har fått sparken, men nytt stadion? Null problem.
Men regner med vi skriver det av mot Glazers ran av klubben. Så går vi nesten i balanse.
Myndighetene er med på finansieringen av området rundt. Det vil bygges veldig mange nye boliger og flere tusen vil bli sysselsatt. I min verden er det mye bedre enn at flest mulig skal være ansatt i Manchester United. Det blir sikkert muligheter for å kjøpe varm lunsj i nærheten av den New Trafford
Skjønner at det blir håpløst hvis man setter investeringer opp mot oppsigelser og sammenligner alle kutt med overgangssummer og spillerlønninger. Nå har klubben en plan, så får vi se hvordan det går. Jeg har trua.
Glazers ble ikke nevnt én gang i presentasjonen av de nye planene. Lov å håpe at de er ute når vi flytter inn i ny storstue