På tide å la noen andre prøve seg fra ellevemeteren?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg har egentlig vært fornøyd med at Pogba har hatt ansvaret fra ellevemeteren, men i dag kom altså hans tredje straffebom for sesongen. Det er ikke godt nok, eller hva? Ronaldo tok bra mange straffer for oss, men hadde vel ikke 3 straffebom totalt? Husker ikke..

Kanskje på tide å la noen andre prøve seg?

Tidligere har jeg nesten utelukket Herrera siden han ikke spilte 100 % fast under Mourinho, men i dagens lag er han en viktig brikke, så kanskje han burde få ansvaret?
Rashford?
Lukaku?

Føler vi mangler en god straffeskytter. :oops:
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Jepp, hvis ikke Pogba slutter med tullete tilløp, gi andre muligheten. Hadde håpet at Lukaku skulle ta den idag. Hattrick hadde nok hjulpet på selvtilliten, og det trenger vi nå.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg synes Pogba må fortsette å ta straffene. Det var marginalt mot Southampton synes jeg. Det er også dårlig for moralen å endre på sånne ting midt i sesongen. United har vel lært noe av kapteinsbind-saken i fjor høst.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Hvis jeg ikke husker helt feil så pleide vel SAF å ta bort de som bommet et par straffer og la noen andre prøve seg...
Kanskje la Matrial eller Rashford prøve seg?
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Herrera når han er skadefri. De gangene han har stått frem har det blitt mål. Kald som fisk! :D
Post Reply