Når det er sagt så er det en god neve folk som liker å ha ekstreme/sterke meninger om ting med dårlig argumentasjon. Man prøver å stille dem til veggs med motargumenter og blir fort beskyldt for personangrep. Vet det er flere ganger en bruker har fått fjernet trådstarteren sin fordi denne personen hevder han blir personangrepet uten at det er det fordi man peker på klare mangler i argumentasjonen i en mening som er bastant og oser av "jeg har rett og du har feil". Her synes jeg redaksjonen heller kan gi advarsler til personen det gjelder og si at dette ikke er personangrep. Jeg mener faktisk å bli beskyldt for persobangrep når det ikke er personangrep, er et personangrep.
Sist men ikke minst når det gjelder denne neven med folk jeg snakker om. Er utrolig frustrerende når folk med bastante meninger hvor de hevder et argument levner 0 tvil på at de tar feil, poster sin mening men forsvinner resten av uka og kommer tilbake neste uke og sier det samme. Mulig det er smålig av meg men noen ganger mener jeg ekstrene meninger gjør folk svarskyldige. Ta denne uken for eks. Javnes postet flere innlegg etter hverandre på ryktesiden hvor han hevder å ha bevis på at DeGea ikke er en god skuddstopper og at statistikken er vitenskapelig bevis på at han har korrekt i at 80% av GK i europa er bedre på dette. Så blir det stille. Ingen motsvar. Slik jeg tolker det svarer folk kun om dem har noe å si imot. Om det skal væte en teknikalitet med at man har formulert noe litt feil er ikke nøye. Poenget er, er det personangrep å spørre etter svar i andre artikler en der det gjelder? Jeg nevner blant annet Javnes i kamptråden i går anngående DeGea fordi jeg mener målene vi fikk mot oss er gode eksempler på hvordab statistikk kan gi et feil bilde. PSxG'en i går kan ikke ha passert 0.5(?) men DeGea slipper inn 2 mål. Ser utrolig stygt ut på statistikken men DeGea kan etter min mening ikke klandres for 2 mål som ikke hadde truffet mål om det ikke var for United-spillere. Er meg som nevner Javnes en faktor som stenger ned kommentarfeltet?
Uansett. Jeg tror vi hadde vært tjent med å tolerere andre type meninger litt mer, men jeg er sjeldent glad i bastante meninger. Vi kan alle tjene på å være rundere i kantene, inkludert meg. Jeg står for eks 100% på at Bruno hadde flere dårlige pasninger som kunne blitt farlig mot Everton og fikk for godt betalt selv om han selvfølgelig gjorde bra ting og ble kåret til MoM. Da vil jeg mye heller ha et argument som motsvar og ikke bare "du tar feil" eller et spydig svar om at "jeg tror premier league er uenig med deg når de gir MoM til Bruno
Mvh A.Larsen