Enig. Langt tettere skott nå ser det ut til.28FPellistri wrote: ↑07 Jun 2024, 18:50 Skal jeg gi kred til Ineos for noe jeg liker, og som tydeligvis ikke er så populært i media om dagen, så er det at det er blitt lagt mindre lekkasjer innad i United nå, og det frustrerer definitivt media i England.
Manchester Uniteds nye eiere, rykter og spekulasjoner
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Andtho01
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34410
- Liker mottatt: 24780
United Stand blant dem @28FPellistri?
Med Mark Goldbridge, Richard Rowe og den type ‘fans’.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Liker gitt: 1574
- Liker mottatt: 5680
Definitivt. Det de får mest følgere på er å skrive negativt om United på. En slags moderne versjon av TheS*n osv. Rimelig sikker på at flere av de har startet rykter selv også.Pink Final wrote: ↑07 Jun 2024, 19:43 United Stand blant dem @28FPellistri?
post liked by: Andtho01, Pink Final, Pangaea, Can2
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34410
- Liker mottatt: 24780
Huff, tragisk måte å være ‘supportere’ på.
post liked by: Andtho01, Pangaea, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
På et vis er de trojanske hester. Bortsett fra at de er 'mobile' og sprer jævlig mye møkk.
post liked by: Can2, Andtho01, Pink Final
-
- Liker gitt: 401
- Liker mottatt: 1070
Håper Ineos snart er ferdig med evalueringen sin. Ting tar tid. De nye eierne har ikke vunnet over meg enda. Spennende å se hva som kommer ut av evalueringen.
Ryktes at de også kaster ut de som ikke er med i det sportslige ut av kantinen på Carrington. Dette er nok en bagatell for de fleste. Det kan sikkert være lurt også, vet ikke hvor slitsomt det er for spillerne at vaskedama, kokken og andre spiser i samme rom som Bruno og Antony.
Jeg er gammel og gretten og dette irriterer meg. Føler Ineos kaster Uniteds DNA og historie i søppelbøtta med denne avgjørelsen. Familieklubben Manchester United. Kjerneverdiene som Sir Matt og Sir Alex bygde opp klubben med. Verdier de satte høyere enn noe annet.
Nå må Ineos begynne sitt virke, ta en manager avgjørelse. De bør ha mye viktigere ting å bruke tiden på enn å kaste vaskedamene ut av kantinen på Carrington.
Ryktes at de også kaster ut de som ikke er med i det sportslige ut av kantinen på Carrington. Dette er nok en bagatell for de fleste. Det kan sikkert være lurt også, vet ikke hvor slitsomt det er for spillerne at vaskedama, kokken og andre spiser i samme rom som Bruno og Antony.
Jeg er gammel og gretten og dette irriterer meg. Føler Ineos kaster Uniteds DNA og historie i søppelbøtta med denne avgjørelsen. Familieklubben Manchester United. Kjerneverdiene som Sir Matt og Sir Alex bygde opp klubben med. Verdier de satte høyere enn noe annet.
Nå må Ineos begynne sitt virke, ta en manager avgjørelse. De bør ha mye viktigere ting å bruke tiden på enn å kaste vaskedamene ut av kantinen på Carrington.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Jan Erik, Pangaea, Can2
Tuchel fikser Mount og Sancho i hvert fall. Om Falk i Bild har rett om treffet i Monaco Jim/Tuchel...
Synes dette bare blir dummere og dummere.
Avgjørelsen skulle vært tatt nå, faktisk skulle den vært tatt for lengst. Noe den jo ble, men ikke allikevel. Om lekkasjene stemmer.
Jeg ser ikke helt at lekkasjene har stoppa opp heller jeg...
Men enig, se å få ansatt en manager, litt brennkvikt...
Synes dette bare blir dummere og dummere.
Avgjørelsen skulle vært tatt nå, faktisk skulle den vært tatt for lengst. Noe den jo ble, men ikke allikevel. Om lekkasjene stemmer.
Jeg ser ikke helt at lekkasjene har stoppa opp heller jeg...
Men enig, se å få ansatt en manager, litt brennkvikt...
post liked by: Pwint, RedTrafford, 10Hag, Jan Erik, Can2
LUHG!
https://www.nettavisen.no/sport/nadelos ... 95-1859211
Det jeg leser her så er en avgjørelse tatt, og argumentene her er ganske gode. Er redd Erik er ferdig som manager.
Det jeg leser her så er en avgjørelse tatt, og argumentene her er ganske gode. Er redd Erik er ferdig som manager.
post liked by: Andtho01, Jan Erik
I disse planene skal Tuchel ha presentert hva som bør gjøres med de sportslige problemene, hvor Jadon Sancho og Mason Mount blir nevnt.
Håper uansett manager at Sancho er ferdig i klubben.. Mount under Tuchel kan bli bra om han får kontroll på kroppen sin og ikke blir skadet hele tiden.
Håper uansett manager at Sancho er ferdig i klubben.. Mount under Tuchel kan bli bra om han får kontroll på kroppen sin og ikke blir skadet hele tiden.
Last edited by Andtho01 on 09 Jun 2024, 17:24, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Jan Erik, Can2, Blodfink
Hate Glazer love United
Ganske lettet for det, men når det er sagt: Heller Tuchel enn Southgate
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Jan Erik, Can2, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Ikke enig i det faktisk. Synes argumentet om "ikke vår mann" blir for enkelt. Selvfølgelig godt mulig Holth m.fl. har rett og Ten Har er ferdig, men jeg er i så fall totalt uenig i den konklusjonen. Og er en avgjørelse i realiteten tatt, så er det blåkopi av drittbehandlingen av van Gaal, som klubben fikk mye tyn for. Selv om de trenerer noen uker nå, så endrer ikke det på at Ten Hag i så fall får en elendig behandling. Og faktisk kanskje enda verre, med at de kaster bort mange uker, der han kunne skaffet seg en ny jobb i en lukrativ klubb. Slik som Bayern Munchen.offside wrote: ↑09 Jun 2024, 16:05 https://www.nettavisen.no/sport/nadelos ... 95-1859211
Hadde det vært en klokkeklar kandidat, slik som Ten Hag var for to år siden, så hadde det vært enklere å være enig i at han hadde fått sin sjanse, og nå var det over. Men hvem er igjen nå? Southgate, Pochettino og de Zerbi? Ingen av dem er særlig gode kandidater etter min mening, og vesentlig mer usikre kort enn å fortsette med Ten Hag vil være.
Er så drittlei av Ctrl+Alt+Delete hver 18-24 mnd. Og så skal vi reinstallere Windows eller Linux eller noe helt annet, og så blir det totalt kaos fordi ingen forstår bæret.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final, Can2, offside
HVIS dette stemmer er det én av tre:
1) SJR har snakket med Bild.
2) Falk var i nærheten og har superhørsel.
3) Tuchel eller agenten har snakket med Bild.
De to første er i så tilfelle oppsiktsvekkende, det tredje er selvsagt en mulighet. Slike "lekkasjer" kan ikke United stoppe uansett.
For meg virker det litt merkelig å ansette ny administrasjon hvis Jimbo skal møte aktuelle kandidater og ta sportslige avgjørelser.
Hageselskapet mener tydeligvis at denne prosessen ikke hemmer klubben nevneverdig på andre områder. Nå er det både EM og Copa America snart, så spillerjakten er rimelig begrenset i alle fall.
Jeg er sikkert i mindretall, men jeg syns det er litt morsomt at ingen vet hva som egentlig foregår. Forandring fryder
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Jan Erik, 28FPellistri, Pink Final, Can2, Spirograf1
Football, bloody hell!
Forventer at det blir tatt en del avgjørelser som ikke nødvendigvis faller i god jord hos alle. Nå er det damelaget som må flytte inn i midlertidige fasiliteter, og flere beslutninger er på vei...
Det kan bli aktuelt å selge stadion-navnet til en sponsor, vi har et tosifret antall spillere på vei inn i sitt siste kontraktsår, deriblant et par fra eget akademi, og vi har allerede sett at klubben gjør innstramminger og nedskjæringer. Ingen av delene er særlig populært, men det handler sannsynligvis om å sikre at klubben er i en bedre posisjon på sikt, både sportslig og økonomisk.
Etter to tiår med eierskap fra helvete må man være forberedt på at det vil gjøre litt vondt å komme tilbake til toppen. At INEOS prioriterer å investere i de avdelingene som gir størst avkastning er både naturlig og fornuftig. Selv om det er mindre kostbart å investere i feks. damelaget vil det likevel kreve både planlegging og ressurser, og den økonomiske avkastningen vil være svært begrenset.
Kritikken haglet da de brukte tid på gjennomgangen av sesongen. Ulike managere ble vurdert, det var respektløst mot EtH. Nå er det respektløs behandling av damelaget og det samme vil det være hvis man tjener penger på stadion-navnet og/eller salg av akademispillere.
"Alle" vet best, men det er noen titalls milliarder grunner til at SJR sannsynligvis har peiling på det han driver med. Det er enkelt å sitte på tribuneplass å kritisere, det vet vi fotballsupportere alt om.
Jeg er i hvert fall forberedt på relativt store omveltninger, som ikke nødvendigvis ser bra ut ved første øyekast. Skylda legger jeg 100% på Glazers.
Det kan bli aktuelt å selge stadion-navnet til en sponsor, vi har et tosifret antall spillere på vei inn i sitt siste kontraktsår, deriblant et par fra eget akademi, og vi har allerede sett at klubben gjør innstramminger og nedskjæringer. Ingen av delene er særlig populært, men det handler sannsynligvis om å sikre at klubben er i en bedre posisjon på sikt, både sportslig og økonomisk.
Etter to tiår med eierskap fra helvete må man være forberedt på at det vil gjøre litt vondt å komme tilbake til toppen. At INEOS prioriterer å investere i de avdelingene som gir størst avkastning er både naturlig og fornuftig. Selv om det er mindre kostbart å investere i feks. damelaget vil det likevel kreve både planlegging og ressurser, og den økonomiske avkastningen vil være svært begrenset.
Kritikken haglet da de brukte tid på gjennomgangen av sesongen. Ulike managere ble vurdert, det var respektløst mot EtH. Nå er det respektløs behandling av damelaget og det samme vil det være hvis man tjener penger på stadion-navnet og/eller salg av akademispillere.
"Alle" vet best, men det er noen titalls milliarder grunner til at SJR sannsynligvis har peiling på det han driver med. Det er enkelt å sitte på tribuneplass å kritisere, det vet vi fotballsupportere alt om.
Jeg er i hvert fall forberedt på relativt store omveltninger, som ikke nødvendigvis ser bra ut ved første øyekast. Skylda legger jeg 100% på Glazers.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Pancho P, RedTrafford, Pwint, messilingard, Can2, 10Hag
Football, bloody hell!