Avisene som krisemakimerer for klikk?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 931
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 119
Liker mottatt: 814

Det er utvilsomt mye negative skriverier om United for tida. Er det noe i det? eller er det avisene som ønsker å skaffe seg klikk på Uniteds bekostning? Vi har allerede lest om missfornøyde spillere og trenere. Dårlige relasjoner mellom styre og manager. Spillere som ønsker seg vekk. Katastrofal USA-turne, Mourinho sine negative utsagn på pressekonferanser osv osv.

Kan det være at tabloidene klipper og limer sammen sitater for å skape nye saker? Alle elsker å hate United, og alt det som pøses ut for tida må jo selge massevis av aviser. At såpass mange spillere velger å avbryte ferien for å hjelpe laget kan ikke være annet enn positivt.

Hvorfor har f.eks ingen lagt ut eller skrevet om dette sitatet fra Mourinho?


Eller dette fra Andreas Pereira
The tour has been great for me and I'm very happy. Iæm thankful that Mr Mourinho gave me these opportunities to show what I can do by letting me play so much in these games. I just want to continue showing him and the staff that I can play here at United. My best position now is as a number six, Mr Mourinho put me there and he can see things that others can't see. I'm happy as a siz and will continue trying my best there. In Mourinho United hava a winner. He has to win. He wants that you give everything for him and the team. He never gives up, he always wants more and more.
Sesongstarten blir veldig spennende. Alle fans burde gå samlet i krigen og støtte laget. At supportere har forskjellige meninger om manager og spillestil får man ikke gjort så mye med, men å støtte laget håper jeg alle supportere vil gjøre uansett.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Vil bare si glimrende jobb for at det endelig har kommet et forum igjen. Twitter eller kommentarfeltet på United.no holder ikke.
Vil ta tid å bygge opp, men langsiktig jobb vil lønne seg i fremtiden. Takk til de/dere som har ordnet dette!

Mourinho er en liten bråkemaker utad. Hva som sies og gjøres innad i i gruppa, ledelsen eller styrerommet vet vi ikke. Likevel får Mourinho skryt av f.eks Shaw i siste intervju der han roser sjefen for sin rolle. Nå leter media etter alt de kan ta han for.

Men, med trøblete preseaon så håper jeg på en god sesongstart. Ikke bare fordi vi trenger det, men også for å flytte fokuset media leker med om dagen.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 931
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 119
Liker mottatt: 814

Ketil Cantona wrote: 31 Jul 2018, 11:59 Vil bare si glimrende jobb for at det endelig har kommet et forum igjen. Twitter eller kommentarfeltet på United.no holder ikke.
Vil ta tid å bygge opp, men langsiktig jobb vil lønne seg i fremtiden. Takk til de/dere som har ordnet dette!
Håper virkelig vi kan få igang noe bra her ja. Prøver bare å spre forumet ut til så mange som mulig nå. Vil sette pris på all hjelp jeg kan få. Noe som er helt sikkert er at vi ikke bare plutselig vil forsvinne, domene og serverplass er betalt en god stund frem i tid :D

Batmund
Posts: 3
Joined: 09 Aug 2018, 08:03
Liker gitt: 1

Selvfølgelig skriver avisene bare om det negative som blir sagt, blåser det opp og vinkler det i en retning hvor det kan tolkes enda værre. Kun for å generere klikk. For ingenting genererer klikk som en sur manager i en av verdens største klubber.

Men om man tar seg tida til å faktisk se og høre på disse pressemøtene, så vil man nok sitte igjen med ett annet inntrykk. Mourinho ga faktisk mye skryt til spillerne han hadde med til usa.
Og om man hører på hva spillerne selv sier, så har vel ingen sagt noe i nærheten av at de er misfornøyde med Mourinho, dette er bare rykter avisene legger ut for å nettopp generere mer klikk. De fleste sier jo faktisk heller at de er veldig fornøyde med manageren sin.
User avatar

Sinderella86
Posts: 11
Joined: 09 Aug 2018, 00:12

Engelsk media elsker å hate Jose Mourinho uansett hvor han er.

Som nevnt over, kan ikke jeg heller huske å ha hørt noe negativt om Mourinho, stemningen eller garderoben fra kilder nært spillerne. Visst noen er misfornøyde er det ikke vanskelig å få tak i sitater for journalister.

Jeg gleder meg til sesongstart i morgen, og spesilet til deadline day i dag/natt.

Veldig gøy med et forum igjen! :thumb_up: :thumb_up:

Rene K.
Posts: 7
Joined: 09 Aug 2018, 00:34

En tidligere rapport om at alt oppstyret rundt Pogba bare er tull, får håpe at det stemmer, for vi trenger ikke det i tillegg.

User avatar

Rød Pølse
Posts: 1957
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 8444
Liker mottatt: 7867

Fant en tråd som passer bra til mye av det som blir skrevet her for tiden. Synes det er på tide å dra den frem fra glemselen. Ikke alltid jeg er på linje med denne dama, men i dette tilfellet er jeg det. Man må lese hele for å få med seg budskapet.

][/hr]
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
For de av dere som ikke er på X, så kan jeg legge til sitatene etter en relativt lang oppramsing av mer eller mindre banale lekkasjer de siste par årene:

"This is just the tip of the iceberg for stories, rumours, leaks and more.

No doubt in my mind a lot of this is media driven for clicks, by those who thrive of Man Utd negativity. Hope the club keep certain journalists blacklisted.

However, those two players who are always leaking information must go in the January window."
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Belfastboy, Spirograf1
Football, bloody hell!

Alf banan
Posts: 273
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 552

Hvem er de 2 spillerne?
post liked by: Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 1957
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 8444
Liker mottatt: 7867

Her kan man spekulere til man blir blå, @Alf banan 🤯 Sannsynligheten for at den ene er han som ikke vil be om unnskyldning er vel relativt stor...
post liked by: Pwint, Belfastboy, RedTrafford
Football, bloody hell!
Post Reply