Truppen/sæsonen 19/20

Diskuter alt som har med Manchester United å gjøre. Spillere, taktikk, Jose, trenere, Glazers.

Mats98
Tråder: 0
Sted: Skien
Fan siden: 2005

09 jul 2019, 00:19

Ja longstaff kan bli bra, men tror ikke han blir henta for å gå rett inn i laget. Det var det jeg mente. Tror han er ment for å trenes opp litt først.

Mats98
Tråder: 0
Sted: Skien
Fan siden: 2005

09 jul 2019, 00:32

Tror flere her undervurderer det laget vi har nå. Når Solskjær kom så vant vi 11 på rad ellerno, siste delen av sesongen så var spillerne veldig slitene. Pogba var dårligere enn han noen gang har vært. De gea var mye dårligere enn han pleier og tapte minst 2 kamper for oss som vi kunne vunnet hvis han ikke gjorde de tabbene.
Så hvis spillerne er litt bedre trent og er utvilt til sesongstart og de gea er på topp igjen som jeg tror han kommer til å bli så blir nok dette laget en del bedre enn dere tror nå.
Pluss at Solskjær har fått hele pre season til lære bort sin filosofi og sette ordentlig preg på laget.
Nå har han en hel sesong der han er permanent manager og det er ingen usikkerhet i laget som også er viktig.
Skjønner at folk er negative, men ting er ikke så dystert. Vil gjerne ha inn et par til og selge 4-5 , men dette er et langtidsprosjekt og det tar tid. Spillerne som skal selges må jo ha klubber som er interresert i de og det må være til rett pris. Vi må hente inn rette spillere til rett pris. Det er ikke så lett. Vi har ikke vært de raskeste men har troa på at det kommer til å skje noe på slutten.
Mye rykter som også ikke er sanne. Kan hende de har klare noen spillere nå, det vet vi ikke.
Brukeravatar

Ketil Cantona
Tråder: 13
Sted: Oslo
Fan siden: 1986

09 jul 2019, 00:50

Mulig vi undervurderer laget, likeså noen overvurderer laget.

Forsvaret er ingen krise. Misforstå meg rett. Jeg tenker dersom Bailly klarer å holde seg skadefri lenger enn 3 kamper av gangen og klarer å få til ett godt partnerskap med Lindeløf ville det vært spennende. I tillegg mener jeg vi bør gi Tuanzebe sjansen, i stedet for å hive ut 90 mill for Maguire. Hadde det vært opp til meg ville jeg ha hentet Koulibaly, men det er nok ikke så enkelt. Har han virkelig lyst til å komme til regnfulle Manchester?

Angrep - er heller ingen krise. Skulle gjerne sett en ny spiss men enn så lenge så får vi stole på Rashford, Martial, Sanchez, Lukaku(inntil videre) og unggutta.

Midtbanen derimot. For meg det klart svakeste leddet.
Reven Pogba vil bort. Matic må opp 3 hakk. Fred det samme. Pereira må virkelig overraske meg om han skal kjempe om en startplass. Ut i fra mine tanker MÅ det inn 2 nye i dette leddet. Herrea borte og sannsynlig Pogba. Denne lagdelen er ikke topp 10 verdig engang.
Ny terrier på midten og ny offensiv midt må inn. Longstaff overrasket meg som en solid og voksen spiller tross kort karriere på toppnivå. Er interessen reel? Vi ryktes til 5 nye mann daglig :|

DDG, hadde United fått klare indikasjoner på at en ny avtale ikke er nært så blir jeg overrasket om dem tar sjansen på at han stikker gratis til neste sommer. Kanskje ikke overraskende når vi ser hvordan Herrera ble behandlet.

Nå er det så mye negativt på Facebook og twitter at jeg ikke orker å lese. Ja det er krampaktig fra ledelsen sin side. All den tid dem skulle backe Solskjær. Woody vet at det er manageren som får stryk, men går dette prosjektet til helvete så er det 1 mann som skal få skylden - nettopp mr. Woodward.

Håper touren gjør spillerne godt, at dem får vist seg frem og det spres litt positivitet igjen.
1 liten dytt fra Lingard mot Pogba ble i kveld slått opp som en stor sak i mediene. Viser hvor lite som skal til for å lage en "negativ" sak rundt klubben.
Brukeravatar

Blodfink
Moderator
Tråder: 42
Fan siden: 1980

12 jul 2019, 18:44

Jeg er bekymret for forsvaret også må innrømmes...Vi har jo drøssevis av stoppere, men jeg klarer ikke å se soleklare førstevalg, alle kan spille godt til tider, for så å gjøre merkelige ting i neste kamp. Selv om jeg er tilbøyelig til å tro at to av dem kan bli klipper. Men da må de være det fra august...

Håpet er at OGS og teamet har spilt inn forsvaret til seriestart. Men vi vet jo at det skal inn en ny stopper, og det drøyer litt. Ingen fordel at engelske klubber, må slutte med overganger 3 uker før utenlandske klubber heller.

Men det trenes hardt, og kanskje vi får trua om vi skulle slå Chelsea i første kamp. Med eller uten flere signeringer. Men det kommer nok inn både stopper og midtbane innen 8.aug.
Svar