Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Lingard wrote: 19 Mar 2020, 22:29 men det vil også si at vi på en måte gir opp Martial. Sistnevnte orker sikkert litt konkurranse og å være i en utfordrerposisjon, men maks en sesong.. så flytter han nok på seg.
Vi har hatt så dårlig spillermateriale de siste sesongene at det er lett å glemme at vi faktisk trenger bredde i stallen og spillere som kan få 15-20 starter i løpet av en sesong og da gjøre det godt nok, uten å være stjerner.

Og at konkurranse skjerper spillerne. Det er mindre fristende å gi 90%, slurve med defensiv jobbing eller ignorere beskjeder fra manageren om man vet at man da sitter på benken neste kamp.

Martial har et fantastisk toppnivå, men er veldig ustabil. Og jeg har ikke sett mye utvikling fra ham siden han kom, sammenlignet med Rashford som stadig viser frem nye ferdigheter.
Jeg tenker at hvis vi nå kjøper et nytt førstevalg på topp tvinger vi gjennom en endelig avgjørelse om Martial:
-Om konkurransen skjerper ham og han begynner å levere mer stabilt er det flott.
-Om han aksepterer å være andrevalget som både spiss og venstreving, og starte 20 kamper i året pluss en del innhopp er det flott.
-Om han verken hever spillet sitt eller aksepterer å sitte på benken er han ikke United-materiale og kan reise et annet sted.
Elkey wrote: 19 Mar 2020, 23:02 Men oppi alt dette snakket om at United må kjøpe spiss, så må man ikke glemme at United har Greenwood…
Jeg glemmer aldri Greenwood :) For et talent!
Men i de kampene han har startet mot vanskelig motstand har han ikke imponert. Det ser ikke ut som han er klar til å være førstevalg på topp, og det er sikkert ikke heldig for utviklingen hans heller. Det kan ikke vært sunt for den fysiske (eller mentale?) utviklingen til en 18åring å få juling av storvokste britiske midtstoppere i 2x90 minutter hver uke?
Og tenkt hva han kunne lært av å tilbringe hver dag på treningsfeltet sammen med Harry Kane?

Håper han blir matchet forsiktig et par sesonger til. Og hvis han om to sesonger har blitt så god som vi håper kan vi heller sitte på et luksusproblem da.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Endelig litt nye rykter om Sandro Tonali i Brescia :D

Håper United er interessert, er nok ikke den eneste klubben eventuelt. 19 år.

Har debutert på Italias landslag, han fortjener en sjanse i en toppklubb. (Brescia ligger sist i serien).

Skrytevideo her:

LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg blir mektig imponert om United klarer å lande en avtale med Tonali. Akkurat den spilleren United bør skaffe seg for å erstatte Matic.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, vil bli spennende å se i sommer.

Camavinga er et godt alternativ evt.
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Ryktebørsen nevner Saul fra Atl Madrid. 25 år. Der har du en spiller som kommer høyt opp på min liste. Vært svak for han i mange år allerede.

Kane, Sancho og Saul. Takk for meg!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Ketil Cantona wrote: 30 Mar 2020, 10:48 Kane, Sancho og Saul
Tiårets overgangsvindu...
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Huff da der har han jeg ønsket mest til MU vært å kjørt i fylla, veldig dumt av Grealish det her, men det er vel sånn det blir med overbetalte unggutter i fotballen nu, når dem ikke filer negler eller tar tatto så kjeder dem seg.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

pixma wrote: 31 Mar 2020, 13:33 Huff da der har han jeg ønsket mest til MU vært å kjørt i fylla
Kan hende det blir overgang allikevel pixma

https://www.si.com/soccer/manchesteruni ... ill-likely
LUHG!
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

pixma wrote: 31 Mar 2020, 13:33 Huff da der har han jeg ønsket mest til MU vært å kjørt i fylla, veldig dumt av Grealish det her, men det er vel sånn det blir med overbetalte unggutter i fotballen nu, når dem ikke filer negler eller tar tatto så kjeder dem seg.
Æsj. Jeg hadde og Grealish høyt på ønskelista, men dette trekker ned. Solskjær snakker mye om spillere med riktige holdninger. Å ta bilen hjem fra nachspiel når man skulle vært i karantene stemmer dårlig med det.

Er det bekreftet at det var Grealish som kjørte? Han så ganske drita ut på bildet i hvert fall...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Var nok en lettere bedugget Jack som prøvde å kjøre hjem fra fest ja...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16736

pixma wrote: 31 Mar 2020, 13:33 når dem ikke filer negler eller tar tatto så kjeder dem seg.
Haha, du får sagt det :hah:
Fotballspillerne har endret seg fra da Joe Jordan løp rundt uten fortenner :strong:

Stygg ripe i lakken for Grealish.
Har vel ikke helt trua på de store overgangene i kjølvannet av situasjonen i verden.

Tipper de store overgangsummene er over for en stund.

Om jeg derimot lukker øya for alt og bare drømmer.
Da vil jeg ha: Grealish, Saul og Sancho :love:
Evt Ndidi for Saul.

For en stall United hadde fått med tre slike spillere inn.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 04 Apr 2020, 19:45 Stygg ripe i lakken for Grealish.
Har vel ikke helt trua på de store overgangene i kjølvannet av situasjonen i verden.

Tipper de store overgangsummene er over for en stund.
Stygg ripe i lakken, men i og med at det skjedde en gang så finnes det vel håp.

Men jeg tror vi kan komme til å vitne en annen tid fremover med tanke på overganger. Etter Covid19 så har det påvirket alle, globalt. Det vil evt få slutt på denne galskapen med overganger. Blir veldig spennende å se hva som skjer videre uansett.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

offside wrote: 06 Apr 2020, 09:03
Pink Final wrote: 04 Apr 2020, 19:45 Stygg ripe i lakken for Grealish.
Har vel ikke helt trua på de store overgangene i kjølvannet av situasjonen i verden.

Tipper de store overgangsummene er over for en stund.
Stygg ripe i lakken, men i og med at det skjedde en gang så finnes det vel håp.

Men jeg tror vi kan komme til å vitne en annen tid fremover med tanke på overganger. Etter Covid19 så har det påvirket alle, globalt. Det vil evt få slutt på denne galskapen med overganger. Blir veldig spennende å se hva som skjer videre uansett.
Skal man være skikkelig kynisk så kan det vel hende at mange klubber får økonomiske problemer, og at det blir lettere å handle for de som har økonomisk ryggrad til å tåle at alle inntektene fra midt i mars faller bort?

Hadde jeg hatt mye penger på konto hadde jeg kjøpt aksjer nå. Hadde jeg vært Glazers hadde jeg vurdert muligheten for å spytte inn ekstra penger mens markedet er lavt.
(Hadde jeg rent faktisk vært en av Glazerne hadde jeg forsøkt å spyle meg selv ned i toalettet, men dere skjønner hva jeg mener.)

Gay Final

Jeg håper vi kjøper spillere som er skikkelig manne mann og ikke sånne femi spillere assa......
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Gay Final wrote: 09 Apr 2020, 16:47 Jeg håper vi kjøper spillere som er skikkelig manne mann og ikke sånne femi spillere assa......
Latterlig nivå på både brukernavn og kommentar må jeg si
Post Reply