Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 23 May 2019, 19:30Det er jo vilt
Spinnvilt. Vi får se hvor desperate United blir etter hvert.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser City skal selge Leroy Sane til Bayern, har jo vært et super kjøp for MU eller nekter City å selge til MU.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

pixma wrote: 24 May 2019, 16:15 Leroy Sane til Bayern
Problemspiller tror jeg, fikk vel ikke være med landslaget til VM ifjor, og benket av Guardiola selv om han var i form.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Gary Neville sier mye jeg er enig i på United.no idag.

United har gått glipp av store spillere til alle tider, han har ikke dårlig tid med United, når han vokste opp som fan var det 20 år uten suksess. Men han vil ha de rette typene, unge britiske talenter osv. Bygge opp mot toppen igjen, om det tar 4 år gjør ikke det noe, bare man ser progresjon underveis.

Han tror også at OGS er mannen foreløbig.
LUHG!
User avatar

DonCato
Posts: 1
Joined: 30 May 2019, 09:59

Virker som om Giovani Lo Celso har gått helt under radaren her inne? Fanget opp navnet hans i fjor høst, og jeg har forsøkt å følge med på ham, uten særlig hell, dog. Spilleren lovprises titt og ofte i podcasten LaLigaLoca, der han kom med på årets lag blant mange i redaksjonen og dens lyttere. Virker å ha tatt store steg siste sesongen. Har vært på utlån fra PSG, men skal visstnok ha signert for Real Betis nå nylig. Noen med innblikk i spansk liga, og som kan bekrefte (evt avkrefte) min mistanke?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

.
DonCato wrote: 01 Jun 2019, 11:05 Virker som om Giovani Lo Celso har gått helt under radaren her inne?
Ikke vært snakket mye om nei. Har ikke sett noe av ham jeg heller. Men lest at han har vært et objekt for flere klubber.
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

En ny midtstopper er veldig viktig. Der vil jeg helst ha de ligt eller varane. Jimenez og romagnoli er også å vurdere.
Ny erstatter for matic - rice
En HB som kan kjempe med dalot - cancelo/ Wan bissaka.
Ny HV - sancho eller hente inn felix på topp og sette rashford ut på kanten. Eventuelt spille diamant med felix som falsk 9’er og rashford med en annen på topp.
Daniel James er jo så å si bekrefta og jeg tenker det er en bra signering. Bra med en spiller som er såpass rask.
Også kanskje hente inn en ny midtbane spiller. Spørs litt om mctominay og perreira tar steget opp eller ikke og om pogba blir eller ikke.
Van de beek, tiellemans eller winks kan være gode kandidater der på midtbanen sammen med rice. Eriksen hadde heller ikke gjort no!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Joachim Andersen er også et navn å legge merke til (midtstopper)

Må også huske at det kan være mulig å hente Rabiot som bosemanspiller. God spiller, høyt toppnivå også sparer vi penger på en ny midtbane som vi kan bruke andre steder
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Rabiot er jo hyppig linket. Litt problemspiller det og tror jeg...men han har jo spilt bra de gangene jeg har sett ham. Men er jo plassert omtrent på tribunen denne sesongen...Full skjærings mellom klubben og familien hans etter ryktene å dømme.

Håper litt på Diaz fra Benfica inn på MS.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

United må øke budet på AWB skal det bli noe av...Tror eierne leter etter billigere alternativer.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Skal følge Ødegaard nå. Kamp for ham dette. Færøyene har kunstgressbane.

Har vært god i det siste. OGS tør sikkert ikke hente ham, men jeg hadde sagt ja.

Ødegaard gjør mye bra i første omgang, men får ikke mye hjelp.
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Enig at vi må bare øke bude på AWB. Hadde vært en kjempe signering.

Kan hente ødegaard hvis pogba drar. Funker ikke med begge.
Hvis Solskjær hadde fått kritikk for å hente han bare fordet han er norsk, så mener jeg at det må bare Solskjær drite i. Ødegaard er såpass god at det er verdt å hente han.
Blir nok enten i real eller stikker til ajax tenker jeg

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Har diaz egentlig bevist nok ? Var god igår men er litt usikker på han altså.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Er det bare meg eller er fernandes og maguire ikke gode nok til å spille for United ? Jeg kjønner virkelig ikke de signeringene. Så mange bedre alternativer.
Ja fernandes scoret mange mål i ligaen men så mye som han skjøt i går så er ikke det så rart. Det er også portugisisk liga ( ikke den vanskeligste). Det viktigste for en midtbane spiller er heller ikke det å score så mye mål. Tror ikke fernandes er den bakspilleren vi trenger for å gjøre midtbanen komplett.
Maguire er 26 og spilt i hull og Leicester. Har hatt noen gode kamper og noen ikke så gode. Er det virkelig det vi skal gå etter ? Ikke i nærheten av verdensbeste midtstoppere og kommer heller aldri til å bli ettersom han er 26 år.
Bare min egen mening

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Enten så burde vi vel kjøpe talenter som kan bli topp klasse eller i ny og ned kjøpe gode erfarene spillere som er topp klasse for å få en grei blanding.
Eller så blir det sånne rojo, herrera, blind, fred, fellaini, schneiderlind og darmian signeringer. Spillere som så og si er i sin beste alder og som er helt OK spillere. Det er ikke bra nok. Ikke for Manchester United.
Nei vi er ikke en av de beste klubbene lenger, men ikke kjøp 2 eller 3 valg. Kjøp heller da spennende og unge spillere som vi kan forme og gjør de vi allerede har bedre. Ikke vits å bruke penger bare for å bruke penger.
Hvis vi får de ligt, AWB, sancho, tielemans eller rice så er det et bevis på at vi fortsatt kan få spillere selvom vi ikke er best lenger.
Post Reply