Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det er utrolig vigtigt at Solskjær og Woodward rammer rigtig denne sommer med spillerne, der bliver købt.

Det skal være spillere, der er sultne efter pokaler og som vil give alt for at forsøge at vinde. Det skal være spillere, der ikke helt har toppet endnu. Derfor skal de helst være under 25 år. Og så skal de helst have et vist potentiale.

Om det er fra Swansea, Udinese eller Real er for såvidt fuldstændig ligegyldigt. Der skal kigges på spillestilen, som Ole Gunnar vil have implementeret endnu mere i sommer. Disse nyindkøb skal passe ind der og samtidig passe ind i de faktorer, som skrevet ovenfor.

Derfor tror jeg heller ikke, at spillere som Bale er realistiske. Som sagt ville min drøm være Rice, Sancho og Wan Bissaka så man har en engelsk stamme af spillere som kan spille på førsteholdet i over 10 år (AWB er med 21 år den ældste af disse). Samtidig vil jeg gerne have teknisk stærke spillere ind. Og da de tre engelske spillere nok kommer til at koste et sted mellem 150 og 200 mio £ så skal disse sidste spillere heller ikke koste så meget. Hvis rygterne er sande om at Alderweireld kun koster 25 mio £ og Eriksen kun 60 mio £ så ville det være to fremragende køb. Det ville så koste ca. 240 mio £. Og rygterne siger, at Ole Gunnar får 250 mio £ at købe for.

Eventuelt kunne spillersalg betale for en spiller eller to. Rojo og Bailly kan man sikkert få 20-30 mio £ ind for sammenlagt. Så er der nogle lønkroner, der muligvis kan frigøres med at Alexis bliver sendt videre. Og til sidst så er spørgsmålet om ikke Lukaku kan sælges for 75 mio £ til en klub som Inter.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Fornuftige tanker [mention]Kyndilfan1[/mention], og så kan vi slenge på 120-150 mill £ for Pogba muligens.
Penger er det minste problemet, det å virkelig få tak i disse spillerne er verre.

Så Sancho spille igjen i går, gjør så mye bra!
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg ved ikke helt om jeg er helt med på et salg af Pogba selvom et salg for den sum ville være et fornuftigt salg.

Sådan et hold næste sæson ville jeg tror jeg ville gøre det godt:

DDG
AWB, de Ligt, Alderweireld, Shaw
Rice
Eriksen, Pogba
Sancho, Rashford, Martial

Bænk: Romero/Henderson, Smalling, Meunier, McTominay, Herrera, Greenwood, Chong/Gomes/Lingard

Så kunne United næste sommer sælge Lingard, Jones, Young og Romero eller Henderson.

Så er spørgsmålet om det er realistisk at hente disse seks spillere.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Kyndilfan1 wrote: 28 Apr 2019, 12:38 Så er spørgsmålet om det er realistisk at hente disse seks spillere.
Det er det nok ikke, men om Pogba går, ville Eriksen vært en fin erstatter. Og vi bør gå all in for Sancho, AWB og Alderweireld som da skal koste kun 25 mill £.

Rice er nok også mulig å få tak i.

Eriksen blir jo stadig koblet til Real, men når Pogba antageligvis går dit, kan vi snappe Eriksen forhåpentligvis.

de Ligt havner vel i Barca.

Mye avhenger kanskje av om vi får topp 4...mtp om Spurs-spillere ønsker CL-spill...Sancho og tipper jeg.

Vi MÅ vinne over Chelsea etterpå.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Jeg ønsker Dwight McNeil i stedet for Martial neste år, 19 år, men fysisk sterk, jobber steinhardt. Han har alt det Martial ikke har..
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Luka Jovic/E. Frankfurt, scora et fantastisk mål i kveld også, han har noe. Klinisk type. 21 år. Barca, Real og Lpool er visstnok på hugget. Posta en video av ham her i fjor, men lot seg ikke åpne tror jeg. For de som ikke kjenner til ham ta en titt på Youtube.

Loftus-Cheek også meget bra i kveld. Stor og sterk, med teknikk og fart. Ble imponert. Vifter jo vekk motstanderne som om de var fluer, vår nye venstrekant?

Benkesliter i Chelsea. Sikkert tilgjengelig.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Ayoze Pérez, har fulgt litt med på han siden han dukka opp i Newcastle, har vist at han kan gjøre bra ting glimtvis tidligere.

Har tatt steget opp i år. Meget bra mot Liverpool nå.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Ricardo Pereira, Leicester, funker bra i PL, rask, teknisk og løper mye. Kan vel vurderes som ny høyreback.

Scorer et par mål pr.sesong også.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Hazard treffer mål flest ganger i forhold til antall skudd (73%) deretter kommer Sterling, Pogba og Lukaku på 70%.

På denne lista ser Callum Wilson ut som et bra kjøp? Skulle gjerne fått tak i Hazard eller Agüero, men av mulige overganger er vel Wilson litt lettere å få tak i.

De 25 med flest målpoeng i PL denne sesongen:

https://www.bbc.com/sport/football/prem ... op-scorers
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Drømmelaget 19/20:

Oblak

Wan-Bissaka, Koulibaly, Maguire, Rose Back-ups: Meunier, Lindelöf, Bailly, Shaw

Pépé, Fernandes, Eriksen, Son, Back-ups: Dalot, McT, Garner, Levitt, D. James , Gomes

Greenwood, Dybala, Back-ups: Rashford, Lingard, Chong
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Mit håb på en trup næste sæson:

DDG, Henderson, Romero
Meunier, AWB, Shaw, Chilwell
Smalling, Lindeløf, Alderweireld, Koulibaly, Tuanzebe
Pogba, McTominay, Eriksen, Rice, Garner
Gomes, Martial, Sancho, James, Chong
Rashford, Greenwood, ny angriber

Startopstilling:

DDG
Meunier, Alderweireld, Koulibaly, Shaw
Pogba, Eriksen, Rice
Sancho, Rashford, Martial

Bænk: Henderson, AWB, Tuanzebe, McTominay, James, Greenwood, ny angriber
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Tuanzebe ja, han må vel få muligheten neste sesong.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Kyndilfan1 wrote: 12 May 2019, 20:24 Mit håb på en trup næste sæson:

DDG, Henderson, Romero
Meunier, AWB, Shaw, Chilwell
Smalling, Lindeløf, Alderweireld, Koulibaly, Tuanzebe
Pogba, McTominay, Eriksen, Rice, Garner
Gomes, Martial, Sancho, James, Chong
Rashford, Greenwood, ny angriber

Startopstilling:

DDG
Meunier, Alderweireld, Koulibaly, Shaw
Pogba, Eriksen, Rice
Sancho, Rashford, Martial

Bænk: Henderson, AWB, Tuanzebe, McTominay, James, Greenwood, ny angriber
Selvfølgelig lov å håpe, men dette er veldig urealistisk..
Håper vi kjøper minst tre spillere som forsterker førsteelleveren, men er redd det bare kommer to..
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18060

Jovic burde vi gå for, om Lukaku drar.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 14 May 2019, 22:00Jovic
Trodde han var klar for RM
Post Reply