Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Belfastboy wrote: 09 Apr 2020, 18:24 Latterlig nivå på både brukernavn og kommentar må jeg si
Jaja, han synes visst det er verdt å ødelegge her fordi jeg var uenig med brukeren hans Chuck Norris på United.no.

Vedkommende har flere brukere både her og på United.no.

Tåler ikke å bli motsagt.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Ja, dette er dessverre den personen som får kommentarfeltet på united.no stengt nå og da og driver med sjikane av en del brukere av kommentarfeltet på andre plattformer. Har mange brukere på united.no og skifter bruker rett som det er. Helligdager nå så da slår han som vanlig ut i full trolling.

Trolljegeren
Posts: 5
Joined: 23 Dec 2018, 12:16

Han er vel her inne og bedriver kvalme også ja... Tarvelig oppførsel, men må vel være mulig å få utestengt slike herifra fortløpende vil jeg tro?

Ser virkelig ikke poenget med å holde på slik...
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Mcilroy wrote: 09 Apr 2020, 18:37 Ja, dette er dessverre den personen som får kommentarfeltet på united.no stengt nå og da og driver med sjikane av en del brukere av kommentarfeltet på andre plattformer. Har mange brukere på united.no og skifter bruker rett som det er. Helligdager nå så da slår han som vanlig ut i full trolling.
Hva slags type menneske er det som gjør sånt? Lurer sterkt på hvilken tilstand og diagnose en sånn type har. Det virker som han har et nitrist liv som gidder å synke så lavt

Gay Final

-------------------
Last edited by Gay Final on 09 Apr 2020, 22:03, edited 1 time in total.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Gay Final wrote: 09 Apr 2020, 19:23 Hvem av psykopatene er du? Kristian Strand? Ørnulf Andersen? Eller en av de andre idiotene?

Dere er en skam for supporterklubben og united.no

Psykopater som ikke tåler at andre mener noe annet enn dere selv!
Hva er egentlig greia med å henge ut folk på forumet her? Er det ikke bedre å ta det inne på united.no? Jeg synes det virker ganske stakkarslig å gå løs på andre folk på den måten, men det kanskje er naturlig for en som deg?

Gay Final

......
Last edited by Gay Final on 09 Apr 2020, 22:04, edited 1 time in total.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Gay Final wrote: 09 Apr 2020, 21:22 Nei for dere stakkars patetiske folk så er det vanlig med personanngrep.

Jeg tar det her for er kun her inne.'
'Dere har ødelagt united.no og dere skal for pokker ikke ødelegge her inne også!
Å ødelegge forumet ser det ut til at du fint klarer på egenhånd med personangrepene dine. Du burde kanskje lest reglene for forumet før du begynte med det?
Her står det:

Nettikette:
Alle oppfordres til å holde en høflig tone og være snille og greie med hverandre. Det kan være man har forskjellige meninger om saker og ting, men dette kan diskuteres på en saklig måte uten å møtte ty til uhøfligheter eller personangrep.
Alle former for diskriminerende, rasistiske, truende osv uttalelser vil bli slått hardt ned på, og man vil få advarsler og kan kunne bli utestengt fra forumet.

Gay Final

.....
Last edited by Gay Final on 09 Apr 2020, 22:04, edited 1 time in total.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Gay Final wrote: 09 Apr 2020, 21:32 Pass på deg selv du!
Er det sånn at det er en trussel du kommer med til meg?

Gay Final

....
Last edited by Gay Final on 09 Apr 2020, 22:05, edited 1 time in total.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

På meg virker det som om det er du som er den med størst problemer her. Søk hjelp, jo før jo bedre.
På apoteket får du sikkert medisin igjen på lørdag. Det er bare å holde ut.

Fortsatt god påske, Gay :perf:

Gay Final

Belfastboy wrote: 09 Apr 2020, 21:56 På meg virker det som om det er du som er den med størst problemer her. Søk hjelp, jo før jo bedre.
På apoteket får du sikkert medisin igjen på lørdag. Det er bare å holde ut.

Fortsatt god påske, Gay :perf:
Ja du er kanskje tom for medisinene dine du nå. Overnatter vel i sovepose natt til lørdag utenfor apoteket du da.

Nei er frisk og jobber jeg. Du derimot tror jeg er en fare mot både andre og deg selv. Legg deg inn på lukket avd. Det er det beste for samfunnet :)

Lykke til videre og kos deg videre i påska.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Var det det beste du hadde å komme med? Virkelig?

Nå ble jeg litt skuffet over at du ikke klarte bedre, Gay :heart:

Sov godt og drøm søtt da, Gay :heart:

Gay Final

Belfastboy wrote: 09 Apr 2020, 22:16 Var det det beste du hadde å komme med? Virkelig?

Nå ble jeg litt skuffet over at du ikke klarte bedre, Gay :heart:

Sov godt og drøm søtt da, Gay :heart:
Ja det gjorde du nok, Ørnulf :)

Nei du har nok mere enn nok med deg selv. Sikkert god på bunn men du sliter noe voldsomt. Synes egentlig synd på deg.

Du får ta med deg en kasse øl og dra på Briskeby å drikke og småfise for deg selv. Natti natt :)
Post Reply