Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pangaea wrote: 22 Jul 2020, 14:46 Så jeg har ikke peiling
En skrytevideo her, Koulibaly er generelt meget solid, men har sett ham score selvmål også...Som de fleste er han ikke ufeilbarlig. Jeg følger Serie A ganske tett, derfor tenker jeg at denne spilleren kunne spilt en rolle i United :blush:

Her er en video, hadde ikke fått den med ser jeg, (slike videoer gir jo ikke noe helhetlig inntrykk selvfølgelig)

][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Hvilke posisjoner bør forsterkes om man skal håpe på at MUFC skal kjempe om PL/CL-tittel?

Backer som bidrar offensivt har blitt en stor del av spillet til de beste lagene, sånn sett ønsker jeg to nye backer, Shaw blir jo skadet en del og bidrar ikke nok offensivt, i likhet med resten av våre backer. Om f.eks. Dalot og Fosu skulle bli solgt, bør disse erstattes med utfordrere til Shaw og AWB.

Williams, Mengi og Laird kan bli til solide spillere selvfølgelig, men om man vil ha titler neste år, tenker jeg man må ha inn nye.

En stopper eller to...Bailly skadet og ikke helt stabil, og så er jeg ikke sikker på de to andre, om de blir et radarpar som rydder unna slikt som ble sluppet inn mot Sevilla eller Chelsea i cupen. Backene må ta mye på seg mot Sevilla, samtidig kunne stopperne våre plassert seg annerledes også.

En utfordrer til den defensive midt. Matic og Fred kan begge spille godt, men en forsterkning her ville jeg tatt i mot.

Av spillerne vi har så har jeg Bruno, Pogba, Martial og Greenwood som sikre med i planen videre. Rashford må samle seg sammen om fotballen igjen, der er det noe rart for tiden. Om han får igjen gleden så er han med i planen.

Keepersituasjonen, planen er at DDG står neste sesong, så kommer Henderson. Gambling synes jeg. Men mentaliteten til Henderson liker jeg, aggressiv type, selv om jeg ikke helt vet hvor god han er med beina. Så for meg er han et usikkert kort. Kanskje det må ses på alternativer.

McTominay er jeg også usikker på.

En spiss må inn. Ighalo får jo ikke spille lenger, og Martial må ha avlastning innimellom.

Jeg sier ikke at de 11 beste vi har pr idag ikke kan slå hvem som helst på en god dag, men jevnt over tror jeg ikke de henter så mye sølvtøy. Snakker da om PL og CL.

Det må ryddes mye fremdeles, Fosu, Dalot, Pereira, Lingard, Jones, McTominay, James og Mata er jo ikke med i planen ser det ut til, og kan disse komme inn å gjøre en forskjell stor nok når det trengs?

Håper vi får en stor opprydning, selv om det virker dødt akkurat nå. Og så håper jeg egentlig på noen nye kapasiteter inn i trenerteamet også. Noen med noen ekstra triks i ermet.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Det gikk ikke så bra med United i treningskampen mot Aston Villa. United hadde flere gode perioder, men klarte ikke å sette ballen i nota. Nå var dette en treningskamp, og United byttet seg på mange måte ut av kampen, ved å stadig sette inn på U23-spillere. Det skal være sagt at flere av U23-gutta imponerte. Mengi og Galbraith spesielt. Galbraith ble fratatt ballen 2x ganger i veldig farlig posisjoner, men jeg lot meg imponere over de harde presise pasningene hans. Mon tro U23-nivå er litt for lavt for noen av disse guttene.

Jeg er litt bekymret for Rashford. Han fortsetter der han slapp. Og James er ikke en spesielt god backup for Rashford på venstreving. Så da er spørsmålet om United også må handle en venstre-ving (som f. eks. Grealish).
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ganske enig i spillerbørsen på United.no etter treningskampen i går. Ikke spesielt moro å se 2 av "klippene" på laget; Rashford og Maguire spille såpass dårlig...

Rashford fortsetter et ganske krevende humanitært prosjekt utenfor fotballen registrerer jeg, vanskelig å kritisere ham for dette, men at det tapper ham for energi og fokus i fotballen, pluss at det kanskje ble drevet rovdrift på ham forrige sesong, gjør så jeg er skeptisk til hva han kan bidra med fra neste helg.

James gjorde sakene sine bra til tider synes jeg, Shaw virket i ok form. Beek viste at han har spillforståelse, og Mengi virker klar, bruk ham i ligacupen

Ellers håper man jo på et par signeringer denne uka...Pluss videre opprydning, Smalling blir vel solgt til slutt, da er Rojo, Jones, Pereira og Dalot de neste ut. Benfica vil ha Pereira, Napoli vil ha Rojo, få det gjort!

Så kan de pengene brukes på Sancho...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Takk for update [mention]Blodfink[/mention] ,jeg så ikke kampen selv. Men så at vi ikke stilte vår beste 11r.

Hensdersson sto i mål, men gikk ut etter 75? Var det noe grunn til det, og klarte han seg bra?

Ellers enig i det siste du skriver, rydd opp i stallen og hent inn et par til så blir det spennende med en ny sesong.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Henderson var solid han, tror Solskjær ønsket å gi Grant noen minutter bare. Målet til Watkins var ikke noe Henderson kan lastes for heldigvis.

Edit: Forsvaret derimot kan lastes, slipper markeringene. Litt som mot Sevilla...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Håper på midtstoppere, backer og kantspillere på begge sider. Pluss en spiss, må få solgt lite salgbare spillere med skyhøy lønn først da. Lover ikke spesielt godt dette her.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Det er noe rart med hele greia til MU, ikke klarer dem å kjøpe noen men dem klarer jo fan meg ikke å selge spillere som dem ikke vil ha med mere. Er smått utrolig hvor mye rot det er i den klubben.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

pixma wrote: 20 Sep 2020, 09:55 Det er noe rart med hele greia til MU, ikke klarer dem å kjøpe noen men dem klarer jo fan meg ikke å selge spillere som dem ikke vil ha med mere. Er smått utrolig hvor mye rot det er i den klubben.
Veldig enig pixma, driten renner nedover fra eierne...blir det noe bråk, eller har fansen resignert...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 20 Sep 2020, 13:20
pixma wrote: 20 Sep 2020, 09:55 Det er noe rart med hele greia til MU, ikke klarer dem å kjøpe noen men dem klarer jo fan meg ikke å selge spillere som dem ikke vil ha med mere. Er smått utrolig hvor mye rot det er i den klubben.
Veldig enig pixma, driten renner nedover fra eierne...blir det noe bråk, eller har fansen resignert...
United har vel kjøpt spillere så det holder etter st SAF ga seg. LvG kjøpte vel ca 10 spillere på to sesonger. Problemet er jo at det ikke har vært riktige spillere for United.
Men enig nå er det tregt, og markedet er jo alltid mye vanskeligere for United 😊
Det er også et problem å selge spillere ja, pga av feite avtaler. Men hvis man selger før flere kommer inn, så blir stallen for tynn.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Buchan wrote: 20 Sep 2020, 13:36 United har vel kjøpt spillere så det holder etter st SAF ga seg. LvG kjøpte vel ca 10 spillere på to sesonger. Problemet er jo at det ikke har vært riktige spillere for United.
Joa, den diskusjonen går jo ustanselig, og vi har jo absolutt hentet spillere, men OGS henter altså under halvparten av hva Klopp/Pep henta på to år. Om ikke det kommer inn 4-5-6-7-8 spillere før 5. okt. Eierne melker United, og de har lakeiene sine i sjefs-rollene. Andre klubber sprøyter penger inn, vi har utsugere...Det er jo i grunn bevist en gang for alle det nå. Gjennom The Athletic sin sak om tallene for alle PL-klubber, MUFC er alene i bunnen.
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 20 Sep 2020, 13:58
Buchan wrote: 20 Sep 2020, 13:36 United har vel kjøpt spillere så det holder etter st SAF ga seg. LvG kjøpte vel ca 10 spillere på to sesonger. Problemet er jo at det ikke har vært riktige spillere for United.
Joa, den diskusjonen går jo ustanselig, og vi har jo absolutt hentet spillere, men OGS henter altså under halvparten av hva Klopp/Pep henta på to år. Om ikke det kommer inn 4-5-6-7-8 spillere før 5. okt. Eierne melker United, og de har lakeiene sine i sjefs-rollene. Andre klubber sprøyter penger inn, vi har utsugere...Det er jo i grunn bevist en gang for alle det nå. Gjennom The Athletic sin sak om tallene for alle PL-klubber, MUFC er alene i bunnen.
Helt enig i dette @Blodfink 😊
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Kan vi kjøpe nye eiere? Så noe i frysedisken på Coop som hadde vært en solid oppgradering.
post liked by: Pink Final, Blodfink

G-Sus
Posts: 1
Joined: 22 Sep 2020, 14:44

Ville prøvd å bytte Pogba mot Real Madrid's Rodrygo. Da hadde vi løst problemet på høyre ving og samtidig blitt kvitt fotballens Colin Kaepernick .
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Grealish for MU, for en spiller. Trur virkelig han har det som skal til for en lang og herlig karriere i MU, synes han er god på alt, men frykter at han havner i City for det er vel kjøpe stopp for MU.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

pixma wrote: 21 Dec 2020, 08:40Grealish
Hadde Villa senka prisen litt så hadde nok han fort vært Unitedspiller i sommer muligens, kan være at privatlivet hans er litt i veien for United-overgang. Han er litt uheldig med noen bilder som har kommet ut i offentligheten, jeg gidder ikke avsløre hva, han fortjener bedre og disse bildene avslører ikke kriminelle handlinger, såpass kan avsløres...
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Bytt Pogba mot Ronaldo.
Ronaldo er i bedre form, er dønn seriøs, kan gi unggutta litt opplæring og varer fort 2-3 år til.

Men vi trenger noen som bidrar mer enn AWB framover. Mulig det vil hjelpe med noen rykter om kjøp på samme plass, slik at AWB tar seg sammen.

Ellers så har vi jo Haaland, men jeg frykter at han fort kan havne i City.
Post Reply