Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Hvis alle jeg setter spørsmålstegn ved skal selges, så må det kjøpes et helt nytt lag... ;P

Da er begge backene til Crystal Palace aktuelle: Patrick van Anholt og Aaron Wan-Bissaka. Ikke så dyre antageligvis.

Stoppere: Skriniar fra Inter, Koulibaly fra Napoli.

Midtbane: Neves fra Wolves, Diawara fra Napoli, Christian Eriksen fra Tottenham, Kroos RM

Angrep: Griezmann Atl. M, Sancho Bor. Dortm. Leon Bailey, B. Leverkusen

Så har vi Shaw, Dalot, Bailly, Pogba, Sanchez og Martial.

Ikke så dyrt dette, mye ungt og talentfullt, noen rutinerte. Løp og kjøp, hahaha.

Edit: Glemte Pepe fra Nice i farta, skrytevideo her:

LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Han her er det noe med, bare å cashe ut?

LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Nødløsning: Hente Cavani i januar, ikke fornøyd i PSG, verdt et forsøk, yngre enn Zlatan ;)
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Hva er ønskelisten til sommeren da?

Sånn United spiller om dagen, så trenger de ingen inn, men mest trolig er det mange ut i sommer, og jeg ser jo samtidig at det er noen potensielle utfordringer med dagen første-ellever.

- Venstre back, venstrefotet. Backup for Shaw.
- Midtbane sentral, Duellspiller. Backup for Herrera.
- Midtbane sentral, playmaker. Backup eller erstatte aldrende Matic.
- Høyre ving, rask, driblesterk, god på innlegg. Mangelvare for øyeblikket.

Våren vil avsløre om vi trenger ytterligere forsterkinger.

- Midtstopper, om ikke Bailly tar steget opp.
- Høyre back, om ikke Dalot tar steget opp. Young begynner å bli merkbart eldre, og Valencia er for gammel allerede. MEN Fosu Mensah er muligens tilbake til å gi Dalot konkurranse om den plassen kanskje...

Om for mange 1.lagsspillere forsvinner i sommer, håper jeg på noen få forsterkinger og ellers rekruttering fra reservelaget, hvor det er mange spennende spillere.

Så dette var mine tanker om innkjøp til sommeren.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Øverst på ønskelisten:
- Raphael Varane eller Koulibaly - to av de beste forsvarsspillere i verden.
- Vi trenger noe mer kreativt enn Matic på midten sammen med Pogba og Hererra
- Young har snart gjort sitt, og vi trenger noen med bedre innlegg.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Hva med denne mannen på stopperplass?




20 år gammel og fast på Leipzig. Sannsynligvis langt billligere enn for eksempel Kolibaly, og Varane tror jeg vi bare skal glemme først som sist.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Dayot Upamecano virker spennende. Det virker som vi prøvde å kjøpe han allerede januar 2015; flere aviser meldte at han var klar for United den gangen. Da var han 16 år.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Docoure fra Watford imponerer meg stadig - noe for United? Ikke vet jeg.
West Ham`s Rice imponerer stadig, bør være mulig å kjøpe tross ny kontrakt.

Stopper - må ha inn 1 solid.
Matic erstatter må inn i sommer.

Har mast under Moyes, LVG og Mourinho at stallen bør ryddes.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Må si jeg håper på Joao Felix fra Benfica, kan spille på begge kanter og som tier. Ung og god.
LUHG!
User avatar

andr3
Posts: 5
Joined: 19 Feb 2019, 09:58

Tanguy Ndombele fra Lyon. Fantastisk for Lyon denne sesongen. Fin kriger og få inn på midten, bidrar også med noen målpoeng offensivt.
Ole's at the wheel! :football:
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

For hver kamp som blir spilt (under OGS), så føler jeg stadig mindre behov for at spillere skal ut av eller inn i klubben... Så om en spiller skal inn, så må han være god - veldig god...
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Dybala hadde vært rått, men sikkert ganske urealistisk.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

[mention]RaoulDuke[/mention] Dybala hadde vært helt fantastisk kjøp hovedsakelig pga. kvaliteten, men også fordi han er venstre-fot.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Elkey wrote: 28 Feb 2019, 19:57 @RaoulDuke Dybala hadde vært helt fantastisk kjøp hovedsakelig pga. kvaliteten, men også fordi han er venstre-fot.
Venstre fot som ofte holder seg på høyre siden ikke sant? Jeg ser ikke så mye Juventus for å være ærlig.

United.no skriver idag at Lukaku kan bli fristet av Juventus, og at det kan gjøre at dem vil slippe Dybala. Så kan jo krysse fingrene.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 28 Feb 2019, 16:00 For hver kamp som blir spilt (under OGS), så føler jeg stadig mindre behov for at spillere skal ut av eller inn i klubben... Så om en spiller skal inn, så må han være god - veldig god...
Tja, her må jeg si meg uenig. :yikes:
Altså, klart vi kun skal kjøpe gode spillere - veldig gode spillere og det har vi så absolutt bruk for. Som supporter blir vi selvfølgelig glade i de spillerne som er i stallen, men noen skal ut og noen må komme inn, forhåpentligvis noen som er veldig gode. Vi er langt bak de beste klubbene i Europa og det skal vi ikke være.

- Ny god høyreback (vi mister Darmian og Valencia)

- Midtstopper. (Ja, Lindelöf leverer varene, men de tre andre er fortsatt usikre. Vet ikke helt hva som er greia med Bailly, men for tiden er Smalling og Lindelöf de som bør prioriteres. Vi burde allikevel sikte høyere enn Smalling/Jones.)

- Midtbanespiller. (Matic synger på siste vers. Kanskje får vi en god sesong til ut av han? Herrera er bra, men vi trenger en som er minst like god. Fred trenger tid. Pereira og McTominay kan bidra, men vi trenger mer klasse)

-Høyreving? Jeg liker Lingard, men hvi trenger forsterkninger hvis Mata forsvinner i sommer. Strengt tatt trenger vi forsterkninger uansett. Lingard er variabel i prestasjonene, det samme er Mata.

- Angriper? Sanchez virker til å være helt ute av det og forhåpentligvis forsvinner han i sommer og da trenger vi en ny angriper. Skal ikke se bort ifra at Lukaku også vurderer fremtiden sin nå som Rashford nesten har gjort spissplassen til sin egen, så om Lukaku også forsvinner trenger vi hvertfall flere angripere.
Post Reply