Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Sancho-ryktene avtar ikke selv om Covid-19 dominerer i mediene, jeg tenker det er greit om vi kjøper ham.

En stopper seiler opp som prioritet også, har jo vært snakk om det ei stund. Upamecano er en av flere som nevnes. Har litt troa på ham

https://www.transfermarkt.co.uk/dayot-u ... ler/344695
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Mitt førstevalg er og blir en høyrekant ettersom det er den posisjonen som sannsynlig vil være den som blir prioritert høyest til det neste overgangsvinduet. Og da kommer ikke heller jeg utenom Sancho.

Andre posisjoner tror jeg er helt avhengig av om noen blir solgt og da må erstattes. Jeg er veldig spent på hvilket utslag økonomien blir for klubbene rundt omkring når vi en gang er tilbake i et normalt gjenge igjen. Og ikke minst hvor lang tid vil det ta før vi er der.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg er enig i at United mangler høyrekant, men personlig er jeg av den meningen at vedkommende må være venstrefot. Men samtidig. FInner man ikke riktig spiller, så er Sancho uansett en stor oppgradering.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Sancho er fotball-smart, en rev på banen, det spiller ingen rolle om han er venstre eller høyrebeint sånn jeg ser det, om jeg ikke er helt på jordet så brukes han på begge kanter og trekker også inn i midten til tider i Dortm.

Det er sikkert i OGS sine tanker at alle fremover på banen kan brukes i flere posisjoner.
Som han gjør med Rashford, Martial, Bruno, Pogba, James osv.
LUHG!

Deleted User 108

Sancho må være 1.pri og jeg ønsker meg en spiss inn. Hvis Pogba blir er vi bra nok på midtbanen neste sesong, med Pogba, Fernandes, McTominay, Fred, Matic, Garner og kanskje nye unggutter som kjemper om tre plasser.

Nils Olsen

Jeg er lysten på martin ødegaard. tror han kunne blitt en ny norsk helt på old trafford.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Nils Olsen wrote: 21 Apr 2020, 16:40 martin ødegaard
Slik han har prestert denne sesongen så er det vel ingen sjans i havet å få hentet han.

Nils Olsen

Sancho håper jeg er førstepri. Han vil heve laget vårt til nye høyder.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Høyrekant er den viktigste posisjonen å forsterke.
United har ikke hatt en ordentlig høyrekant siden Antonio Valencia’s første sesonger.

Når man tenker på United’s sterke tradisjon for kantapill på begge sider - Meredith, Spence, Mitten, Delaney, Berry, Pegg, Scanlon, Best, Morgan, Coppell, Hill, Olsen, Sharpe, Giggs, Kanchelskis, Beckham, Ronaldo, Nani,......Lenge siden United har hatt en ekte høyrekant.

Sancho hadde vært topp.
Dog usikker på United’s og andre klubbers vilje til å bruke mye penger i sommer.

Blir sannsynligvis ikke fotball med tilskuere i 2020.
Trolig ikke fotball i det hele tatt før tidligst i 2021.

Verdensøkonomien er vaklevoren - så det blir neppe business as usual i sommer.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Vist noen kjøper Pogba så kommer nok Sancho men blir det ikke salg av noen MU spillere så skal vi nok være fornøyd vist det kommer inn 1 som forsterker laget.

Nils Olsen

pixma wrote: 25 Apr 2020, 10:36 Vist noen kjøper Pogba så kommer nok Sancho men blir det ikke salg av noen MU spillere så skal vi nok være fornøyd vist det kommer inn 1 som forsterker laget.
Håper han blir og at Sancho kommer uansett.

Alf banan
Posts: 252
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 18
Liker mottatt: 487

Nils Olsen wrote: 25 Apr 2020, 14:24
pixma wrote: 25 Apr 2020, 10:36 Vist noen kjøper Pogba så kommer nok Sancho men blir det ikke salg av noen MU spillere så skal vi nok være fornøyd vist det kommer inn 1 som forsterker laget.
Håper han blir og at Sancho kommer uansett.
Snart skriver du vel at du liker Lingard og Fred også
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Sniff, sniff i smell a rat :)

Nils Olsen

Hvis vi ikke får Sancho i sommer. Hvem kan være et bra alternativ?
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Nils Olsen wrote: 30 Apr 2020, 18:11 Hvis vi ikke får Sancho i sommer. Hvem kan være et bra alternativ?
Jeg vil ha en ordentlig høyrekant ihvertfall, helst ikke en omskolert 10’r e.l.

Jeg ser nesten kun PL og norsk fotball, derfor kjenner jeg kun de kontinentale spillerne som navn.

Om jeg må si en annen enn Sancho sier jeg Leon Bailey.

( :thumb_up: Flere slike innlegg [mention]Nils Olsen[/mention].)

Hvem mener du kan være et alternativ til Jadon Sancho?
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply