Elkey wrote: ↑28 Feb 2019, 16:00
For hver kamp som blir spilt (under OGS), så føler jeg stadig mindre behov for at spillere skal ut av eller inn i klubben... Så om en spiller skal inn, så må han være god - veldig god...
Tja, her må jeg si meg uenig.
Altså, klart vi kun skal kjøpe gode spillere - veldig gode spillere og det har vi så absolutt bruk for. Som supporter blir vi selvfølgelig glade i de spillerne som er i stallen, men noen skal ut og noen må komme inn, forhåpentligvis noen som er veldig gode. Vi er langt bak de beste klubbene i Europa og det skal vi ikke være.
- Ny god høyreback (vi mister Darmian og Valencia)
- Midtstopper. (Ja, Lindelöf leverer varene, men de tre andre er fortsatt usikre. Vet ikke helt hva som er greia med Bailly, men for tiden er Smalling og Lindelöf de som bør prioriteres. Vi burde allikevel sikte høyere enn Smalling/Jones.)
- Midtbanespiller. (Matic synger på siste vers. Kanskje får vi en god sesong til ut av han? Herrera er bra, men vi trenger en som er minst like god. Fred trenger tid. Pereira og McTominay kan bidra, men vi trenger mer klasse)
-Høyreving? Jeg liker Lingard, men hvi trenger forsterkninger hvis Mata forsvinner i sommer. Strengt tatt trenger vi forsterkninger uansett. Lingard er variabel i prestasjonene, det samme er Mata.
- Angriper? Sanchez virker til å være helt ute av det og forhåpentligvis forsvinner han i sommer og da trenger vi en ny angriper. Skal ikke se bort ifra at Lukaku også vurderer fremtiden sin nå som Rashford nesten har gjort spissplassen til sin egen, så om Lukaku også forsvinner trenger vi hvertfall flere angripere.