Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

OGS vil muligens ha en høyreving ifølge denne lekka e-posten fra Ed Wood, skal ha to midtbanespillere og en stopper :D

Ducker er vel troverdig, lang fin artikkel.

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... g_share_tw
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Issa diop, hakem ziyech, declan rice og tielemans. Bare å hente! De ligt og Eriksen hadde ikke gjort no heller.
Er det ikke bare å kjøpe a, begynner å få dårlig tid.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Umtiti, Longstaff, virker å være mer prioritert. Tielemans er vel også på radaren sammen med Eriksen. Diop vanskelig å få tak i ? Rice også? West Ham er harde, men blar man opp nok, så skjer det jo.

Glem De Ligt
Blir Juve på ham?
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg forstår ikke helt hva de Ligt venter på. Kanskje han ser situasjonen i United litt an. Får United inn riktig spillere, så kanskje det er aktuelt for de Ligt å velge United...?
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 01 Jul 2019, 23:06 Jeg forstår ikke helt hva de Ligt venter på. Kanskje han ser situasjonen i United litt an. Får United inn riktig spillere, så kanskje det er aktuelt for de Ligt å velge United...?
I følge noen som har inside information (på Reddit), så står det mellom United og Juventus. Sistnevnte kom med et sent og bra bud - og klubben ryktes også til å være villige til å gi de Ligt en utkjøpsklausul i kontrakten (noe spilleren selv ønsker) og det er denne klausulen United ikke går med på, naturlig nok. Så det beste kontraktstilbudet er det nok vi som står for (PSG er visst ikke med i diskusjonen).
Jeg trodde vi var ute av dansen, men det kan faktisk se ut som at vi fortsatt er med og at det står mellom oss og Juve. I så fall er det meget spennende.. men forundrer meg ikke om det blir Italia på fyren. Jeg vil tro klubben (og ikke minst Ronaldo) er svært interessert i et CL-gull.. så de strekker seg nok langt for å sikre seg de Ligt.

Anyways.. på tide at spilleren bestemmer seg. Vi går noen spennende uker i møte.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Ja de ligt er vel juve spiller. Men man vet aldri hva som skjer. Syntes han kan bestemme seg snart.
Virker som om west ham er litt kjipe, men kan ikke tenke meg at de takker nei til riktig tilbud. Bare vi passer på å ikke overbetale så mener jeg vi burde by det de vil ha.
Problemet er at alle klubber har såpass mye penger nå at alle vil satse selv. West ham er et av lagene som faktisk kan kjempe om topp 4. De har et bra lag nå. Så det er ikke rart de ikke vil selge diop og rice.
Sliter med å tro at vi får Eriksen men det er lov å drømme litt.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Sarri liker Pogba, da må vi ha Dybala i retur synes jeg, Mata og Lingard blir litt tynt som offensiv MB? Longstaff bør også inn om Pogba selges.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Maguire, Glazers kan hoste opp de 150-200 millionene ekstra, om ikke så er vel Koulibaly 60-70 mill. Bare se å få inn 1 av dem!

Dybala, gi ham de 9 mill. pund han ønsker, og drit i klausulen med 25 prosent trekk, den er jeg ikke fan av.

Fordi:

KUN et grep fra slangene som [mention]Kyndilfan1[/mention] kaller dem (Yep, Glazer), når de trekker spillerne i lønn, så dekker dette inn trekket som sponsorene gjør når vi ikke klarer topp 4. Denne klausulen bør fjernes fra alle spillernes kontrakter. Den har ikke akkurat hjulpet, har den? Jeg tror den virker inn negativt og mot sin hensikt.

Nye eiere og adm. NÅ!
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Blodfink wrote: 01 Aug 2019, 23:03 Maguire, Glazers kan hoste opp de 150-200 millionene ekstra, om ikke så er vel Koulibaly 60-70 mill. Bare se å få inn 1 av dem!
Helt enig. En av disse to MÅ inn før vinduet stenger. Tror dessverre vi er helt avhengige av det for å ha mulighet til å være i nærheten av topp 4.

Dybala er bare å hente inn, slutt å være vrang i forhandlingene, og ikke ødelegg. Hvis det viser seg at Pogba skulle forsvinne helt på slutten, så må vi ha en til inn på midten, Eriksen blir vel ledig da?

Beklageligvis så er det tegn som tyder på at United bør begynne å se seg om etter noen som er giftig på topp, men det kan vente til nyttår for å se hvordan ungdommen utvikler seg.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Torquemada wrote: 02 Aug 2019, 10:16 Helt enig. En av disse to MÅ inn før vinduet stenger. Tror dessverre vi er helt avhengige av det for å ha mulighet til å være i nærheten av topp 4.

Dybala er bare å hente inn, slutt å være vrang i forhandlingene, og ikke ødelegg. Hvis det viser seg at Pogba skulle forsvinne helt på slutten, så må vi ha en til inn på midten, Eriksen blir vel ledig da?

Beklageligvis så er det tegn som tyder på at United bør begynne å se seg om etter noen som er giftig på topp, men det kan vente til nyttår for å se hvordan ungdommen utvikler seg.
Ja, 1 stopper, Dybala, Fernandes, Longstaff, B Yedder og helst en venstreback, Shaw trenger pushing...Utopisk, men jeg håper dette skjer seinest om 1 år fra nå...
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg har sagt det hele tiden. United har større problemer på midtbanen end i midterforsvaret.

Og United har ingen mulighed for top 4 hvis ikke der kommer mindst to CMs ind. Og det ser ud til, at alle rygterne om en ny CM er døde. Og derudover er Maguire ikke annonceret endnu (og det bliver han nok i morgen aften for da har GlazersOut-gruppen planlagt en protest). Og vi ved jo, at Ed ikke har evnerne til at hente mere end spiller for hver måned.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kyndilfan1 wrote: 05 Aug 2019, 00:24 Og United har ingen mulighed for top 4 hvis ikke der kommer mindst to CMs ind. Og det ser ud til, at alle rygterne om en ny CM er døde. Og derudover er Maguire ikke annonceret endnu (og det bliver han nok i morgen aften for da har GlazersOut-gruppen planlagt en protest). Og vi ved jo, at Ed ikke har evnerne til at hente mere end spiller for hver måned
Ja, stemmer det. Håper protestene gjaller i øra på eiere og administrasjon uavhengig av Maguire.

For hardcore-fansen betyr ikke signeringene noe. De vil ha vekk eiere og ledere i klubben uansett, jeg støtter det 100%. Men fansen er splittet dessverre, noen ser jo kun på transfers...Det er viktig, men United slutter jo ikke å kjøpe spillere selv om Glazers og lakeien(e) kjeppjages...

LUHG, Glazers OUT, Ed og lakeiene OUT!
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kyndilfan1 wrote: 05 Aug 2019, 00:24 Og United har ingen mulighed for top 4 hvis ikke der kommer mindst to CMs ind. Og det ser ud til, at alle rygterne om en ny CM er døde
krise...
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ja helt enig, vi trenger bedre folk på midtbanen. Matic må snart ha med seg rullator ut på banen. Nå ser det ut som om Pogba blir en liten stund til, men allikevel trenger vi mer kvalitet på midten.

Dybala kommer ikke, og hvis heller ikke Bruno Fernandes kommer, hvem skal det satses på da. Jeg er ikke sikker på at Sean Longstaff er rette spilleren. Har sett litt på han, og blir ikke helt overbevist av det jeg ser. Han fomler med ball, bruker for mange berøringer før han bestemmer seg, har den del feilpasninger. Han taper flere dueller enn han vinner, både på bakken og i lufta.

Hvis det ikke blir mer handel, så er vi avhengig av at Fred tar kjempesteg kvalitetsmessig. Vi har heller ikke råd til at Pogba, McT eller Fred blir skadet.

Vær snill, spreng banken og hent Eriksen. Spurs har allerede hentet erstatter for Eriksen

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Savic og saul er to man kan vurdere.
Liker også veldig rykte om neres nå. Veldig lyst på en ving.
Post Reply