Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Jeg vil at vi kjøper Manchester United, og får vekk jævelskapen som har tatt bolig i toppen av spiret. Med oljefondet kan vi kjøpe 100 klubber med verdien til United, og allikevel ha plenty med penger på bok til vi blir gamle. Tenk så kult det blir på gammelheimen med alle disse kampene, og en forfriskende lager servert til.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Buchan, pixma, Pangaea
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Trur det blir dårlig med kjøp i sommer, blir nok en form for straff fra Glazers mot klubben.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Håper du tar veldig feil @pixma. Jeg satser på at den typen tilnærming vil medføre såpass økonomisk juling at de ikke tør gjennomføre noe slikt. Aller helst håper jeg at de selger klubben til en mer fornuftig eier.
post liked by: Blodfink, Buchan
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

At det var optimisme rundt sommervinduet kan ha vært pga ESL?
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Om vi skal forsterke med spiss i sommer så må jeg si at Harry Kane er en sterk kandidat, f.eks med tanke på kampen mot Leeds i går. Kane er ferdig testet ut, og han trenger ny klubb, kan jo ikke holde på i Tottenham! Ganske sikker på at spiss står høyest på lista til Solskjær. Håper de prøver seg på Kane.

Det er to problemer da, Lewis og Levy...
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Eg trur at Glazers har fått bekrefta at det er syltynn motstand i supportere.
Ingen organisering.

Laget har vist framgang, og kjem muligens til ein finale i EL.

Verden er plaga med corona.

Gje meg eit argument for at Glazers skal la United invistere sine egne penger i spillere til sommaren.
Det skjer ikkje.

Eg trur vi netto kjem til å bruke 15-20 mill pund.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Det kan bli sånn @Otac , ingen umulighet det...Det blir nok ingen fest
post liked by: Otac
LUHG!

Deleted User 429

Spørsmålet er vel hvor mye klubben har/tørr å bruke av penger. Ser for meg at det kommer én umiddelbar forsterkning, og to-tre yngre spillere. Kanskje mer hvis det blir solgt mye i sommer. Jeg har ikke troen på at det blir brukt så veldig mye mer enn £50m netto, men Bjarte Valen har jo skrevet om at økonomien ser bedre ut enn i fjor når det jo ble brukt rundt det beløpet. Så hvem vet? Mulig det kommer flere sponsorkroner inn også.

Det eneste som er sikkert er at Glazers ikke vil spytte inn noe som helst.
post liked by: Blodfink, Otac
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

For å prøve å tenke på noe annet enn Glazers, og alle andre som har sviktet MUFC siden overtakelsesplanene startet i 2003:

Kanskje vi bør prøve å prakke Telles på Arsenal og få Tierney til oss :) Litt urealistisk, men ville vært en klar forsterkning for troppen.
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote: 09 May 2021, 15:31 Kanskje vi bør prøve å prakke Telles på Arsenal og få Tierney til oss
Skulle ikke gått for Saka istedet? Vet at Saka ikke er en naturlig back, men en venstreside med han og James kunne vært dynamitt som backup for Shaw og Rashford. Fort ville det gått også 😁
post liked by: Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Får bare mere og mere sansen for Lewis Dunk på Brighton som stopper, blir sikkert ikke så dyr og lager mange mål på dødballer og et råskinn i duellspillet.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

F.eks. Marquinhos, Rice og Sancho inn inn i sommer. Da kan det bli ligagull. Uten 2-3 store forsterkninger blir det vanskelig å gjøre det bedre enn i år?
LUHG!

Deleted User 429

Blodfink wrote: 12 May 2021, 19:23Marquinhos
Må si at jeg er veldig skeptisk til å hente spillere fra PSG. Ingen av dem virker å tåle motgang, ingen av dem greier å oppføre seg som voksne mennesker, og troppen er full av spillere som setter penger over alt annet.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Bortsett fra Cavani da ;)
post liked by: Pink Final

Deleted User 429

Pangaea wrote: 12 May 2021, 23:23 Bortsett fra Cavani da ;)
Ja, godt poeng. Mulig Marquinhos er et unntak også.

Cavani var jo på en måte offer for hvordan den klubben blir drevet. Tenk å sette den mannen ut på kanten (og tidvis på benken) når han var i sin beste alder. Egentlig ganske utrolig at han endte med over 200 mål for dem.
post liked by: Pink Final
Post Reply