Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Ja Sancho verkar som er så og seie "avtalt.
Trippier er jo interessant. Har jo gjort sakene bra og er i ein OK alder. Ikkje noko ungt talent, men ikkje "over the top" heller. Trur nok konkurranse på høgresida er svært kjærkommen.
Ang. Oblak/DDG så er det både sannsynleg og usannsynleg. Om det stemmer at kona til David er lite begeistra for England/Manchester og mtp. at han sikkert vil vere med på å oppdra barnet sitt kan det godt vere noko i det. Dei som argumenterer med at Atletico ikkje kan løne han så meiner eg at det ikkje stemmer. Om Trippier og Oblak går ut vil det frigje midlar. Berre Oblak åleine har omlag same løn som DDG.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Fabián Ruiz, spanjolen i Napoli, en 25 år gammel god DM, kanskje han i stedet for Rice. God fysikk på begge to, men Fabián er bedre med ballen synes jeg det ser ut som.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Van Persie?

Vi trenger ein avdanka spiss, med vinnerskalle.
post liked by: Schmeichel

Deleted User 108

Begynner du ikke å bli lei av usakligheter snart nå @Otac ?????
post liked by: Pancho P, Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Neida.
Mykje att her!!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Otac wrote:26 Sep 2021, 22:00 Van Persie?

Vi trenger ein avdanka spiss, med vinnerskalle.
:hah:
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Mbappé er jo ledig på markedet, kontrakten går ut til sommeren, ender nok i Real eller City, men jeg skulle gjerne sett ham på Old Trafford.
post liked by: Otac
LUHG!

Deleted User 480

Når det gjelder Mbappé og Haaland, så blir det nok fort at City og Real tar hver sin. "Så får vi andre ingen" -som det så fint heter.

Kanskje Elanga kan bli til den spissen vi savner? Han er riktignok ikke der enda. Mulig han er best som v.front/ving? Kan fort hende vi trenger en topp-spiss, siden våre to helt i front, snart går av med AFP. Problemet er vel at vi dessverre må velge fra nest øverste hylle. (Da kan Greenwood være et like godt spiss-alternativ som mange andre.)

Kunne tenke meg Declan Rice, som mange andre. Det jeg lurer på der, er hvilken drivkraft han ville hatt for å komme til oss. WH har mer flyt og bedre heng på fjerdeplassen enn oss. -Så sportslig sett ser det kanskje ikke så attraktivt ut for Rice? Da vil det være lønningsposen i tilfellet. Det er feil drivkraft, og et moment vi har gått i baret på altfor ofte de seneste årene.
post liked by: Blodfink

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Nokon interessanne "prospekt" (som ikkje er Kane eller Rice).
- Nico Schlotterbeck: Den store spelaren i Freiburg til no. Det seier kanskje meir om Freiburg sin spelestil enn noko anna, at dei beste spelarane deira er forsvararar, men ingen kan nekte for at han har vore framståande. 4 mål og fast inventar, men om han skulle bli United spelar vil han kanskje lide av det same som Maguire i og med at store fysiske stopparar gejrne føretrekk godt organiserte lag. Men ein spanande spelar.

- Giovanni Reyna: Ofte litt i skuggen av Haaland og Bellingham, men denne unge virtuosen er eit meget sterkt håp for framtida. når pog ein dag reiser treng me konkurranse, kvalitet og breidde i troppen og Reyna, spør du meg, er rett mann! Passar dessutan godt inn mtp at Glazers sikkert vil ha ei amerikansk stjerne inn også, så kvifor ikkje? Uheldig meg skadar i det siste.

- Lucas Hernandez: Ein god og anvendelig spelar som gjerne gjer det like bra på venstre back og som stoppar. Kjapp, gode taklingar, men pasningsfoten er ofte trekt fram som ein av styrkane også. Spørs derimot om Bayern let han gå billig...

- Leroy Sane: Treng nok ikkje vidare info. Ekstremt kjapp og skapar mykje. Om han kunne vore på høgresida med Sancho på venstre kunne ein fått eit angrep det lukta svidd av! Problemet er nok ein gong pris og tilgjengeligheit.

- Florian Wirtz: Ein selar ein kvar toppklubb bør ha på ønskelista si. Nemnast stadig som eit av dei største talenta sidan Kroos og Özil (når ein snakka tyske AM talent). Var med både å avkle Dortmund med 5-2 og det defansive unikumet Gladbach i BL denne sesongen. Har vore heilt fantastisk for Leverkusen og han er berre 18! Om det ikkje var for at verda elskar å hate Bundesliga hadde han blitt dratt fram som den neste Ronaldinho (såpass har eg trua på han).

Vel å ikkje dra fram fleire BL spelarar, men de veit jo dei opplagte som me ALDRI får (før dei er 35+): Goretzka, Kimmich, Haaland, Schick, Davies mfl.
post liked by: Pangaea, Blodfink, Schmeichel
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Herlig innlegg, @JørgenT. Kimmich hadde vært fantastisk, men null sjanse til å friste han fra Bayern selvsagt. Haaland har jeg gitt opp for lenge siden, der står valget mellom Real Madrid og de blå lottovinnerne. Og hvis Mbappe drar til Real... *uff*

Florian Wirtz virker veldig spennende. Men jeg har vansker med å se hvordan United i dagens situasjon kan friste bort et topp tysk talent. De bruker å bli støvsugd opp til Bayern. Det er selvsagt litt spissformulert, men de har unektelig en stor fordel.
post liked by: JørgenT, Blodfink

Deleted User 595

Flott innlegg, @JørgenT.

Declan Rice ville vært en sterk oppgradering. Han har både ferdighetene og den rette mentaliteten. Prisen blir i overkant høy, men han er ung og sannsynligvis verdensklasse i mange år. Burde og signert en ekstra boks-til-boks midtbanespiller, som alternativ til Fred eller McTominay, som begge er for ustabile.

EDIT: Sergej Milinkovic-Savic!

Vi skal og må ha en spiss. Darwin Nunez virker som det fornuftige valget. Kane er en målgarantist, men blir både for dyr, og ett par år for gammel.

I tillegg er høyresiden både på back og ving en utpekt svakhet, all den tid Sancho spiller på venstre side, og Rashford er i denne formen. Hvilken høyreback vi burde gå for, er vanskeligere. Vet ikke om noen som er tilgjengelige som virker å være aktuell, eller god nok. Men skoen trykker der og.
Last edited by Deleted User 595 on 01 Apr 2022, 13:32, edited 1 time in total.
post liked by: JørgenT, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Ser for øvrig at Wirtz er ute med en langtidsskade nå, ACL. Rekker sikkert VM hvis han blir tatt med der, men utrolig kjipt å få så alvorlige skader i ung alder. Heldigvis går det stort sett bedre nå enn det gjorde før, men uansett et stort tilbakeslag for han. Men håper han kommer tilbake der han var.
https://www.transfermarkt.com/florian-w ... ler/598577

Jeg håpte at Laird kunne ta steget opp og konkurrere på høyrebacken vår, men neste sesong er sikkert for tidlig. Han sliter også fortsatt med skader, og tror det er hovedgrunnen til at han ikke har spilt en dritt i 2022 (nesten bokstavelig talt). Jeg var skeptisk til at lånet i Swansea ble kansellert, og har vel ikke blitt mindre skeptisk etter det som har skjedd. Men selvsagt, skader er jo et rimelig stort hinder for spilletid.

Tror ikke Kane verken er på agendaen, og tror heller ikke han ville kommet til oss. Han ønsker å vinne trofeer, og da går man ikke til United slik "ståda" er nå. Det ga mening for van Persie, men det var 10 år siden og vi var best. Nå hadde det gitt mer mening for ham å gå til City eller Chelsea (ja til og med dem, og regner med ting ordner seg til neste sesong).
post liked by: JørgenT

Deleted User 595

Glemte å legge til Sergej Milinkovic-Savic.
Står høyt på personlig ønskeliste, med Declan Rice.
post liked by: Blodfink

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Takk for tilbakemeldingane folkens!
Liker å dra fram BL i ny og ne ettersom eg føler det ofte blir svært undervurdert ift. PL, La-liga og tidvis Serie A. Vil sei at PL er naturlegvis den beste ligaen i verda, men at spansk liga er milevis forran er ein stor illusjon. Er ein grunn til at fotballverda fryktar bayern-m, og det er ikkje berre for at dei er den dominante organisasjonen i tysk fotball, men (trass i at eg mislikar dei "litt") er dei unektelig med på å dra opp nivået. Og me kjenner alle til budesliga klubbane si talentuvikling. Kanskje ikkje den ALLER største i kvantitet, men dei viser stadig at dei kan gjere gråstein til gull og gull til diamant.
Det er jo klart det er litt "hit and miss". Eg hadde mellom anna ein profeti om at Arne Maier var det nye store, noko som ikkje akkurat traff. No er han ikkje ein gamal mann enda, men ikkje eit ungt talent heller. Det viser litt korleis skader kan øydelegge utvikling litt (han hadde vel ca eit år med skadar totalt på tre år, framleis berre 23).
Bomma også på litt på Lukebakio, men individuelt sett meiner eg han har gode ferdigheitar.

Ein annan som er verdt og nemne, som kjem krypande i bundesliga skuggen er Luca Netz. Personlig ikkje sett så mykje av han, men at ein 18 åring er verdsatt til 5mill euro (som venstreback i bundesliga) seier sitt meiner eg. Det litle eg har sett verkar forsåvidt også ganske vaksent for alderen.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Vi trenger en venstreback også. Vet ikke helt hvem man skal gå for, men Shaw og Telles kunne hatt godt av mer konkurranse om plassen...De to varierer fælt...Jeg vil absolutt ha en back inn på begge sider. Williams og Laird kan jo kanskje bli til noe.

Antony må gjerne bli med ten Hag. Har jo virkelig kvaliteter.

Også artig at Blind blir trukket frem av analytiker Eide på United.no. Han har jo en suveren venstrefot, han gjorde det til tider ganske bra i United også synes jeg, men sleit litt til tider au. Men jeg liker ham.
post liked by: JørgenT
LUHG!
Post Reply