Hvem vil dere selge?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Her om dagen var det vel snakk om at prioriteringene til United denne sommeren kom til å være høyreback, to sentrale midtbanespillere og en høyrekant.. så spørs om det blir noen forsterkninger på midtstopperplassen. :(

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Lingard wrote: 21 Apr 2019, 03:37 Når f. eks City triller ball og motstanderlag legger seg defensivt, så har City forsvarsspillere som klarer å gjøre noe med dette.. men hos oss stopper det bare opp. Støttepasning på atter støttepasning. Hadde Smalling hatt en knakende god pasningsfot, så hadde man nok ikke klaget like mye, men når han heller ikke har gode pasningsferdigheter.. så synes jeg det blir for tynt.
Ja, se på Citys forsvar. Er det et godt forsvar? Det synes jeg ikke.

Deres forsvarsspillere er bare heldige, at de har en så god midtbane, for hver gang et hold forbi Citys midtbane så spiller de også forbi Citys forsvar.

Specielt Stones synes jeg er fuldstændig overvurderet. Egentlig ser jeg ham ikke engang i top 50 i dag. Måske endda ikke i top 20 i PL.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Young har fått en ny kontrakt, men hvis det er mulig å selge, så selg.
Sanchez bør selges, er alt for dyr å ha på lønningslisten, og produserer ikke noe.
Rojo vekk med han.
Valencia var bra forrige sesong, hva som har skjedd i år aner jeg ikke. Men vi har tydeligvis ikke bruk for han. Selg.
Lukaku leverer ikke varene, og er alt for begrenset i bruken. Selg og få inn noe bedre.
Mata er langt over toppen, selg og få inn noe annet.
Jones er skadet 66% av tiden, selg. Vå inn en som er solid og vel etablert.
Baily er skadet 80% av tiden, selg. Bruk pengene fra salget av ham, Jones, Mata og Lukaku til å kjøpe en god CB
Darmian - selg...

Sånn, da tenker jeg det er ryddet bra i stallen. Mange ledige båser til gode spiller nå.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Sælg Pogba. Han gider ikke United alligevel. Jeg er godt nok træt af den arrogante, egoistiske, pengeliderlige lejesoldat.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Kyndilfan1 wrote: 21 Apr 2019, 13:26 Ja, se på Citys forsvar. Er det et godt forsvar? Det synes jeg ikke.
Da er vi uenige der. Hvilke fotballag mener du har et bedre forsvar enn City? Men igjen.. mye kommer an på hvilken fotball lagene spiller. Jeg synes ikke det oser klasse av forsvaret til Liverpool, men de har sluppet inn færrest mål i ligaen.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

United køber Wan Bissaka til sommer så ser jeg United have et bedre forsvar end City.

Liverpool har også et bedre forsvar. At City imo har et forsvar, der er i top 3 viser hvor lavt niveau forsvarerne i PL spiller på. Juventus og Barcelona har også bedre forsvar. Og så kan man også diskutere om United, PSG, Real, Atletico, Bayern har et bedre forsvar.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Kyndilfan1 wrote: 21 Apr 2019, 23:10 United køber Wan Bissaka til sommer så ser jeg United have et bedre forsvar end City.
Men mener du at Chris Smalling hadde fått spilletid på Manchester City..?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Basert på Everton-kampen skal alle selges...

Alarmerende det Matic sier i går om inngangen til kampen på TV2:

"Hvordan vi trente før kampen, konsentrasjonen på smådetaljer og mye mer som vi har snakket ut om i et møte etter kampen. Vi skal prøve å gjøre det bedre i kampen mot Manchester City, så får vi se om vi er klare for det".
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Kyndilfan1 wrote: 21 Apr 2019, 13:26 Deres forsvarsspillere er bare heldige, at de har en så god midtbane, for hver gang et hold forbi Citys midtbane så spiller de også forbi Citys forsvar.
Litt enig, i så måte har United et større problem, vår midtbane er meget svak, 48 mål innsluppet i PL til nå...Og om forsvaret vårt er bedre enn City`s ? Ikke helt sikker på det, jeg synes City er bedre med ball og keeperen deres er 10 ggr bedre enn DDG med beina...det er også en faktor.

Men City har et grunnspill og overgår United lett her...forsvaret deres spiller seg ut...vi sliter med å komme ut, og klarerer mer enn vi slår pasninger. I går traff ikke forsvarsspillerne våre hverandre med pasninger på 10-30 meter...

Smalling har vært bedre denne sesongen, men i går var det helt tilbake til start.

Regner med at han er påskrudd mot City, i likhet med resten av troppen. De var råtne i går, hele gjengen.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Om 5 skal inn, hvem skal ut folkens? Regner med at det er to forsvarsspillere, en sentral, en kant, og en spiss som skal inn. Eller en i forsvar og to sentrale heller kanskje. Herrera og Mata er vel fort to stk. som forsvinner, tar ikke med de på lista. Pogba og DDG: Den som lever får se.

Min liste:
Lukaku, Matic, Sanchez, Darmian, Rojo. Selv om Darmian og Rojo egentlig har gjort bra kamper innimellom, så er de sjeldne å se, håper Darmian finner en klubb...har god lønn, men vil vel spille? Rojo er jo skadet stort sett.

Young, Smalling og Jones blir i United til de er 60. Men de har United-DNA, tenker klubben ser de slik i alle fall.

Kom igjen nå, få se UT-lista deres!
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Herrera, Darmian, Valencia og Rojo ser jeg sikre på UD-listen.

Dertil kommer, at minst to af Andreas, Alexis, Bailly, Lukaku, DDG, Pogba, Mata og Martial bliver solgt.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Valencia ja, helt glemt han, burde vært solgt for 3 år siden imo, knallhard, men meget begrenset.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Pogba vil dra, bye bye...da må det to sentrale inn. Mister våre to beste altså...

United vil ikke selge, Pogba vil ikke bli. Pogba selger seg selv på en måte...1.6 milliarder og oppover i følge rykter på United.no

Nok en såpeopera i sommer.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Innsatsen mot Huddersfield får meg til følgende konklusjon: Selg alle!

Men det er jo vanvittig. Men det får en til å lure på: hvem kommer til å være en del av troppen neste sesong?

Ut-listen min er:
De Gea
Pogba
Herrera
Martial
Valencia
Mata
Young
Rojo
Matic
Sanches
Lukaku
Grant
Bailly
Darmian

Galskap, men nødvendig antageligvis:
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Shaw mangler på lista, og Rashford hvis man skal dømme etter dagens kamp...vil beholde Bailly, ellers greit. Få temma villskapen bittelitt, og strukturere ham i posisjonering så kan det bli bra.
LUHG!
Post Reply