Mou sine 5 navn?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Jose sa han hadde 5 navn på sin ønskeliste, hvem tror dere de var?

Jeg tror:
- Fred
- Sandro
- Willian
- Alderweireld
- Milinković-Savić

Har vanskelig for å tro at Lee Grant og Dalot var på den listen.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Boateng?
Maguire?

Rimelig sikker på at Toby står på listen. Levy er en kjip fyr for oss - men alternativet er klausulen til Toby neste år på 25 mill pund. Risikerer han å tape så mye penger? 29 år og 50 mill burde de takke ja til men han bukker ikke under.

Milinkovic-Savic - hvor god er han egentlig. Følger lite med på Serie A - i tillegg hadde han et heller svakt VM.

Kovacic i RM - hvorfor er ikke han aktuell?

Håper vi i det minste jakter en stopper og høyrekant. Kommer julaften tidlig ønsker jeg med enda en spiss.

KjellM
Posts: 2
Joined: 31 Jul 2018, 14:21

Naturlig å tro at han ville styrke midtforsvaret og backene, samt høyreving og ein backup for Lukaku.
Eg tipper på Alderweireld, Fred, Sandro, Perisic og Mandzukic.

no-shaw
Posts: 5
Joined: 08 Aug 2018, 22:47

Tipper Dalot, Grant, Willian, Fred, Alderweireld. Mener han har bekreftet at Dalot og Grant (om ikke spesifikt hans navn så hvertfall 3. keeper) var på lista. Har vel sagt han mangler 2 stk. for at sommeren skulle bli fullkommen.

Men er det ikke rart at man i en av verdens to-tre største klubber leverer 5 navn til direktøren? Virker da veldig uprofesjonelt ift. hvordan andre klubber driver, hvor manageren i mye større grad jobber tett med en Director of Football. Har han f.eks skrevet 3-4 backup-løsninger på denne "lappen" han leverte da? Eller har de virkelig begynte å lete etter backups ila. sommeren som det tyder på fra utsiden. Fotballklubber i Championship drives i så fall bedre... På tide å få orden på overgangspolitikken!

Veldig bra forum forresten! :D
Post Reply