Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply

Deleted User 430

Lett å tenke at han fort blir andpusten, ja..
post liked by: Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16756

Hva står på genseren hans?
Er det «Her utvider Maarud?» 😜
(Har litt Jonathan Moss kropp selv jeg 😄)
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18075

Dusan Vlahovic, må jo være en på blokka til United? Ser jo utrolig bra ut.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Steinar Stenseth wrote:20 Jan 2022, 17:51 Raiola på intensiven.
Vi får krysse fingrene for at det går bra.
(som betyr ulike ting for ulike folk...)
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 20 Jan 2022, 22:41 Dusan Vlahovic, må jo være en på blokka til United? Ser jo utrolig bra ut.
Jeg har ikke sett noe av spilleren, men har fått med meg at han Arsenal er desperate etter signaturen hans, og det har de vært noen måneder nå. Men det sies at spilleren selv ikke ønsker å flytte på seg før til sommeren. Arsenal har per dags dato et større behov for en spiss enn det vi har, så jeg skjønner at de er desperate, men jeg håper han er på blokka vår også.
Cavani forlater til sommeren og vi skal ikke se bort i fra at Ronaldo gjør det samme - og da må vi plutselig ut på spissjakt igjen.

Det er ikke bare bare å være spiss på United, det har vi sett i noen sesonger nå. Noen ganger lurer jeg på om vi bare bør gi Greenwood sjansen en hel sesong og la det stå til. Jeg tenker jo at han neppe kommer til å gjøre det spesielt dårligere enn de vi har hatt de siste årene og at han lett putter 20 mål om han får tilliten. 8-)
post liked by: Blodfink, JørgenT, Pink Final

Deleted User 430

Pink Final wrote:20 Jan 2022, 22:39 Hva står på genseren hans?
Ihvertfall ikke "take a deep breath"...

Neida.. Ligner på mr. Moss i fasongen selv, jeg, så jeg skal ikke si så mye akkurat der 😁
post liked by: JørgenT, Pink Final

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Ja, eigentleg er det ikkje nokon spisskrise i United med Rashford og Greenwood, men ville vore lit tynt med to "spissar" i klubben utan backup.
(Skal ikkje gå meir innpå min teori om Fernandes som falsk 9.)
Det som då er saken bli at ein må "fylle på" med vingar ettersom dei to "spissane" har operert som vindar og med mindre ein skal gå for ein taktikk med Telles og Sancho må ein bruke berre reine vingbackar (Telles, Dalot, Shaw etc.) Men det inneber at ein har minst ein DM som fell ned som ekstra forsvarer og generelt ein "supportive" midtbane bakover.
Så med andre ord vil det minst krevje at ein anten bruker dei ressursane ein har i klubben maksimalt eller, det som er mest sannsynleg, at ein skaffar seg minst ein spiss til.
post liked by: Lingard, Pink Final
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Nå skal vi jo også spille 4-3-3 fremover, så det trenger ikke bli en spisskrise om både Cavani og Ronaldo takker for seg til sommeren. Rashford og Greenwood kan begge spille spiss og Bruno kan operere som falsk 9'er ved behov.

Nå trenger vi å få på plass en god defensiv midtbanespiller (helst allerede i januar, men det ser dårlig ut..) slik at Bruno og McTominay/Fred kan briljere som indreløpere, spesielt McTominay har vært meget god den siste tiden. Den jobben han gjorde mot Brentford før scoringen til Rashford var helt enorm.
post liked by: JørgenT, Pink Final

Deleted User 430

Interessant vinkling om at det er Rangnick som er bremsen i vinduet..

post liked by: JørgenT, Pink Final

Deleted User 480

Vi må ikke glemme Elanga, heller. Den scoringa på onsdag var fra helt øverste hylle. Skal ikke se bort fra at han har flere i baklomma.
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Steinar Stenseth wrote: 21 Jan 2022, 00:32 Interessant vinkling om at det er Rangnick som er bremsen i vinduet..

Litt rart om det stemmer. Skjønner jo prinsippet, men det er jo åpenbart at vi trenger en DM uansett hvilken formasjon eller spillestil vår neste manager vil innføre. Men det handler kanskje mer om du foretrekker f.eks pasningskvalitet/even til å styre spillet eller rene defensive egenskaper, og der har selvsagt ulike managere ulike ønsker.

Deleted User 430

Ryder wrote:21 Jan 2022, 09:19 Men det handler kanskje mer om du foretrekker f.eks pasningskvalitet/even til å styre spillet eller rene defensive egenskaper,
Helt klart. Kan ikke skjønne at det er noe annet det står mellom.

Type Ten Hag = dyptliggende playmaker
Type Poch = grovarbeider

Noe sånt de jobber ut ifra, kanskje?

Deleted User 480

Så skal kanskje Luis Suares bite fra seg i Aston Villa...

https://sportsbibelen.net/fotball/rykte ... _UkulqeRI
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan, JørgenT

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Canto wrote: 24 Jan 2022, 16:11 Så skal kanskje Luis Suares bite fra seg i Aston Villa...

https://sportsbibelen.net/fotball/rykte ... _UkulqeRI
Blir velt alt anna enn "tannlaust" frå dei no med ringrevar som Coutino og Suarez.
post liked by: Pancho P, Buchan, Pink Final

Deleted User 430

Han skulle til Manchester, ihvertfall .

Post Reply