Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Virker som idiotiet der i gården har null begrensninger nei. Må nesten slutte å bli overrasket over de tåpelige utspillene de kommer med. Får saksøke resten av spillerne også, kreve tilbakebetalt all lønn, at de går ned i lønn til €1 i året (spille gratis er tross alt å ta det litt for langt!). Kanskje de kan saksøke UEFA for at Greed league gikk i vasken også. Oi, vent litt. Det har de allerede gjort... Hva med å saksøke Barcelona og Atletico Madrid for tapte inntekter fordi de vant ligaen i stedet for Barcelona? Totalt urettferdig!

Uansett hvor mye FDJ likte klubben i utgangspunktet, kan jeg ikke fatte noe annet enn at han egentlig ønsker seg til pokkers bort etter å ha blitt behandlet så elendig. Skulle tro det var en lærepenge for andre også, men mulig fotballspillere er som ravner, og går etter det som blinker mest.

(Sagt uten, err, et hint av ironi gitt hva vår egen klubb har funnet på de siste 10 årene)
post liked by: Blodfink, Pancho P, Can2
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Det er klart at når man ser på hvordan Barcelona behandler spillerne sine samtidig som at fotballspillere ønsker seg dit så får jeg voldsomt lyst til å bli fotballagent. For jeg tror ikke man finner en rikere yrkesgruppe som er lettere å lure.
post liked by: Blodfink, Cola2, Pangaea, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

35 mill pund for Cody Gakpo, 23 år og ble kåret til årets spiller i Nederland ifjor.
Hvis spilleren selv ønsker å komme til United så er det vel bare å kjøre på.
Må på liv og død ikke vente og vente og vente til det er for sent.

Jeg syns spilleren virker spennende :thumb_up:
post liked by: Pangaea, Can2, Blodfink

Deleted User 430

Lov å håpe...?

post liked by: RedTrafford, Can2, Pancho P
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Kan absolutt være spennende, og vesentlig mer overkommelig pris enn Antony til €80 mill eller deromkring. Han hadde visstnok ikke en god kamp mot Monaco i CL-kvaliken, men statistikken fra i fjor ser fin-fin ut. 21 mål og 15 målgivende på 47 kamper, i alle turneringer. Han er venstrekant, så da spøker det sikkert litt for Rashford, og jeg vil tro tanken da er Sancho på høyre, slik som i kampene hittil. Antony hadde sikkert vært en mer ideell signering ettersom Ten Hag ønsker seg "inverted wingers", men til den prisen er det galskap.

Får se om det skjer noe mer konkret her, eller om det er mest papirprat eller agentprat. Virker som en spennende spiller. Så er jeg fortsatt litt bekymret for at vi ser så mye til Nederland, men er han god nok er han god nok.
post liked by: RedTrafford, Can2, Pancho P
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Det som plager meg mest er at vi ikke hadde spillerne på plass før preseason satte igang. Det blir alltid noe litt desperat over handlingen vår. Savner en klar plan og kjøp tidlig i vinduet.
post liked by: Can2, Pancho P, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Pangaea, JørgenT
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 430

Så denne tweet'en på United.no nå. Uansett om han havner hos oss eller Chelsea må jeg bare bøye meg i hatten og hylle det løpet FdJ kjører her. Snakk om å gi en lang finger til fotball-mafia'n og ikke la seg presse til noe han ikke ønsker. Digger det! 👏👏👏👏

post liked by: Pancho P, Pangaea, Can2, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8252

post liked by: Can2, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

PSG forespør om Rashford. Jeg håper han blir solgt. Selv med ekstratreningen i sommer, så var han like dårlig som forrige sesong. Han har ikke vært god på flere år. Selg selg selg.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Limer inn fra united.no

17.40: Tyske Sky melder at Ralf Rangnick har frarådet Stuttgart-spiss Sasa Kalajdzic å gå til United. Rangnick, som er østerriksk landslagssjef, sier til kanalen at det viktigste for den østerrikske 25-åringen er å forbli skadefri og spille på høyest mulig nivå, og derfor bør han bli i Stuttgart. Den tyske klubben er villig til å selge hvis summen er rett, og spillerens kontrakt utløper neste sommer.

Syns jeg aner ett snev av ondt blod her jeg😬
post liked by: Pink Final, Pangaea, Can2

Deleted User 595

Leser det som kritikk av klubbens generelle struktur og lederskap, og har således ingen problemer med å forstå uttalelsen.

Kunne kanskje latt meg fornærme fordi klubben "vår" omtales slik. Men føler ikke på i det hele tatt, slik klubben styres per nå.
post liked by: RedTrafford, Pangaea, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Liker ikke eks managerer som snakker ned klubben de liksom skulle hjelpe opp.
Rangnick og van Gaal.
Oser bitterhet.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Pangaea, Can2, red, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Elkey wrote: 11 Aug 2022, 19:27 PSG forespør om Rashford. Jeg håper han blir solgt. Selv med ekstratreningen i sommer, så var han like dårlig som forrige sesong. Han har ikke vært god på flere år. Selg selg selg.
Jeg vil beholde rashford. Jeg mener han har mye å bidra med. At han har spilt med skader og problemer har ødelagt mye for ham, men nå må han få tilbake selvtilliten.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pangaea, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Enig Pink👍
Da syns jeg det er bedre å la være å uttale seg, så får heller hver enkelt tolke utifra det.
Istedenfor å vise bitterheten sin.
post liked by: Pink Final, Can2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Virker som han og van Gaal bevisst ønsker å ødelegge for klubben @RedTrafford.
Kan si mye rart om Mourinho, men ikke sett ham uttale seg på denne måten.
post liked by: RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply