Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Mye rart nå. Men en som kan funke er Guido Rodriguez, kontakt er opprettet sies det. (Betis) Ivrig DM.

Edit, var kjapt innom, så ikke alle postene om Guido R før jeg posta…
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Can2
LUHG!
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Nå er det rimelig vilt på ryktefronten, og for oss som får den meste infoen fra twitter og andre mindre troverdige kilder blir det jævlig frustrende. Jeg har selvantent 3-4 ganger allerede. Spesielt etter at Arnautović og Rabiot ryktene dukket opp. To av de største "dra til trynene!" i fotballverden. Djeez. Akkurat hva vi trenger. Kudos til dere som finner kredible kilder og deler her. Fortsett det gode arbeidet. Førstemann som melder De Jong, Savic og Rodríguez klar her inne skal få en real tommel opp :)
Hang in there :strong:
post liked by: Pancho P

Deleted User 595

Ser absolutt ut som Rabiot-ryktene stemmer. Troverdige kilder er samstemte der. Tipper det blir han og de Jong, noe som uansett er en solid oppgradering fra McFred.

Så får man gi Rabiot sjansen. Tviler ikke på at EtH har en ålreit plan her på hvordan han skal håndteres.
post liked by: Can2
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Rabiot er en grei signering, men Arnautovic får jeg virkelig håpe ikke kommet inn portenen på OT. Leste hvor mange pasninger Mc T bidro med under kampen nu i helga, og det var stygg lesing. Så en Rabiot er vel en stor oppgradering på midbanen.
post liked by: Can2

Deleted User 631

Har ikke sett mye av Rabiot. Men her er en statistikk fra Opta.
Rabiot v Mctominay per 90 minutes since august 2021
Passes Rabiot 42 Mctominay 47
Pass completed Rabiot 83% Mctominay 85%
Progressiv passes Rabiot 2.49 Mctominay 3.62
Progressiv carries Rabiot 4.75 Mctominay 4.81

Statistikk brukes hele tiden, vet ikke om denne viser så mye, men stoler på de som har sett mye av Rabiot og mener han er mye bedre enn det vi allerede har.
Jeg ville likt å ha en annen type inn i klubben. Liker han ikke. Skulle gjerne hatt en som var raskere til beins også foran Maguire og Lindelöf/Martinez.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Can2, Belfastboy, RedTrafford, Pangaea
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

No er ikkje statistikkar alt i fotballen, men ifølge Statman Dave er Rabiot blant dei svakare midtbanespelarane i dei europeiske toppligaene i dei fleste pasningskategoriane. Og det er i Serie A, der tempoet er mindre intenst enn i Premier League. Håpar Ten Hag & co veit kva dei gjer, for eg ser ikkje planen med dei to nysigneringane, bortsett frå at overgangssummane er låge.
post liked by: Blodfink, Can2, Belfastboy, RedTrafford, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

En Rabiot i form kan nok bli en oppgradering, med et godt driv gjennom ledd og ganske god teknikk, har litt hodestyrke også. Og takler jo så det synger. Men veldig usikker på humøret hans, og ikke minst agent-moren hans...

Men statistikken over her viser jo at McT har større suksess...Men de er to ganske forskjellige spillertyper vil jeg si. Det er vel litt mer "ball" i Rabiot enn McT.
post liked by: Pancho P, Can2, Pangaea
LUHG!

Deleted User 402

Hjelpes, vi ryktes jo å skulle kjøpe to nye lag i dag.

Noen som vet noe om han fra PSV? Trenger litt positive nyheter...
post liked by: Pancho P

Deleted User 631

Han er en høy ving, bra driv. Bayern München skal følge med på han. Men trives jo selvfølgelig best på venstre kant, og skjære innover.
post liked by: Pancho P
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Gapko kan spille spiss også. Vet ikke helt om toppnivået hans er bedre enn Rashford sitt, men vil absolutt øke konkurransen på venstrekanten. Kanskje det er det Marcus Rashford trenger for å finne tilbake til gammel form? Vi husker hvor god Luke Shaw plutselig ble når han fikk konkurranse om plassen på venstrebacken.

Ellers så ryktes vi til Milinkovic-Savic også. Slik jeg tolker situasjonen så begynner klubben for alvor å gå tom for tålmodighet når det gjelder Barcelona og De Jong. Milinkovic-Savic vil etter min mening være en stor forsterkning sentralt selv om at han ikke er lik De Jong i spillestilen. Rent kvalitetsmessig så vil han absolutt være en oppgradering både for McTominay og Fred.

Rabiot ser også ut til å nærme seg, han er jeg mer skeptisk til. Men jeg føler meg uansett 100% sikker på at det vil komme inn minst en forsterkning på midtbanen og det er i alle fall gode nyheter.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

Han imponerte meg då Norge og Nederland spela 1-1 i VM-kvaliken på Ullevaal. Bra rykk og finterepertoar. Kom seg til mange sjansar, men bomma på avslutningane. Som @mcilroy2.0 nemner, likar han å skjære inn frå kanten. Om han har utvikla seg i avslutningsfasen, kan han absolutt vere ein spennande mann.
post liked by: Belfastboy, Can2, RedTrafford, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 631

I Nederland sier de at for den prisen, bør det være en no-brainer. Spennende type, atletisk og jobber hardt.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Can2

Mr H
Posts: 463
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1363

Hvorfor i alle dager kunne vi ikke bare gått direkte for Paredes i steden for? Bedre spiller, mer den typen vi tenger og mindre bagasje. Her finansierer vi rett og slett at Juve oppgraderer laget sitt.



Mtp at han har 1 år igjen på kontrakten, har svært høye lønninger og at Juve gjerne vil bli kvitt han er ikke summen for rabiot så lite heller. Tror nesten de kunne vurdert og kjøpe han ut av kontrakten, men her får de både lønnen av bøkene og en brukbar sum.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Pangaea

Deleted User 402

Mr H wrote: 09 Aug 2022, 13:45 Hvorfor i alle dager kunne vi ikke bare gått direkte for Paredes i steden for? Bedre spiller, mer den typen vi tenger og mindre bagasje. Her finansierer vi rett og slett at Juve oppgraderer laget sitt.
Fordi vår sportslige ledelse er inkompetente?

Beklager, skal skru av og legge vekk pessimismen, men jeg er så lei av dette...
post liked by: Pancho P, Pangaea

Mr H
Posts: 463
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1363

En aldri så liten gladnyhet:



Skal sies at det er ganske lav terskel for gladnyheter nå til dags, siden dette er en avtale vi aldri burde vært involvert i fra starten av.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Can2, RedTrafford, Schmeichel, Pangaea
Post Reply