Hvem blir United´s neste manager

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Alt eierne til Manchester City har gjort, er å tilrettelegge for Pep Guardiola. Jeg sitter ikke med samme følelsen over det som eierne til Manchester United har gjort ovenfor Mourinho, Moyes og LvG.
Man som sagt mene hva man vill om Mourinho, men utdatert tror ikke han er.
Det er ikke godt nok slik det er nå. Får det bare ikke til i United. Men blir ikke overrasket om han får det til med en annen klubb.
Men Woodward kan bare forsette i samme tralten, å sparke Managere. Så sitter vi her og freser om et par år igjen. At Manageren er så dårlig og ikke får det til. På tross av alle milliardene han har brukt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Stor forskjell på City og United, helt klart. Men nå er City under press og må komme med noen svar til UEFA. Det er enda noe: https://www.skysports.com/football/news ... m=referral

Mourinho har jo en god CV, og at styre og stell i United ikke er det beste vi kunne håpet på er jeg også enig i.

Men når jeg leser hva Mourinho sier på PK i dag blir jeg bare mer forvirret...Enten er det dårlig oversatt, eller så vet han ikke lenger hva han skal si. Pogba hadde visstnok svart rolig på kritikken han fikk i garderoben, ved å nevne at det ikke fantes pasningsalternativer fremover på banen, noe alle som ser kampene også legger merke til. Vi er avhengige av enkeltmanns-prestasjoner og tilfeldigheter nærmest. Samhandling er et sjeldent syn.

Jeg tror det finnes managere som kan innarbeide et system på kortere tid, enn det har tatt JM og ikke finne ut av det...
LUHG!

Busby Babes
Posts: 25
Joined: 09 Aug 2018, 14:37
Liker mottatt: 1



Muligens bare å krysse Jardim av lista for kandidater.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Jardim ble ansatt av Monaco igjen.
25 januar var han tilbake.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Pink Final wrote: 07 Feb 2019, 21:33 Jardim ble ansatt av Monaco igjen.
25 januar var han tilbake.
Hilarious :-)
post liked by: Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ole Gunnar månedens Manager, god start å man kunne si :clap: Og 7 år siden sist United hadde månedens manager.
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 07 Feb 2019, 21:33 Jardim ble ansatt av Monaco igjen.
25 januar var han tilbake.

Jaggu, det er det ikke ofte man ser!
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Buchan wrote: 08 Feb 2019, 14:50 Ole Gunnar månedens Manager, god start å man kunne si Og 7 år siden sist United hadde månedens manager.
Det var på tide! Utrolig gøy med OGS .:)
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Bare kaster ut et navn her: Roberto Martinez. Trener for Belgia - verdens beste lag (iht. FIFAs rankingliste). Vant FA-cup-finalen med Wigan i 2013... Wigan!!!

Han er vel et bedre valg enn Pochettino?...
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Martinez rykket riktignok ned med Wigan i samme sesong som at han vant FA-Cupen.
Var heller ingen storsuksess i Everton når han tok over etter Moyes.
Hvorvidt FIFA rankingen avgjør hvem som er det beste laget kan diskuteres. Er i beste fall en offisiell pekepinn.
Han har en tredjeplass med Belgia i VM som beste resultat.

Etter min mening finnes det bedre alternativer. Nagelsmann og Tuchel er heller to stk jeg heller ville ha satset på.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kjetil Knudsen i Bodø/Glimt, en ny Eggen? Fått ham inn i teamet til Solskjær, og så Overmars og vdS inn som sportssjefer. Leste jo jaggu et rykte om at de to nederlenderne skulle være på radaren til Ed...Men de ender vel i Barca...
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Radaren til Ed ville jeg kanskje ikke stolt så veldig mye på. Ubekreftede rapporter tyder på at den var i bruk på Titanic sist. Var visstnok på speiding etter en sportsdirektør, som på den tiden ble kalt isfjelldirektør, siden mesteparten av jobben som gjøres ikke blir sett av folk flest.

Err.. vel. Foreløpig synes jeg vi har en meget god manager og ser for meg at han blir lenge enda. Har blitt drittlei av alle disse spekulasjonene om hvilket gress som er grønnere.

Jævli glad vi ikke hadde dagens fanskare da Sir Alex bygde opp laget. Hadde sikkert vært bedre med 18 andre managere i den perioden.
post liked by: Pink Final

Deleted User 108

Tror Ferguson skal være glad det ikke fantes sosiale medier i 89/90 ja @Pangaea. Presset og trykket utenfra var utrolig lite i forhold til i dag. Med sommerkjøpene Danny Wallace, Paul Ince, Neil Webb og Gary Pallister var sesongen en katastrofe. Dårlig fotball og dårlige prestasjoner. Hadde et topplag på papiret, men var ikke i nærheten av å levere. Heldigvis så var ikke FA-Cupen en Mikke Mus cup på den tiden. Den betydde mye for spillerne, supporterne, managerne og klubbene.
Tror Solskjær skal være fornøyd med at det er tomme tribuner nå. Med fulle tribuner og et kravstort publikum på Old Trafford tror jeg det hadde vært tøffere tider også hos Solskjær nå.
Spennende når det tar til igjen. De to første matchene må vinnes, helst greie og store seire også, hjemme mot WBA og Istanbul.
post liked by: Pink Final

Deleted User 367

Ser heller at OGS fortsetter i stedet for Martinez eller Tuchel.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg støtter opp om at OGS skal få fortsette. For meg var det bare ment å påpeke at det finnes managere der ute, som har utført store bragder. Roberto Martinez holdt Wigan oppe i PL overraskende lenge. De var alltid tippet til nedrykk, og da de først rykket ned, så var det med et voldsomt smell (seier mot City i FA-cupfinalen).
Post Reply