Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Ser Ronaldo linkes.
Det blir tidenes falitt i so fall.
Har 0 lyst å ha han i klubben.

Har du?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Er noen år siden jeg ønsket Ronaldo tilbake, men han kan nok fortsatt bidra med noe. Men det føles litt rart om han blir hentet tilbake etter 12 år..
post liked by: Otac
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Har ikke den helt store troen på at det blir noe av. Personlig synes jeg det er for sent. Han kan helt sikkert fortsatt bidra, han scorer fortsatt mye, men jeg synes det blir litt feil. Han vant alt her og så dro, og brukte sine beste år i Real Madrid. Er ikke helt sikker på om PL er riktig for en spiller som er begynt å dra på åra heller. Okay, han er en fysisk freak, som Zlatan, men likevel. PL er veldig fysisk, og det vil være enklere for ham å prestere i en annen liga, som Italia eller Frankrike. Drar han fra Juventus, har jeg mer tro på at det blir til PSG. Vinne en tittel i et nytt land, og sikkert score en god del der og. I en enklere liga som det, kan han sikkert spille til han er 40.
post liked by: Blodfink, Otac
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Tom Heaton er visstnok straks klar, erstatning for Grant.

Håper vi gjør noen signeringer til, og Rashford må bygges opp igjen i sommer...I arbeidslivet er det vanlig å kreve at jobben har fullt fokus, kanskje en slik klausul må inn i kontrakten hans.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 27 May 2021, 00:35 og Rashford må bygges opp igjen i sommer..
Jepp! Uheldigvis må han spille EM, men det spørs hvor mye spilletid det blir mtp den dårlige formen hans. Nå får han heldigvis litt hvile før turneringen starter.
Men det skal sies at England mønstrer en helt utrolig sterk tropp, synes jeg, og derfor må nok Rashford finne seg i å sitte litt på benken, tror jeg. Det er ikke hvem som helst som ønsker å spille i posisjonen hans; Sterling, Grealish, Foden og Sancho..
post liked by: Blodfink
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Har det ikke også gått rykter om at Rashford må opereres, og at han planlegger å gjøre dette etter EM slik at han får vært med der..?
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Blodfink wrote: 27 May 2021, 00:35 I arbeidslivet er det vanlig å kreve at jobben har fullt fokus, kanskje en slik klausul må inn i kontrakten hans.
Det var da voldsomt da... Veldig mange andre fotballspillere som har hobbyer eller prosjekter ved siden av 'jobben' som fotballspiller -- enten det er veldedighet, restauranteier, tusen reklameoppdrag, eller hva det måtte være. Rashford er en rollemodell som andre spillere ser opp til, og det tar man ikke fra ham. Tror det er bra at man brenner for noe annet enn bare fotballen. Han står jo også midt i en forferdelig rasismekamp. Bra at han har tatt en lederrolle der, men det gjør han sikkert også mer utsatt. Slik som f.eks. Sterling også er utsatt.

Er et større problem at han har spilt halvskadet nå i sikkert et halvt år. Men det burde han egentlig få ros for, og ikke pes. Andre hadde satt seg på bakbeina, eller lagt seg i fysiorommet, men ikke Marcus. Han vil fortsatt bidra, og gjør det til sikkert sine beste evner gitt slitasje og småskader.
post liked by: Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jeg er ikke i mot at spillere gjør ting utenfor banen, men det blir mye fokus og energi som trengs i det Rashford gjør. Og at han spiller skadet er jo bare trist synes jeg. Han kan jo delegere mer av arbeidet utenfor banen f.eks.

At han hjelper underklassen med mat på bordet er helt topp det. Men spilleren Rashford er jeg bekymret for.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Donnarumma bytter klubb, United er visstnok interessert, det høres bra ut. Han er ikke perfekt, men spennende om han blir hentet.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Blodfink wrote: 27 May 2021, 21:40 Han kan jo delegere mer av arbeidet utenfor banen f.eks.
Det kan vel hende at han allerede gjer? Veit ikkje vi lite om korleis dette foregår?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Det gjør han sikkert, (delegerer), og helt riktig: Vi vet ikke hvordan dette foregår, det var ikke ment som en konklusjon fra min side. Men at det tar mye energi uansett et sånt prosjekt eller to tror jeg. Jeg er vel heller ikke alene om å mene det.

Men han oppklarer det jo litt selv på nett så jeg.
post liked by: Otac
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Er ikke akkurat vanlig med klausuler i arbeidslivet om at man ikke kan ha prosjekter på siden. @Blodfink

Men jeg er egentlig litt enig med sistnevnte her. All utenomsportslig aktivitet tar krefter og energi. Og Marcus Rashford har sett sliten ut, spesielt mot slutten av denne sesongen. Og hvis man har sett på Twitteren til Rashford så har det kommet et x-antall tweets om lokasjon og tidspunkt hvor barnefamilier kan hente mat. Så det virker som om at han har en veldig aktiv rolle oppe i det hele.

Så er spørsmålet om det er bedre for Rashford å ta et steg tilbake og fungere utelukkende som en slags "Patron", jeg tror det vil være det beste spesielt for fotballkarrieren hans. Dersom man sammenligner han med Messi foreksempel som har opprettet en egen stiftelse, som igjen drives av andre. Toppidretten er brutal, det er ikke mye tid og energi man kan bruke på andre ting før prestasjoner kan påvirkes. Selv om at dette også vil være individuelt.
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Håper i grunn United kvitter seg med Fred.
Ingen lag vil vinne PL eller CL med Fred som første valg på defensiv midt. Og McT må vi beholde.

Kanskje han kan selges for 35 mill?
Ein halv Rice eller Ndidi?
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Helt enig i at vi ikke burde starte med Fred. Samtidig så mener jeg at vi egentlig ikke burde selge noen av de som er i dagens førsteellever. Vi spiller mye kamper og selv Rice eller Ndidi vil ikke kunne spille alt.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

messilingard wrote: 28 May 2021, 11:36 Er ikke akkurat vanlig med klausuler i arbeidslivet om at man ikke kan ha prosjekter på siden
neida, men jeg ønsker at United krever fokus på fotballspilling, fyren er jo utbrent i ung alder.
post liked by: Otac
LUHG!
Post Reply