Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Føler egentlig at en ung og fremmadstormende høyrekant er det siste vi trenger. Greenwood, Diallo, Pellestri i tillegg til flust av talenter på kantene i akademiet. Skulle vi hentet en høyrekant nå så bør det være Sancho-kvalitet etter min mening.

Men for all del, Jeremy Doku er en spennende type!
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Ja, vi har en del prospekter allerede, enig der. Men denne Doku-fyren ser jo helt ekstremt kvikk og teknisk ut.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Er lei av Haaland-hysteriet, synes vi bør gå for Mbappe, Ndidi og Sancho i stedet. Og Pau Torres og Max Aarons. Halve laget trenger ufordrere. :D
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Jepp, ser at Alfie og Raiola er på ferie i Barcelona. Personlig så blir jeg overrasket om de klarer å betale for karantenehotellet til Alfie når han lander på Sola. Hvor de henter et par mrd til å hente Haaland er et enda bedre spørsmål.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Barca ønsker å kvitte seg med noen spillere, henter midler i det muligens. Har vært ganske sikker hele veien på at Haaland ikke er interessert i United. Jeg kan jo ta feil, men nå seiler jo Barca opp som favoritt, tydelig at Braut har gitt klarsignal for forhandlinger, tror også Real, City, Liverpool og Juventus står foran United på lista...

Edit: Jeg ønsker Grealish til United også. Dette blir dyrt :D
LUHG!

Deleted User 430

Nå er de i Madrid.. Er Real favoritter nå? 😁 Ser de nok i England om kort tid, skal dere se. Kombinert pr- og business-reise dette. Virker som alt handler om å skape blest rundt saken og dermed mest mulig penger til Haaland*2 og Raiola..

Har vi egentlig lyst på en sånn gjeng..?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Steinar Stenseth wrote: 01 Apr 2021, 17:42 Nå er de i Madrid.. Er Real favoritter nå?
Real er på lista som nr 2, så business-turen stemmer bra med den.
Steinar Stenseth wrote: 01 Apr 2021, 17:42 Har vi egentlig lyst på en sånn gjeng..?
Nei.
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote: 01 Apr 2021, 18:48
Real er på lista som nr 2, så business-turen stemmer bra med den.
Mye mulig de tar det i "prioritert rekkefølge", men det kan jo være de reiser til disse klubbene først siden AIH allerede var i Spania i forbindelse med landskampen og at det er andre innreiseregler i f.eks England..?
Blodfink wrote: 01 Apr 2021, 18:48
Nei.
Der er vi i hvert fall enige :D
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Steinar Stenseth wrote: 01 Apr 2021, 19:37 Mye mulig de tar det i "prioritert rekkefølge", men det kan jo være de reiser til disse klubbene først siden AIH allerede var i Spania i forbindelse med landskampen og at det er andre innreiseregler i f.eks England..?
Skal jeg tippe så er det først og fremst praktiske årsaker, som innreiseregler, som har skapt rekkefølgen på besøkene.

Utover dette så er jeg egentlig ganske overrasket over at Barcelona er med i denne kampen. Samtidig så er det ikke umulig at noen har kjøpt gjelden deres, eller deler av den, og at klubben har fått redusert den kortsiktige gjelden sin.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

messilingard wrote: 01 Apr 2021, 19:50
Utover dette så er jeg egentlig ganske overrasket over at Barcelona er med i denne kampen. Samtidig så er det ikke umulig at noen har kjøpt gjelden deres, eller deler av den, og at klubben har fått redusert den kortsiktige gjelden sin.
Det kom raskt meldinger, etter valget, om at Laporte hadde tilgang på noen som ville sørge for litt cash flow fremover, så ingenting overrasker meg med den business'en der lenger. Om ryktene stemmer vil han koste ca 10% av den allerede eksisterende gjelden og spillere som skal signere nye kontakter må gå ned i lønn, men likevel er de på shoppingtur.. Syk syk verden...
post liked by: Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er vel ganske utidig den rund dansen av Haalands agenter eller penge gribber.
post liked by: Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Sier ikke nei takk til Haaland. Selv om det er et stort men her.
Han har Raiola som agent, en far som har spilt for Bryne, Leeds og City.
At han har en touch verre enn Lukaku for tiden ordner seg nok når formen kommer tilbake.
Selv om det er urealistisk så hadde det vært fantastisk med Mbappe.
post liked by: Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Buchan wrote: 08 Apr 2021, 08:09 At han har en touch verre enn Lukaku for tiden ordner seg nok når formen kommer tilbake.
Et touch verre enn Lukaku for tiden?? Fyren er jo helt enorm.
Jeg synes dessverre det så ut som Foden og Haaland hadde en litt for god tone etter kampen deres og blir som sagt tidligere overrasket om han ikke havner i City i løpet av sommeren.

Men det er uansett andre spennende ting som kan skje i sommer.
Sancho flytter mest sannsynlig på seg..
Grealish kan være på flyttefot, Rice det samme.. og kan være aktuell nå som Lampard ikke er manager i Chelsea mer.
I tillegg bør Kane finne ut om han ønsker å vinne PL og CL i løpet av karrieren, for dette skjer neppe i Spurs. Større sannsynlighet hos oss i alle fall og det mener jeg at jeg kan si uten supporterbriller. :D
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Legger ikke så mye i samtalen mellom Foden og Haaland. Er ikke så uvanlig at fotballspillere snakker sammen.

Både Sancho og Haaland drar nok videre dersom Dortmund ikke kvalifiserer seg til CL. Det er uansett økonomisk gunstig for de å selge begge to dette vinduet fremfor å vente enda et år. Kontrakten til Sancho går ut 2023 så allerede neste sommer kommer markedet til å prise han lavere på grunn av gjenværende tid på kontrakten. Haaland har selvfølgelig den utkjøpsklausulen.

Grealish tror jeg vi bare kan glemme. Han har signert en ny kontrakt med Villa og blir neppe solgt for noe mindre enn en astronomisk sum. For all del en fryktelig god spiller, men dersom valget står mellom Haaland, Sancho eller Grealish som den offensive forsterkningen så tror jeg det blir bedre avkastning med de to førstnevnte.

Tottenham selger ikke Harry Kane til en engelsk klubb. Jeg kan i alle fall ikke se det for meg.

Rice kan fort bli aktuell, dersom West Ham ønsker Lingard i retur så kan vi ha et trumfkort på hånden. Gitt at Rice ønsker seg til United selvsagt. Kollega Souček i West Ham ser jeg som et godt alternativ sentralt i banen.
post liked by: red
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Er nesten mer gira på Souček enn Declan Rice. Liker generelt når vi har spillere overalt på banen som kan score.

Sancho + Souček inn i sommer, hadde ikke gjort noe det.
post liked by: messilingard, Blodfink
Post Reply