Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ikke relevant for oss men Ronaldo på vei til City.
Han hadde jo et håp om Paris, men der havna Messi.

Ronaldo tenker en ting, det er hans egen suksess så ikke veldig overasket.
Tilslutt er City en av de få klubbene som er villig til å sprenge lønnsbudsjettet for å hente han.
User avatar

Ryder
Posts: 4629
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10420

Merkelig valg av de involverte i så fall.

City har selvsagt råd og de kan sikkert forsvare det kommersielt, men synes faktisk det er rart om Pep ønsker seg Ronaldo på laget. Ser ikke akkurat for meg at CR lar seg detaljstyre i den grad Pep ønsker med sine spillere. Har inntrykk av at Ronaldo i praksis har vært "spillende manager" de siste åra (mest for Portugal, men også i klubbene).

For CR sin del er det selvsagt synd at han velger å ødelegge mye av standingen sin hos United-fansen. Personlig tar jeg det ikke blytungt, er sikkert litt for gammel for å ha det sterke idol-forholdet til Ronaldo som mange yngre fans har. Han var briljant for oss, men har alltid vært litt skeptisk til ham som fyr.
post liked by: Pancho P, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Går Ronaldo til City så plasserer jeg han i samme bås som Tevez. Da er det utelukkende hat mot han fra min side. Sikkert barnslig og umodent, men det er slik ståa er.

Går han tilbake til Madrid eller til USA er det i alle fall mulig å respektere det han gjorde for oss.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Overraskande at folk blir overraska over at CR7 kun tenker på seg sjølv.

Samme med Messi, Krokkodilletårer.
post liked by: Blodfink, Pancho P

Vidar Dale Fjeld

Lykke til Ronaldo sier jeg...en av verdens beste spillere gjennom tidene. Hos City får han en spesifikk oppgave...å score mål på sjansene han får fra sine 10 andre tilretteleggere.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

Følelsene er nok større for lommeboka enn for den røde delen av Manchester.

Hvis det skjer så har jeg ikke ord.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14536
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22975
Liker mottatt: 18956

Dalot til Dortmund muligens, snakk om lån da...med kjøpsopsjon neste år. (Sky Sports’ Kaveh Solhekol), kanskje United tar seg råd til en ny spiller på tampen her...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ang. Ronaldo: Ryktene har jo gått om retur til United, men at United ikke var interessert. Det kan være forklaringen på at han går til den andre klubben. Hevngjerrig er han nok da i tilfelle..
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Tror ikke Ronaldo hadde en overgang til City i tankene sine da overgangsvinduet åpnet, men det har sikkert blitt sånn etter hvert. Han vil fortsette i en av de beste klubbene i Europa og City er det eneste laget som ønsker han (og kan ta seg råd til han) tydeligvis. Real Madrid sikrer seg Mbappe og da er det ikke mange klubber igjen som har råd til Ronaldo. Solskjær har noe eget på gang og jeg skjønner derfor at han ikke ønsker å hente Ronaldo. Vi har nesten et luksusproblem offensivt allerede, spesielt mtp de som krever spilletid. Bruno SKAL spille alt, det samme ville Ronaldo krevd.
En overgang kunne kanskje vært mulig hvis vi hadde sluppet Pogba til PSG? De bør ha litt penger nå som Mbappe blir solgt - eventuelt så går han gratis til PSG eller Real Madrid neste sommer. Ikke optimalt..

Dalot på utlån ser jeg på som veldig positivt, for det må jo bety at klubben kommer til å gi Atletico det de forlanger for Trippier.. og at sistnevnte derfor blir en rød djevel i løpet av kort tid.

Ellers litt frustrende med Cavani som må reise helt til Uruguay hver gang han skal spille landskamp. Blir en del reising, litt covid osv.. hvor mange kamper kommer han til å spille for oss før jul? Kanskje hadde vi hatt plass til Ronaldo likevel..

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Hadde vore "morosamt" (men svært lite realistisk) med draumeretur for Rafael. Er gratis så få han på blokka;)
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Lingard wrote: 25 Aug 2021, 13:36
aregran wrote: 25 Aug 2021, 07:47 Hvis han fremdeles ikke er en del av planen etter å være en av få som har fått trent ordentlig gjennom sommeren må han være langt unna Solskjærs planer.
Jeg er ikke 100 % oppdatert på situasjonen rundt van de Beek, men jeg merker at vi er flere som ikke er det. Fakta er at han ikke har fått trent ordentlig gjennom sommeren, som mange tror, men vært skadeplaget.
Han var ikke involvert i første kamp i pre-season mot Derby.
Han var heller ikke involvert i andre kamp mot Queens Park Rangers.
Han fikk 14 (!) minutter i 3. treningskamp mot Brentford.
Han startet og spilte 45 minutter i siste treningskamp mot Everton.

Ingen optimal pre-season. Kanskje hadde han fått spilletid hvis han faktisk hadde hatt en ordentig bra pre-season, men det er slettes ikke sikkert. Det er fortsatt merkelig at han spiller så ekstremt lite som han gjør, men om han kun blir sett på som en backup til Bruno, så er det mer forståelig.. men man skulle jo tro at han kunne bidratt med noe litt dypere på midtbanen også.
Har egentlig bare fått med meg at han tydeligvis har trent mye styrke, men det kan man jo gjøre selv om beina ikke virker helt... Jeg synes hele situasjoner er merkelig, særlig med tanke på at det ikke har vært noen overgangsrykter heller.

Om Solskjær fortsatt har troa til tross for at han ikke spiller nå er det kanskje en forklaring at han har hatt en dårlig pre-season... Eller er han bare god som intreløper i 4-3-3?

Kjenner jeg er litt bekymret for den sentrale midtbanen vår om vi skal fortsette med 4-2-3-1 og det blir så dårlig som sist helg når McTominay er ute...
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Ryktes at vi muligens er i ferd med å sikre oss Ronaldo foran nesen på City. Bare spekulasjoner selvfølgelig..
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Det var vel noen italienske medier som meldte dette tidligere. Virker ganske åpenbart at de gjorde dette kun for klikk. I følge MEN så er ikke United interessert i Ronaldo. Ikke er jeg særlig interessert heller. Ronaldo får heller ta konsekvensen av at hans historie med United nå er gravlagt. Har jeg et ønske så hadde det vært at Sir Alex gikk ut og regelrett slaktet Ronaldo i media. Ikke at jeg tror det skjer, men min bitterhet hadde elsket det.

Angående Van de Beek så syntes jeg egentlig bare synd på han for øyeblikket. Virker som om Murphys lov gjelder spesielt ekstra for han. Forhåpentligvis får han muligheten over tid til å vise seg frem. Såpass syntes jeg nesten Solskjær skylder han etter å nærmest ha lovet han spilletid i media. Solskjær har jo gitt spilletid til mange som har underprestert tidligere. Men slik ståa er nå så syntes jeg egentlig ikke at Van de Beek har fått en fair sjanse til å vise seg frem.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

messilingard wrote: 27 Aug 2021, 14:10 Det var vel noen italienske medier som meldte dette tidligere. Virker ganske åpenbart at de gjorde dette kun for klikk. I følge MEN så er ikke United interessert i Ronaldo. Ikke er jeg særlig interessert heller. Ronaldo får heller ta konsekvensen av at hans historie med United nå er gravlagt. Har jeg et ønske så hadde det vært at Sir Alex gikk ut og regelrett slaktet Ronaldo i media. Ikke at jeg tror det skjer, men min bitterhet hadde elsket det.
Mistenker at Keane i så fall kommer med noen ganske ærlige ord. Sikkert Neville og.

Spent på om det blir en Mbappe-overgang til Real, det kan sette i gang tidenes kjedereaksjon?

Ronaldo til PSG?
Pogba til PSG?

Rice til United for Pogba-pengene?
Lingard til West Ham som del av Rice-overgang?

Deleted User 430



Ønsket meg, i utgangspunktet, ikke noen retur, men om vi kupper denne foran nesa på City er det så absolutt verdt det. Gir f.eks. Martial en mulighet til å dra en sesong på lån for spilletid og, forhåpentligvis, økt selvtillit også..
Last edited by Deleted User 430 on 27 Aug 2021, 15:07, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Jeg har også vært litt sånn «meh» til en eventuell Ronaldo-retur, men nå kjenner jeg at det kribler ORDENTLIG i magen. La dette skje. Vær så snill!

Styrker laget vårt og vi unngår at spilleren havner i City.
post liked by: Pink Final, Blodfink
Post Reply