Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12534
Liker mottatt: 4887

Silly Season har for meg blitt en saga som jeg ikke bruker spesielt mye tid og krefter på lenger.
Journalistene kommer med nye rykter hver bidige dag i en eller annen form og farge.
Og vi, supporterne, blir sure og gretne for at våre favoritter ikke blir nevnt i like stor grad som andre.

Husker jeg leste om hvor mange spillere som var linket i en eller annen retning til United en av de siste sesongene. Det var ikke få!!

Og jeg tror United holder kortene ganske tett til brystet om hvilke spillere de er ute etter eller er i forhandlinger med.
post liked by: Pink Final, Pangaea
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

Samme her @Belfastboy.
Tror det er få journalister som sitter på info.

Det sagt håper jeg jo på forsterkninger, men bryr meg feks lite om ryktebørsen på United.no.

(Komm feltet der holder seg på siden 1 uke, så det mest egnede stedet å skrive (off topic) der inne).
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 429

Bryr meg ikke så veldig mye om rykter jeg heller, mest fordi jeg stoler på at OGS hjelper klubben til å ta de rette valgene. F.eks. har jeg gitt opp å i det hele tatt tenke på keepersituasjonen. Solskjær og gjengen er i uendelig mye bedre posisjon til å velge riktig mann enn det noen av oss er.
post liked by: Belfastboy
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12534
Liker mottatt: 4887

Pink Final wrote: 04 Jun 2021, 07:26 Det sagt håper jeg jo på forsterkninger, men bryr meg feks lite om ryktebørsen på United.no.
Den ryktebørsen er helt latterlig. De kan skrive om den samme spilleren hver eneste dag hele uka, måneden og sommeren, bare med forskjellige kilder/journalister.
Og så er det noen kverrulanter og mildt sagt idioter som prøver å herje der inne.
PS! Så f.eks. den herlige kommentaren din til "Bruno Fernandes" ang. Solskjær der inne. Kan virke som han skal mene det motsatte av deg. Litt som her inne:)
post liked by: Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Belfastboy wrote: 03 Jun 2021, 22:24 Silly Season har for meg blitt en saga som jeg ikke bruker spesielt mye tid og krefter på lenger.
Journalistene kommer med nye rykter hver bidige dag i en eller annen form og farge.
Helt enig. Synes ikke det er noe vits å følge særlig med på disse "ryktene". Slik har det vært i mange år. Det som skjer, det skjer, og tviler på disse journalistene har god info uansett. Men noe må de skrive, United selger, så da blir det å linke United til nye og gamle navn hver bidige dag i 12 måneder (seriøst, silly season er nå 12 måneder lang, trist).

Det eneste noenlunde konkrete håpet jeg har, er at vi signerer Sancho. Vi er åpenbart interessert, kom langt i forhandlinger forrige sommer (spesielt personlige), prisen er mer fornuftig nå, vi trenger fortsatt en sterkere høyrekant. Mye som tyder på at dette kan skje, vertfall slik jeg ser det.

Folk må smøre seg med tålmodighet, og gjøre klar salt-trilla. Anbefaler også et stort lager med vann, for å ta vare på din egen helse. Vi snakker saltinntak på industriell skala her, så noe kompensasjon må vi gi kroppen.
post liked by: Belfastboy
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Virker som de fleste av oss er for gamle til å bruke tid og krefter på silly season. Been there, done that. :D Litt enklere nå som Twitter eksisterer, synes jeg. Der kan man følge de mest troverdige.. som f. eks Fabrizio Romano. Når han skriver, så "lytter" jeg.. :P

Og i går kveld twitret han faktisk noe veldig positivt.
Manchester United have re-started contacts to sign Jadon Sancho. Talks on with player’s camp on personal terms [potential contract until 2026]. 🔴 #MUFC

No official bid yet.
BVB prepared to sell Sancho - but only for €90/95m.
No move from #LFC.
Ikke akkurat noe nytt, men det ser veldig ut som vi gjør det som skal til for at Sancho spiller for oss neste sesong.. og det virker ikke som vi får konkurranse fra noen av de andre engelske klubbene heller. Håper vi får en done deal her i løpet av måneden.

Han skriver forresten også at Wijnaldum, som har vært linket til Barcelona i laaang tid, muligens velger PSG istedenfor. Barcelona skal visst ha ønsket spilleren til å komme på medisinsk test, men nå har PSG kommet med et kontraktsforslag med dobbel så høy lønn så da spørs det ikke om Wijnaldum går til Frankrike istedenfor.

Trippier er en annen spiller vi har blitt linket veldig mye til, men jeg tror ikke Romano har skrevet noe særlig om denne potensielle overgangen.. og derfor er jeg skeptisk til ryktet. Jeg stiller meg positiv til Trippier, men kan ikke skjønne hvorfor Atletico skulle ønske å selge han.
post liked by: Belfastboy
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Trippier har hjemlengsel, familie i Bury. Tror jaggu sjansen er stor for at han kommer. Oppløftende rundt Sancho ja.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Lingard wrote: 06 Jun 2021, 03:35 Trippier er en annen spiller vi har blitt linket veldig mye til, men jeg tror ikke Romano har skrevet noe særlig om denne potensielle overgangen.. og derfor er jeg skeptisk til ryktet. Jeg stiller meg positiv til Trippier, men kan ikke skjønne hvorfor Atletico skulle ønske å selge han.
God kombinasjon av at Trippier vil hjem til England som @Blodfink nevner og at Atletico har en enorm gjeld som ble estimert før jul til å ligge rundt 1 milliard euro.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Synes kanskje United bør utfordre Liverpool mtp Patson Daka, RB Salzburg-spissen, pøser inn mål som Haaland gjorde. 22 år.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Kor blir det av Dag Langerøds inside information om at United skulle gå for Haaland?

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Då kan vi vel legge Varane ballen død, om Ramos forlater RM?

En Ramos signering på gigantlønn hadde vore en typisk Unitedsignering.

Å slippe å betale overgangssum for ein spiller og samtidig ødelegge litt lønnsstruktur er perfekt!
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Er ikke sikkert at Varane signerer ny kontrakt i Real Madrid heller. Dersom jeg har forstått det rett så er Varane veldig bestemt på å forlate Real Madrid. Varane skal visstnok være mer interessert i PSG. Ramos tror jeg signerer for Sevilla, evt en klubb utenfor Europa. Klarer ikke helt se for meg han i PL. Ville ikke blitt overrasket heller, men jeg tror han ender i gamleklubben.

Personlig ville jeg ikke hatt så mye i mot dersom vi signerte Ramos. Man kan mene mye om Sergio Ramos, men fyren har en vinnerskalle av en annen verden. Han vil også være en oppgradering av Lindelöf dersom man ser på individuelle ferdigheter også. Ramos er allerede forhatt på Anfield så passer bra sånn sett også. Lønnen ville selvsagt blitt astronomisk, men kontrakten ville neppe blitt lenger enn 2 år så det er minimalt med langsiktig risiko. Jeg ville dog heller valgt Varane.

Det kan uansett bli en interessant sommer med tanke på midtstoppere og europeiske toppklubber. Koundé og Torres bytter nok fort beite.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Cristian Romero, den 23 år gamle argentinske stopperen som er på lån i Atalanta fra Juve er visstnok av interesse for United. Kilder er Sky og Marca...

Ronaldo/Pogba- bytte er det snakk om, men Ronaldo vil visstnok til PSG. Silly season byr på en del.

Hadde et lite håp om Varane. Men tror ikke det skjer nå. Ramos brukte vel United for å få opp lønna i Real ved forrige ryktestorm. Han er jo på hell, men vinnerskalle har han jo. Men det blir merkelig om han kommer.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Meh, har fått så mye avsmak på rykter etter de foregående årene. De som kommer, de kommer før eller siden.

Men sjeikene i Paris har veldig lyst på CL trofeet. Ramos og Ronaldo til Paris?
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Pogba ender i Paris au kanskje...

Ramos vil til en storklubb, og Sevilla har ikke råd til lønna hans antakelig.
LUHG!
Post Reply