Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Da ser det ut til at Sancho sagen forhåpentligvis er over.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Spenende, nå hadde en god stopper vært nydelig. Kan Sancho løfte United?

post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Alfie hater United...
post liked by: offside
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Sitter med følelsen av at dette kjøpet var blitt en saga som måtte fullføres...usikker på om det er der vi trenger forsterkninger i den prisklassen. Høyreback/midtstopper og en skikkelig toveis kriger på midtbanen hadde vært å foretrekke...så får vi se hvordan han takler PL. Bundesliga og PL er vidt forskjellig i intensitet og kvalitet på hele toppdivisjonen.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Vidar Dale Fjeld wrote: 01 Jul 2021, 06:38 usikker på om det er der vi trenger forsterkninger i den prisklassen.
Angripere er vel på generelt basis dyrere enn forsvarere. Tror Solskjær ønsker å forsterke angrep og forsvar i sommer, så tror jeg midtbane kommer som en bonus om det er mulig. Hvis Pogba forsvinner så vil vel alt snus på hode.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Da er det bekreftet, Sancho er klar for United.



Fint at vi får inn en engelsk spiller, som er ung og har fremtiden foran.
Han har levert i Tyskland, så er spørsmålet om han hadde levert like bra i England?

Vi har flere strenger å spille på med Sancho på laget, og hvis han og Bruno kan bidra til en del assist så vil det være fint å være spiss i Manchester United.

Håper selvfølgelig at han blir en suksess, selvom det ikke er en garanti.

Men det blir jo ikke så galt når du han mønstre en 11r med navn som Sancho, Cavani, Rashford, Matrial, Bruno, Pogba....

Bare vi får en stopper til.....

Vidar Dale Fjeld

Det blir nok aldri et bomkjøp dette, men tror ikke vi er nærmere et ligagull med denne signeringen...men hvem vet? Det blir utrolig spennende å se hvilke spillere som ramler inn portene hos City, Chelsea og Liverpool. Ser ingen som vil utfordre oss og de tre andre. Men vi må bli mer stabile bakover.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Endelig....

post liked by: Estarriol
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Litt i bakhodet har man så klart Miki og Kagawa. Samtidig tenker jeg at ikke alle spillere Borrusia har solgt har vært en suksess. Men mange har, tror Sancho har alle forutsetninger for å kunne lykkes. Men samtidig er jeg litt redd at det ikke blir det man hadde håpet på.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Som jeg ser det så var dette en veldig nødvendig signering. Vi har vært alt for tynt besatt fremover i banen bak Bruno, Rashford og Cavani. Greenwood og Martial har vært ujevne i prestasjonene sine, James mangler ferdighetene med ball og Amad, Elanga og Pellestri er fortsatt et stykke unna.

Med Sancho på plass har vi forsterket førsteelleveren og bredden fremover i banen. At han er ung, engelsk og kjent med Manchester tikker bare flere bokser for min del.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

messilingard wrote: 02 Jul 2021, 00:27 Med Sancho på plass har vi forsterket førsteelleveren og bredden fremover i banen. At han er ung, engelsk og kjent med Manchester tikker bare flere bokser for min del.
Veldig gode argumenter det!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Vil overraske meg ekstremt om RM slipper Varane no. Samme år som Ramos forsvinner. Argumentet at det er for å spare penger er vel tvilsomt enn so lenge de må ha inn erstatter(e?).
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Tja, Real Madrid har allerede signert Alaba som er tiltenkt en plass som stopper. Militão rykker frem i køen og Nacho blir tredjevalget. Vallejo går fort inn som 4. valg. Ikke en fantastisk gruppe, men absolutt god nok til å konkurrere i La Liga.

Økonomisk sett så er jeg usikker på om Real Madrid er villig til å betale Varane en lønn som han godtar. Avstanden skal visst nok være veldig stor. Jeg tror at Real Madrid helst ønsker å selge i år fremfor at Varane går gratis neste sesong. Den situasjonen med Ramos for noen år tilbake er litt sammenlignbar, men Real Madrids økonomi er i en helt annen situasjon nå enn den gang da. Real Madrid er ikke med på dansen i PL og deres TV-inntekter og de har blitt rammet hardt av pandemien med tanke på publikumsinntekter. I tillegg har gjelden deres økt betraktelig de siste årene, noe på grunn av milliardinvesteringer i stadion, men Real Madrid har også et lønnsnivå som er absurd høyt.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Spennende rykter om Varane nå. Skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde helt troen på en overgang for noen uker tilbake, men nå som Ramos drar til PSG så bør man vel begynne å bli forsiktige optimister angående Varane.. for det virker som at han kommer til å forlate Madrid.

Deleted User 429

messilingard wrote: 02 Jul 2021, 12:17 Den situasjonen med Ramos for noen år tilbake er litt sammenlignbar, men Real Madrids økonomi er i en helt annen situasjon nå enn den gang da.
Real Madrids økonomi har vel nesten aldri vært så god som viljen til å bruke penger har vært stor. De er stort sett i økonomiske problemer hvert femte år cirka. Denne gangen er det pandemi som kommer på halen av en lengre periode med høy arbeidsledighet og fallende skatteinntekter i området, så byen har ikke råd til å hjelpe dem slik den har gjort uttallige ganger før. Jeg håper det er helt slutt på de tider og at folka i RM lærer seg litt økonomisk fornuft fremover. Hvis de må selge halve laget er det bare som fortjent.
post liked by: Pink Final
Post Reply