Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Deleted User 430

Blodfink wrote: 07 Mar 2021, 21:12 Håper Eze på Palace er en på blokka til United. En Grealish til halv pris? Er så rolig og slepen, skiller seg ut i hver kamp.
Etter å ha sett han i noen kamper i år er det nesten flaut at han ikke virket å være på blokka til speiderne våre før han gikk til Palace. Uferdig taktisk, ja, men basisferdighetene og psyken virker å være av fremtidig stjernekvalitet.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Men: Eze kom ikke på banen til 2.omg gitt. Vet ikke om han ble skadet, virker jo som et taktisk bytte...Zaha inn. Men det sto 1-1 med Eze på banen, nå står det 3-1 til Spurs...
LUHG!

Deleted User 430

Ser ikke kampen i dag, men så intervjuet med Hodgson før matchen. Da sa han at han ikke ville forandre på laget fra de 2 siste kampene, bare fordi Zaha var tilbake, siden de hadde spilt så bra. At han blir byttet ut til pause på 1-1 tyder da kanskje på en liten smell eller noe..? Tviler på at Hodgson var misfornøyd med det resultatet, mener jeg..
post liked by: Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Blodfink wrote: 07 Mar 2021, 21:12 Håper Eze på Palace er en på blokka til United.
Enig. Ekstremt spennende spiller, men blir overrasket om Palace slipper han allerede til sommeren. Men det begynner å bli en del aktuelle kantspillere nå. Vi har tidligere vært innom Grealish og Sancho. Og begge to blir utrolig dyre. Grealish tror jeg bare vi kan glemme denne sommeren, men han er kanskje den spilleren jeg ønsker meg mest av alle. Jeg har litt troen på Sancho, men det er fordi jeg tror han forlater Dortmund til sommeren og da bør vi være med i kampen om underskriften hans.

Men så har vi Eze som du nevner, man har Neto på Wolves som har vært veldig god denne sesongen og som forresten er to år yngre enn Eze. Og nylig har det dukket opp rykter om Raphinha også, en spiller som har vært veldig god for Leeds denne sesongen. Og her håper/tror jeg faktisk det er muligheten til å få til en avtale. Han kan vel ikke bli SÅ dyr? Vi har i tillegg James (eller kanskje Lingard) som kan gå motsatt vei. Garantert flere klubber som vil være ute etter Raphinha om Leeds er villige til å la han gå, men vi har Bruno i klubben.. og det må jo hjelpe på. :D
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4633
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2560
Liker mottatt: 10432

Mange spennende navn der, unge og med potensial!

Er redd for at vi låser oss veldig til Sancho - han er ikke den eneste gode høyrekanten i verden, han er i alle fall ikke nødvendigvis så mye bedre som prislappen tilsier.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Raphinha ryktes jo en del, spennende det. United betaler ikke 1 milliard for Sancho, det er jeg skråsikker på. Han må ned i pris synes jeg. Så i grunn greit om de skulle gå for en annen spiller.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Cavani blir Boca-spiller? Greit nok det, blir ikke mindre skader med årene stort sett. Synd han ikke kom til United 10 år før. God spiller. Det åpner for spisskjøp til sommeren skulle man tro.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Ryktene rundt Cavani tok et mildt sagt stort steg i dag. Helt enig med @Blodfink. Skulle ønske han var 10 år yngre. Likevel så gjør dette at vi er nødt til å hente en ny spiss.

Er liten tvil om at Haaland er drømmen, selv om at jeg tviler på at han noen gang kommer til å ha på seg en Man United drakt. Noen som har noen ideer til hvem som evt kan komme inn for Cavani?
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Haaland kjem ikkje, trur eg. Og det er ein falitt erklæring!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

messilingard wrote: 09 Mar 2021, 20:36 Ryktene rundt Cavani tok et mildt sagt stort steg i dag. Helt enig med @Blodfink. Skulle ønske han var 10 år yngre. Likevel så gjør dette at vi er nødt til å hente en ny spiss.

Er liten tvil om at Haaland er drømmen, selv om at jeg tviler på at han noen gang kommer til å ha på seg en Man United drakt. Noen som har noen ideer til hvem som evt kan komme inn for Cavani?
Haaland er 1.valg her også. Litt vanskelig dette med spiss, de vokser ikke på trærne de umiddelbare kandidatene.

Om man går for en ny ringrev er jo Lewandowski en åpenbar kandidat.

André Silva i Frankfurt er vel nevnt, han kan jeg lite om.

Dominic Calvert-Lewin skal visstnok United ha forhørt seg om i fjor sommer, jeg er ikke så veldig fan av ham. Ujevn. Men har jo spenst og fysikk nok.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Tippa United bruker opsjonen hos Cavani for å slippe å forholde seg til at Haaland er til salgs.

Det blir upopulært om Haaland er til salgs og United ikkje kjøper.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Haaland putta akkurat sitt 19. mål på 14 CL-kamper btw.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Otac wrote: 09 Mar 2021, 21:38 Tippa United bruker opsjonen hos Cavani for å slippe å forholde seg til at Haaland er til salgs.

Det blir upopulært om Haaland er til salgs og United ikkje kjøper.
Ja, men jeg er ikke så sikker på at Haaland vil til United. Aner ikke, men han kan velge fritt, og skal ha satt opp liste på aktuelle klubber, United skal være på den da visstnok..
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Om United vil, so kjem Haaland.

Eg trur ikkje vi reelt kjem til å prøve eingang.
Han blir for dyr. Ikkje Uniteds hylle.
Desverre.
Vi kunne ha vært eit hestehode foran andre med Haalands kontakt med OGS.

For Haalands karriere so er det ikkje so smart å komme til United.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Tror ikke klubben aktiverer den klausulen dersom Cavani vil bort. Jeg vil i så fall bli overrasket dersom Solskjær går med på det.

Dersom Haaland er villig til å gå til United er det bare å finne frem sjekkheftet for Woodward. Haaland er den neste store gullkalven rent markedsmessig så den investeringen gir fort avkastning over en 5 års periode.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply