Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

messilingard wrote: 09 Mar 2021, 21:49 Tror ikke klubben aktiverer den klausulen dersom Cavani vil bort. Jeg vil i så fall bli overrasket dersom Solskjær går med på det.
OGS har nok ikkje so mykje han skulle sagt her.
I so fall so blir det ein 20-30 mill pund spiller. Kanskje Giroud er ledig?
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Otac wrote: 09 Mar 2021, 21:52 OGS har nok ikkje so mykje han skulle sagt her.
I so fall so blir det ein 20-30 mill pund spiller. Kanskje Giroud er ledig?
Kan ikke se for meg at Solskjær vil godta en slik løsning. Jeg mistenker at OGS har mer pondus innad i klubben.
Angående pengebruken til klubben så avhenger brutto totalsum av hvem som evt går ut. Netto tipper jeg rundt 50-60 millioner pund.
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

messilingard wrote: 09 Mar 2021, 21:56
Otac wrote: 09 Mar 2021, 21:52 OGS har nok ikkje so mykje han skulle sagt her.
I so fall so blir det ein 20-30 mill pund spiller. Kanskje Giroud er ledig?
Kan ikke se for meg at Solskjær vil godta en slik løsning. Jeg mistenker at OGS har mer pondus innad i klubben.
Angående pengebruken til klubben så avhenger brutto totalsum av hvem som evt går ut. Netto tipper jeg rundt 50-60 millioner pund.
Håper du har rett på begge punkta dine. Men trur det ikkje.

20-30 mill pund netto tippa eg. Og De Gea må gå for å løyse ut penger.dersom vi får en ok pris for DDG kan det hende vi går i 0 netto også.

Deleted User 429

Otac wrote: 09 Mar 2021, 21:38 Tippa United bruker opsjonen hos Cavani for å slippe å forholde seg til at Haaland er til salgs.
Opsjonen utløses kun hvis begge parter vil. Hvis Cavani er fast bestemt på at han vil flytte på seg er det ingen måte å stoppe ham på.
post liked by: Blodfink, Pink Final

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Beta wrote: 10 Mar 2021, 01:09 Opsjonen utløses kun hvis begge parter vil. Hvis Cavani er fast bestemt på at han vil flytte på seg er det ingen måte å stoppe ham på.
Aha. Det var nytt for meg. Takk.
Ulikt desse andre opsjonene United har på lengre kontrakter då.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Merker at jeg er litt likegyldig til om Cavani blir værende eller ikke. Det beste er nok om han blir mtp at det ikke kommer til å kjøpes mye i sommer. Hvis han blir, så slipper vi å tenke på ny spiss for da har vi Martial, Cavani, Rashford og Greenwood (og Lingard) som alle kan spille spiss. Men selv om Cavani ikke ser ut som en 34-åring på banen, så merker man alderen så fort han blir skadet.. og det har ikke vært lite direkte få kamper han har mistet denne sesongen.

Om man hadde solgt Lingard og Martial kunne vi fort fått råd til en bra spiss, men merker jeg blir overrasket om Martial blir solgt, selv om det nesten hadde vært det beste for begge parter.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Bruno, stiller krav til ledelsen om signeringer før han signerer ny kontrakt.

For ein konge!
Kan fort gå fra konge til legende!!
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Otac wrote: 10 Mar 2021, 13:50 Bruno, stiller krav til ledelsen om signeringer før han signerer ny kontrakt.

For ein konge!
Kan fort gå fra konge til legende!!
Kan være greit å nevne at denne nyheten kommer fra The Sun. Mest sannsynlig så er dette ren spekulasjon med andre ord.

Under forutsetningen av at det stemmer så gjør Bruno selvsagt det rette. Selv om at han sitter med ganske dårlige kort på hånden med tanke på kontrakten hans som varer ut juni 2025 med opsjon på et år til. Klubben er med andre ord ikke nødt til å signere ny kontrakt sånn sett.
post liked by: Blodfink, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

messilingard wrote: 10 Mar 2021, 14:08 Kan være greit å nevne at denne nyheten kommer fra The Sun. Mest sannsynlig så er dette ren spekulasjon med andre ord.

Under forutsetningen av at det stemmer så gjør Bruno selvsagt det rette. Selv om at han sitter med ganske dårlige kort på hånden med tanke på kontrakten hans som varer ut juni 2025 med opsjon på et år til. Klubben er med andre ord ikke nødt til å signere ny kontrakt sånn sett.
Ja, enig i det.
Eg får skjule meg bak "ingen røyk uten ild" ordtaket.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det er jo ikke overraskende om det stemmer, virker som noe Bruno kunne funnet på.
Alle ser jo hvor mye han hater å tape. Han er ikke i klubben for å heve lønn, han er her for å vinne noe og stiller høye krav til medspillere og klubb. Tommel opp herfra!
post liked by: Blodfink
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

The Sun er vel strengt tatt en avis som hele tiden skaper røyk uten ild.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Og nå skal visst Ed Woodward ha lagt frem noen positive tall, i følge Dag Langerød på United We Podcast, som gjør at vi så absolutt kan håpe på en storfisk i sommer. For pengene er der. Få signert en motivert Pogba på ny kontrakt og Grealish/Sancho så snakker vi. :love:
post liked by: Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Ryder wrote: 10 Mar 2021, 14:58 Det er jo ikke overraskende om det stemmer, virker som noe Bruno kunne funnet på.
Alle ser jo hvor mye han hater å tape. Han er ikke i klubben for å heve lønn, han er her for å vinne noe og stiller høye krav til medspillere og klubb. Tommel opp herfra!
Enig, jeg bare kjøper ikke noe som kommer fra The Sun. Selv om at nyheten ikke virker usannsynlig.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Lingard wrote: 10 Mar 2021, 15:06 Og nå skal visst Ed Woodward ha lagt frem noen positive tall, i følge Dag Langerød på United We Podcast, som gjør at vi så absolutt kan håpe på en storfisk i sommer. For pengene er der. Få signert en motivert Pogba på ny kontrakt og Grealish/Sancho så snakker vi. :love:
Angående positive tall så var regnskapet til United generelt gode nyheter. I alle fall omsetningsmessig. Viste virkelig hvor mye CL betyr for klubben da de uten "Matchday Revenues" er tilnærmet lik samme kvartal året i forveien. Det og rapporter om ny hovedsponsor gjør at United.no redaksjonen virket positive.

United har fortsatt 140 millioner igjen av kredittordningen fra Bank of America, så under forutsetningen av at denne ikke blir brukt før sommeren samt at utsatte sponsorinnbetalinger kommer inn så er det penger. Glazer har allerede tatt ut et utbytte for i år. Rett i underkant av 15 millioner, samme utbytte vil bli utbetalt i juli.

Vi står sterkere finansielt enn fryktet, men jeg våger ikke være noe mer enn forsiktig optimist før sommeren.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Lingard wrote: 10 Mar 2021, 15:06 Og nå skal visst Ed Woodward ha lagt frem noen positive tall, i følge Dag Langerød på United We Podcast, som gjør at vi så absolutt kan håpe på en storfisk i sommer. For pengene er der. Få signert en motivert Pogba på ny kontrakt og Grealish/Sancho så snakker vi. :love:
Det er viktig å huske på at disse tallene var for 2. kvartal. Mye kan skje frem til sommeren, selv med utsatte innbetalinger fra sponsorer, så jeg foretrekker å tenke at "pengene potensielt er der" enn at de faktisk er der når vinduet kommer.

Håper på Sancho selv, men at salg av Pogba og et par andre kan sørge for mer, og bedre, bredde på midten og bakover.
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Det man håper er at klubben vet hva de skal gjøre til sommeren...Blir sjokkert om ikke planen er lagt allerede...Det er vel sikkert derfor det antageligvis jobbes med Pogba og Cavani, skal de bort må de erstattes.

Klubben må jo ha identifisert hvem de skal hente om disse to forsvinner. Pluss en høyrekant.

Håper også på Max Aarons fra Norwich egentlig. Ser veldig ut som en OGS-spiller. Kanskje han kunne fungert som høyrekant også faktisk. Er ikke krise om AWB og Williams fordeler backen mellom seg for min del. Om Aarons blir henta er det grei dekning på høyresiden i alle fall.

Barca prøvde å få tak i ham sist sommer, Bayern har visstnok også forhørt seg.
LUHG!
Post Reply