De Gea ikke fornøyd med kontraktforslaget

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773



Fiks dette Ed! Mer verdt enn Sanchez, Lukaku og Pogba.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

Partene i ferd med å nærme seg enighet ryktes det.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

DDG nøler med å skrive under, forståelig. Han føyer seg inn i rekken av spillere som ikke er fornøyd i United...gode tider...not.
Det verste er at de beste vil vekk, den grå massen vil bli...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Trur nok ikke det er kontrakt forslaget han ikke liker, er nok heller han som er sjefen som problemet, har nok sett at det bare går en vei med MU med Mou som sjef.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

De Gea vil ha forsikringer om at United har store nok ambisjoner før han skriver under visstnok.

Forståelig, men han må plukke opp hansken de siste 3 kampene, virker totalt uinteressert til tider.

Er litt frista til å la han gå.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Klubben har ambisjoner, men det kommer til å ta noen år før vi er på høyde med City igjen. Minner meg om Rooney dette, som også gikk ut og forlangte at klubben kjøpte forsterkninger før han skrev under (eller noe i den duren). Men vi trenger spillere som vil være i klubben. Hvis David de Gea og Paul Pogba er usikker, så kan man egentlig bare selge begge to.. selv om jeg håper de begge signerer ny kontrakt og blir værende i klubben i mange år fremover.

Vi kan ikke dømme David de Gea etter de siste kampene (eller egentlig denne sesongen), for det nivået han har prestert på i flere sesonger på rad er helt enormt. Vi har vært dårlig de siste årene, men hvor hadde vi egentlig vært uten en så god keeper? Ikke i nærheten av noen 6. plass i alle fall.

Spørs hvordan de Gea kommer til å trives nå som både Mata og Herrera ser ut til å forsvinne. Ikke helt bra om vi mister Mata, Herrera, DDG og Pogba i samme overgangsvindu.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

Nettopp [mention]Lingard[/mention], enig i mye her, bortsett fra at jeg mener DDG må dømmes utifra nåtiden.
Han er en middelmådig keeper denne sesongen IMO. Hvorfor er han dårligere, jeg tror det går på motivasjon/lønn.

Sanchez-lønna har ødelagt alt...
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det er ingen tvivl om, at DDG ikke helt præsterer fordi han er ukoncentreret. Og det er han pga. kontraktsituationen.

Men vi skal ikke glemme, at han alligevel er en fremragende målmand. Han bliver ikke bare pludselig en så dårlig målmand. Jeg håber han skriver under en ny kontrakt. Men hvis han ikke har skrevet under på et bestemt tidspunkt til sommer så skal United forsøge at sælge ham og så finde ud af om det skal være Henderson eller en ny keeper.

Men ligenu er jeg tilbøjelig til at sige, at han bare skal få det han ønsker i løn.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

De Gea er det bare å selge. Alt for dårlig i feltet. Det skummelt hvor mange mål vi slipper inn fordi han ikke kan ta baller i feltet.

Kjør Romero inntil ny riktig keeper dukker opp.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

De Gea var dårlig i VM også. Uten at kontraktsforhandlinger med United burde være fokuset hans i fjor sommer.

Kanskje han daler i kvalitet som Joe Hart...

Henderson blir hentet hjem i sommer, med Romero og Grant, kan De Gea kanskje bare dra.

Han er middelmådig på alt unntatt avslutninger mot seg, er jeg tilbøyelig til å si. Sliter med feltarbeid, sliter med teknikk og igangsettinger. Ederson og Allison hjelper til å spille seg ut, De Gea er håpløs med beina...Sånn sett er han en litt gammeldags keeper ?
Last edited by Blodfink on 28 Apr 2019, 11:53, edited 1 time in total.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7392
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26223
Liker mottatt: 16749

David de Gea er den eneste som har levert topp klasse de siste 6 sesongene.
Isolert sett hadde han fortjent høyere lønn (om noen fortjener sååå myyye penger for å sparke på og redde en fotball).

United skjøt seg selv i foten (i god gammel City 1980/90 tall stil) da de lønnet Sanchez med fantasisummer.
Klart de beste spillerne ville ha mer penger de også.
Hvordan tenkte egentlig Woodward & co her?
Tenkte de i det hele tatt?

De Gea har hatt en svak sesong etter hans standard.
Gjort en del tabber.
Men, han har hatt noen ekstreme redninger også.
Young Boys hjemme, den var nesten ikke til å tro.

De Gea blir et stort savn om han forsvinner.
‘Verdens beste reservekeeper’ Romero er på langt nær av samme kaliber.
Kommer til å slippe inn tabbemål han også, og han har ikke toppnivået til De Gea på streken.

De Gea’s nivå på strek er uerstattelig.
Men, som du skriver [mention]Blodfink[/mention] David de Gea har svakheter.
Det finnes flere keepere som har langt større pondus i feltet.
Og som kommuniserer bedre med forsvaret?
Og som har bedre ballbehandling.
De Gea har bra tilslag på ball.
Men, presisjonen er svak.

Jeg tror de Gea vil bli savnet stort om han nå vil bort.
Verdens beste skuddstopper, men ikke den komplette keeper.
Kanskje får United inn en keeper som er mer moderne i ballbehandlingen?

Vil dog ikke ha inn en keeper ‘uten armer’, som City målvakten Claudio Bravo.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Enig, det å gi Sanchez fantasilønn har bare skapt problemer. Gi fyren vekk, og betal litt av lønnen til dem som vil ta imot. Hvis han skulle begynne å virke, så få in klausul som gjør at de overtar lønna. Eller noe slikt...

DDG tror jeg sliter som følge av spillerne som ligger foran i forsvar. Men det er klart at han ikke har hatt noen topp sesong.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

Vår keeper blir godt analysert av [mention]Pink Final[/mention] .

Og jeg tror svaret på spørsmålet ditt: (Om United tenkte i det hele tatt) er nei...det hele er bare merkelig.
Sanchez-kontrakten har velta hele lasset.

Klubbledelsen og Mourinho var storfornøyde når de fikk henta ham.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Ja, det er nok noget om det, at Alexis' kontrakt har ødelagt meget.

Ole Gunnar har nu udtalt, at spillerne skal ikke vælge pga. penge. Men fordi de vil klubben og manageren. Så det var nok også en lille stikpille til Herrera, Mata, de Gea og Pogba.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22214
Liker mottatt: 18060

Kyndilfan1 wrote: 28 Apr 2019, 12:25 Ole Gunnar har nu udtalt, at spillerne skal ikke vælge pga. penge. Men fordi de vil klubben og manageren. Så det var nok også en lille stikpille til Herrera, Mata, de Gea og Pogba.
Skulle ønske de tenkte som OGS, men de tenker nok som Adebayor uttalte i litt artig intervju i Mail online: Fotball er business...
LUHG!
Post Reply